כן אה?,
חחח בהצלחה נישמתי!! 😉,
בכיף 😁,
ת' יפתי 😁,
ראיתי שהגבת לי שם,
והגבתי לך בחזרה,
ת' עוד פעם מאמי!,
ובהצלחה 😁,
גמני אותך מתוקה!! 😉
ישששששששששששששששש
חזרתםםםםםםםםםםםםםםם
יאאאאא מזל טוב נשמתיייייייייי
איסה כיפפפפפפפ
שיהיה לכם בהצלחההההה!!!
מואההההההההההההה
אולההההה בובה מדהימה שלי!!,
ת' נישמתי 😁,
מווווווווווווווווווווווווואהההההההההה יפיופה צ'לי!!,
אוהבת'ך הכי הכי הכי בעולם אחותי!! 😉
יואוווווווווו איזה חמודים!!
עכשיו קראתי את כל ה4 הדפים פה ואת נשמעת כזאת מקסימה ובובה..,
ובפרופיל את גם נראת טוב.. וגם הוא נראה לא רע!!
אז שיהיה לכם ה-מ-ו-ן ה-מ-ו-ן ב-ה-צ-ל-ח-ה-!-!
הודיונתתתת שלייייייייי
עכשיו קראתי הכלל!!
מזל טובבבבב יפתייייי 😊
איזה כיףף לך!!!!
"באהבת אמת רגש לעולם לא מת"!!!! יששששש איזה יופי טופיייייייי 😊
בהצלחה לכם נשמה שלי!!
אם הוא פוגע בךךך אני מזיינת אותו!!!!
חחח
בהצלחהה בובה!!
אוהבתותך פוללללללל
בתאלושששש
יאואוו איזה חמודה אתת
ואיך שזה לא ילך לפי התכנונים שלך??
זה בטווחח ילךך
זה כזה יפפההה...
אויי איזה חמודים
אחרי זה
תצטלמו ביחד=]
אני רוצה לראות תמונה שלך ושלו=]
איזה חמודים יואואווו
איך אני אוהבת זוגות כמוכם
אני נהנית כל הזמן לקרוא את מה שאת כותבת עליך ועליוו
אז יאללהה..
בהצלחחה!!
אהה...
עכשיו ראיתי תמונה שלך ושלו
חח לא הסתכלתי בתגובות מקודם
איזה יפה את.
והוא גם מהמם
אתם פשוט זוג מושלםם
אבל אני עדין רוצה לראות תמונה של שניכם ביחדד
חחח ורק עכשיו קראתי את התגובה שלך של מה שהיה חחח..
איזה חמודים
יואואווו
איזה חמודיםםםםםםםםם!!!
סוף סוף!!!
ואת נראת ממש טוב וגם הוא חמוד!
בהצלחה שיהיה לכםםם!!! 😊
אוהבת המונים!!!!!
ליהו'שש
הודיה לא אכפת לך לגולל פה מול כולם מה את והחבר שלך עושים?
זה לא קצת אינטימי שכל מי שנכנס לפה יודע שאת ודורון שכבתם ולא יודעת עוד מה עשיתם?
חבל...לפי דעתי זה צריך להיות עיינין שלך ושל דורון ..את יכולה לספר לחברים קרובים והכל אבל לא לכל העולם במיוחד שעכשיו דורון מפורסם..... 😯
הודיה ימושלמת..
מזל טופפפפפפפ...
שתמשיכו ככה...
ראית בסוף צדקתי יותר נכון כולנו שתיהיו ביחד!
יואווווו אני מתרגשת בשבילך!
נשיקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מואההההה!!!!!
נשיקות:
שוגה- סיוון
ת' מתוקות שלי!!,
אוהבת אותכן הכי בעולם!!,
מוווווווווווווווווואהההההההההההההההההה 😁
ל-משועממת:
לא נראה לך שזה העניין שלנו?,
ועם את רוצה לדעת דורון מודע לכל מה שקורה פה!,
והוא מסכים עם זה ב-100%!!,
והוא דווקא אוהב את זה שאני מעבירה פה ת'זמן,
ואף מספרת על הקשר שלנו!!,
וזה ממש לא מזיק לזה שעכשיו הוא ניהיה מפורסם!,
הוא דווקא נהנה מזה,
ואני לא יתן למשהו שיזיק לו לקרות
QUOTE (ילדונות_17 @ 24/05/2005) ת' מתוקות שלי!!,
אוהבת אותכן הכי בעולם!!,
מוווווווווווווווווואהההההההההההההההההה 😁
ל-משועממת:
לא נראה לך שזה העניין שלנו?,
ועם את רוצה לדעת דורון מודע לכל מה שקורה פה!,
והוא מסכים עם זה ב-100%!!,
והוא דווקא אוהב את זה שאני מעבירה פה ת'זמן,
ואף מספרת על הקשר שלנו!!,
וזה ממש לא מזיק לזה שעכשיו הוא ניהיה מפורסם!,
הוא דווקא נהנה מזה,
ואני לא יתן למשהו שיזיק לו לקרות
חחח אין לי בעיה עם זה בובה!
אם את שלמה עם זה וטוב לך ככה אז אני איתך!
ועם דורון מודע לזה ותומך בזה אז סבבה!
בכל אופן שתדעי שאני שמחה שאתם ביחד ואני מאחלת לכם רק טוב...
תשמרו על האהבה שלכם תמיד!!!!!!!!!!!
😁
אוקי,
ת' נישמתי 😁,
איך קוראים לך?
QUOTE (ילדונות_17 @ 24/05/2005) אוקי,
ת' נישמתי 😁,
איך קוראים לך?
שירז...נעים מאודדדד
אני מחיפה...
נו ספרי איך הכרת את דורון??
איך נהייתם חברים והכל?
ספרי מההתחלה הכל!! 😁