זה היה צפוי!
הללויה...בהצלחה!
וואי איזה יופי!!!
אני שמחה בשבילך מאמי...
שיהיה לכם המון כיף ביחד ובהצלחה 😊
תעדכני איך הולך
אוהבת
-יפיתוש-
חחחחחחח המון המון הצלחה מותק..
אני אסתכל באקזיט.. לראות מיהו בר המזל.. 😊
אני מקווה שהפעם הזו תהיה טובה הרבה מהפעם האחרונה
זה דורון הרמן!!,
כפרות על המושלם הזה!!,
ואני אעלה תמונות שלו לפה,
בשביל שתוכלי לראות ותביני מיהו כשתראי אותו באקזיט,
אקזיט קריז,
ת' מתוקות שלי 😁,
ויפיתוש מותק את לא מנצרת-עילית במקרה?
חחח אזה חמוד!!
הוא נראה טובבב!!
וגם את יפההה!! בטח שמתאימים!!
שיהיה לכם בהצלחההה מאמווווווש!! 😁
אוהבתתת מלא
שירנוש
>>אם יש לך עוד תמונה של תשימי למה לא רואים כלכך תפרצוףף
ת' נישמתי!! 😁,
וכן לא רואים לי פה ת'פנים כי זה בפרופיל,
בכלל לא הייתי מוכנה באו וצילמו אותי ות'בנות האלו ,
יש לי רק תמונה 1 שלי על המחשב,
ת'פנים שלי אני יכולה לתאר לך עם את רוצה
חחח בכייףף אבל ת'אמתת מה שאני הכי אוהבת אצל אנשים זה פרופיללל לא יודעת למה זה הפאק שליי.. דבר ראשון זה פרופילל.. ושלך מזה יפה אז נראה לי את ילדה יפההה!! אבל תתארי לי בכל מקרה ותנסי להשיג תמונהה.. חח כמה בקשותתת
ווזהוו ושיהיה לך מזה בהצלחה באמתת כי אתם זוג מדהיםם!!
אוהבתת הכי שאפשרר
שירנושש
טוב אז אני אתאר לך פחות או יותר ת'פנים שלי,
יש לי עיניים בצבע כחול/אפור+קטנות
גבות דיקקתי אותם ועשיתי יותר משולש כזה,
משהו פצצה!
שפתיים בשרניות ועבות
ומבנה פנים:
פנים קטנות,
ורואים לי קצת ת'עצמות לחיים,
למרות שיש במה לצבוט
ת' נישמתי!!,
אני אנסה,
למרות שלא ניראה לי שאני יצליח,
גמני אותך 😁
חח איזה תיאור עד הפרטים הכי קטנים
גמליי דודה צובטת בלחייםם!! 😉 חחחח
קיצר את נשמעת ילדה יפה ולדעתי יש לך פרופילל יפהה
ואני אומרת לך בפעם המאהה>בהצלחה עם דורוןןן והיום אני יראה באקזיטט אותווו [הוא יהיה?!]
=מזל=טוב=
אוהבתת הכי שאפשררר
שירנוש
הוא אמור להיות,
עם יהיה כבר תביני למי הכוונה 😉,
עם לא היום אז בטוח בימים האחרים,
אבל למרות הכל הוא כל יום נוסע לשם לצילומים,
אז יש סיכוי ,
איזו מתוקה!,
ת' רבה רבה יפתי!!,
וכן אה?,
בטח זה התחביב שלהן,
לצבוט אותנו בלחיים בכל הזדמנות שניכרת להן,
גמני אותך מתוקה!! 😁
כןן זה כאילו חוק של דודות לצבוט בלחייםם חחח
אז היום אחרי גיא פינסס אני יראה את חבריךךך!!
טוב מאמוש אני הולכת יש לי עוד יומיים מבחן במתמטיקה [ 😊 ] ואני פה גולשת באתר כאילו כלום.. חח אז זזתי להתכונןןןן
קיצרר אני אומרת לך שובב [כןןכןן]
מזל טוב והרבה בהצלחהה
אהה וקראתי את השיר שפרסמתת כאילו שכתבת לו>שיר מדהיםם!!
אוהבתת ממממממממממלייניםם
שירנוששש