פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,131 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 44 מתוך 222
חחחחח
יאאא התאהבתי בליאוררררררררר
איזה חמוד הואאאאאאאאא
תמשיכי מאמי
מוואהההההההה
חנו'ששש תודההה מאמיי שלי..
גמאני אוהבתת את ליאוררררר..חחחח

סתיוו'שששששש 😛
ששששששששששמנההה דדדדדדדדדדדדווווווווווובבבבבבבבבבבה שששששששששליייייייייי
איזההה ממממממממממממממממממממממממושללםם
איזה עולם קטן שאחים שלנו8 ידידים טוביםםם יחחיחיחיחיחיחי אני רוצה לראות שלא תבואי אלי עכשיו חיחיחיחי
דרך אגב? איפה את גרההההההההההההה?????????????????????????????
אהה ואני דורשת המשךךך
QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) ששששששששששמנההה דדדדדדדדדדדדווווווווווובבבבבבבבבבבה שששששששששליייייייייי
איזההה ממממממממממממממממממממממממושללםם
איזה עולם קטן שאחים שלנו8 ידידים טוביםםם יחחיחיחיחיחיחי אני רוצה לראות שלא תבואי אלי עכשיו חיחיחיחי
דרך אגב? איפה את גרההההההההההההה?????????????????????????????
אהה ואני דורשת המשךךך
חחחחחחח י'בטטההההההההההההה אחתתתתתתתתתתתתת
אני לא שמנהההההההההההההההההה
אתתת שמנההההההההההההההה
חחח איזהה עולם אה???
אני גרה בצפת מאמיייי אמרתיי לך...
ועכשיו אם אחותךך באה לאח שלייי או מש'ווו את באהה איתהההההה מובן?????
חחח יופיייייייי!!!!
יאאאאאאאא איזההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
אוהבתתתת אותך בובה שלייייייייייייייייי!!!
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!

סתיוו'ששששששששששש 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) ששששששששששמנההה דדדדדדדדדדדדווווווווווובבבבבבבבבבבה שששששששששליייייייייי
איזההה ממממממממממממממממממממממממושללםם
איזה עולם קטן שאחים שלנו8 ידידים טוביםםם יחחיחיחיחיחיחי אני רוצה לראות שלא תבואי אלי עכשיו חיחיחיחי
דרך אגב? איפה את גרההההההההההההה?????????????????????????????
אהה ואני דורשת המשךךך
חחחחחחח י'בטטההההההההההההה אחתתתתתתתתתתתתת
אני לא שמנהההההההההההההההההה
אתתת שמנההההההההההההההה
חחח איזהה עולם אה???
אני גרה בצפת מאמיייי אמרתיי לך...
ועכשיו אם אחותךך באה לאח שלייי או מש'ווו את באהה איתהההההה מובן?????
חחח יופיייייייי!!!!
יאאאאאאאא איזההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
אוהבתתתת אותך בובה שלייייייייייייייייי!!!
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!

סתיוו'ששששששששששש 😛
אאאאאאאאאאאאאאני לא ששששששששששמנההה
את שמנהההה יבטטטטטטטטטטטטטטטטטההה
דובהה ששששששששששששששששלייי איך אחותי תגיע לצפתת??........... זה ררררררחוקק
היא לא תיקח אותי ב-ח-י-י-ם
תגידי לאח שלך לבוא ותבואיי איתווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ייייייייייייייייאווו איזה ליגגגגגגגגגהה
בואי נסדר בינהםם משהו?? חיחיחיחיחחי אני אומרת לך זה יהיה טובב!!!
אנחנו ניפגש מלללללללללללללללללללללללללללא פעמיםםםםםםםםםםםם
אאאאאאאוהההההההההבבבבבתתתתתתתתתתת
אאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתך
ממממממממממממממממממלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) ששששששששששמנההה דדדדדדדדדדדדווווווווווובבבבבבבבבבבה שששששששששליייייייייי
איזההה ממממממממממממממממממממממממושללםם
איזה עולם קטן שאחים שלנו8 ידידים טוביםםם יחחיחיחיחיחיחי אני רוצה לראות שלא תבואי אלי עכשיו חיחיחיחי
דרך אגב? איפה את גרההההההההההההה?????????????????????????????
אהה ואני דורשת המשךךך
חחחחחחח י'בטטההההההההההההה אחתתתתתתתתתתתתת
אני לא שמנהההההההההההההההההה
אתתת שמנההההההההההההההה
חחח איזהה עולם אה???
אני גרה בצפת מאמיייי אמרתיי לך...
ועכשיו אם אחותךך באה לאח שלייי או מש'ווו את באהה איתהההההה מובן?????
חחח יופיייייייי!!!!
יאאאאאאאא איזההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
אוהבתתתת אותך בובה שלייייייייייייייייי!!!
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!

סתיוו'ששששששששששש 😛
אאאאאאאאאאאאאאני לא ששששששששששמנההה
את שמנהההה יבטטטטטטטטטטטטטטטטטההה
דובהה ששששששששששששששששלייי איך אחותי תגיע לצפתת??........... זה ררררררחוקק
היא לא תיקח אותי ב-ח-י-י-ם
תגידי לאח שלך לבוא ותבואיי איתווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ייייייייייייייייאווו איזה ליגגגגגגגגגהה
בואי נסדר בינהםם משהו?? חיחיחיחיחחי אני אומרת לך זה יהיה טובב!!!
אנחנו ניפגש מלללללללללללללללללללללללללללא פעמיםםםםםםםםםםםם
אאאאאאאוהההההההההבבבבבתתתתתתתתתתת
אאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתך
ממממממממממממממממממלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חחחחחחח איזהההה קרועההההההההההההההה אתתתתתתתת!!!
ואיךךך ניראה לך אחייי יגיעעעע לעפולההההההההה??
זהה גם רחוקקקקקקקקקקקק!!!!!
חיחיחיחיחי
אולייייי ננסהה לשכנעעעעע אותםםםםםםםםם....
יאאא איזהההההההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
אוהבתתתת אותךךךךךךךך גם מאמייייייי שלי!!!!!!!!!!
מוואההההההההה


סתיוו'שששששששש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) ששששששששששמנההה דדדדדדדדדדדדווווווווווובבבבבבבבבבבה שששששששששליייייייייי
איזההה ממממממממממממממממממממממממושללםם
איזה עולם קטן שאחים שלנו8 ידידים טוביםםם יחחיחיחיחיחיחי אני רוצה לראות שלא תבואי אלי עכשיו חיחיחיחי
דרך אגב? איפה את גרההההההההההההה?????????????????????????????
אהה ואני דורשת המשךךך
חחחחחחח י'בטטההההההההההההה אחתתתתתתתתתתתתת
אני לא שמנהההההההההההההההההה
אתתת שמנההההההההההההההה
חחח איזהה עולם אה???
אני גרה בצפת מאמיייי אמרתיי לך...
ועכשיו אם אחותךך באה לאח שלייי או מש'ווו את באהה איתהההההה מובן?????
חחח יופיייייייי!!!!
יאאאאאאאא איזההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
אוהבתתתת אותך בובה שלייייייייייייייייי!!!
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!

סתיוו'ששששששששששש 😛
אאאאאאאאאאאאאאני לא ששששששששששמנההה
את שמנהההה יבטטטטטטטטטטטטטטטטטההה
דובהה ששששששששששששששששלייי איך אחותי תגיע לצפתת??........... זה ררררררחוקק
היא לא תיקח אותי ב-ח-י-י-ם
תגידי לאח שלך לבוא ותבואיי איתווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ייייייייייייייייאווו איזה ליגגגגגגגגגהה
בואי נסדר בינהםם משהו?? חיחיחיחיחחי אני אומרת לך זה יהיה טובב!!!
אנחנו ניפגש מלללללללללללללללללללללללללללא פעמיםםםםםםםםםםםם
אאאאאאאוהההההההההבבבבבתתתתתתתתתתת
אאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתך
ממממממממממממממממממלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חחחחחחח איזהההה קרועההההההההההההההה אתתתתתתתת!!!
ואיךךך ניראה לך אחייי יגיעעעע לעפולההההההההה??
זהה גם רחוקקקקקקקקקקקק!!!!!
חיחיחיחיחי
אולייייי ננסהה לשכנעעעעע אותםםםםםםםםם....
יאאא איזהההההההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
אוהבתתתת אותךךךךךךךך גם מאמייייייי שלי!!!!!!!!!!
מוואההההההההה


סתיוו'שששששששש
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באוטובוווססס או באוטוווווווווווווווווווווו
שיבוא יכיר את גיסתווו חיחיחיח מה עשינו מהם בעל ואישההה חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח
וחוץ מזה מה אני יעשה שםםם?????????????????????????????????...
אההההההההההההההההה?????????? לא שמעתי אותך נווווווווו
את תבואיי אלייי אני ידבר עם אחותי שתדבר עם אחיךךך שידבר איתך שתדברי איתי שתבואיייי
QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005)QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) ששששששששששמנההה דדדדדדדדדדדדווווווווווובבבבבבבבבבבה שששששששששליייייייייי
איזההה ממממממממממממממממממממממממושללםם
איזה עולם קטן שאחים שלנו8 ידידים טוביםםם יחחיחיחיחיחיחי אני רוצה לראות שלא תבואי אלי עכשיו חיחיחיחי
דרך אגב? איפה את גרההההההההההההה?????????????????????????????
אהה ואני דורשת המשךךך
חחחחחחח י'בטטההההההההההההה אחתתתתתתתתתתתתת
אני לא שמנהההההההההההההההההה
אתתת שמנההההההההההההההה
חחח איזהה עולם אה???
אני גרה בצפת מאמיייי אמרתיי לך...
ועכשיו אם אחותךך באה לאח שלייי או מש'ווו את באהה איתהההההה מובן?????
חחח יופיייייייי!!!!
יאאאאאאאא איזההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
אוהבתתתת אותך בובה שלייייייייייייייייי!!!
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!

סתיוו'ששששששששששש 😛
אאאאאאאאאאאאאאני לא ששששששששששמנההה
את שמנהההה יבטטטטטטטטטטטטטטטטטההה
דובהה ששששששששששששששששלייי איך אחותי תגיע לצפתת??........... זה ררררררחוקק
היא לא תיקח אותי ב-ח-י-י-ם
תגידי לאח שלך לבוא ותבואיי איתווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ייייייייייייייייאווו איזה ליגגגגגגגגגהה
בואי נסדר בינהםם משהו?? חיחיחיחיחחי אני אומרת לך זה יהיה טובב!!!
אנחנו ניפגש מלללללללללללללללללללללללללללא פעמיםםםםםםםםםםםם
אאאאאאאוהההההההההבבבבבתתתתתתתתתתת
אאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתך
ממממממממממממממממממלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חחחחחחח איזהההה קרועההההההההההההההה אתתתתתתתת!!!
ואיךךך ניראה לך אחייי יגיעעעע לעפולההההההההה??
זהה גם רחוקקקקקקקקקקקק!!!!!
חיחיחיחיחי
אולייייי ננסהה לשכנעעעעע אותםםםםםםםםם....
יאאא איזהההההההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
אוהבתתתת אותךךךךךךךך גם מאמייייייי שלי!!!!!!!!!!
מוואההההההההה


סתיוו'שששששששש
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באוטובוווססס או באוטוווווווווווווווווווווו
שיבוא יכיר את גיסתווו חיחיחיח מה עשינו מהם בעל ואישההה חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח
וחוץ מזה מה אני יעשה שםםם?????????????????????????????????...
אההההההההההההההההה?????????? לא שמעתי אותך נווווווווו
את תבואיי אלייי אני ידבר עם אחותי שתדבר עם אחיךךך שידבר איתך שתדברי איתי שתבואיייי
מזההה מהה תעשיי שם!?!?!?!
תיהיהיה אצלייייי כאילוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!
חחחח כן אה...נשואיםם הם לא?!
חחחחח מזהההההההההההההההההההההה...
איזהה כיף לנוו בוביתתת!!!!!

וחוצמיזההההה...

בננותתתתתתתתתת
חוץץ מאלינו'שש הנסיכהההההההההההה...
תגיבוווווווווווווווו.!!!


סתיוו'שששששששששששששששש 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005)QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 17/07/2005) QUOTE (מאממייי @ 17/07/2005) ששששששששששמנההה דדדדדדדדדדדדווווווווווובבבבבבבבבבבה שששששששששליייייייייי
איזההה ממממממממממממממממממממממממושללםם
איזה עולם קטן שאחים שלנו8 ידידים טוביםםם יחחיחיחיחיחיחי אני רוצה לראות שלא תבואי אלי עכשיו חיחיחיחי
דרך אגב? איפה את גרההההההההההההה?????????????????????????????
אהה ואני דורשת המשךךך
חחחחחחח י'בטטההההההההההההה אחתתתתתתתתתתתתת
אני לא שמנהההההההההההההההההה
אתתת שמנההההההההההההההה
חחח איזהה עולם אה???
אני גרה בצפת מאמיייי אמרתיי לך...
ועכשיו אם אחותךך באה לאח שלייי או מש'ווו את באהה איתהההההה מובן?????
חחח יופיייייייי!!!!
יאאאאאאאא איזההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!
אוהבתתתת אותך בובה שלייייייייייייייייי!!!
מוואהה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!

סתיוו'ששששששששששש 😛
אאאאאאאאאאאאאאני לא ששששששששששמנההה
את שמנהההה יבטטטטטטטטטטטטטטטטטההה
דובהה ששששששששששששששששלייי איך אחותי תגיע לצפתת??........... זה ררררררחוקק
היא לא תיקח אותי ב-ח-י-י-ם
תגידי לאח שלך לבוא ותבואיי איתווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ייייייייייייייייאווו איזה ליגגגגגגגגגהה
בואי נסדר בינהםם משהו?? חיחיחיחיחחי אני אומרת לך זה יהיה טובב!!!
אנחנו ניפגש מלללללללללללללללללללללללללללא פעמיםםםםםםםםםםםם
אאאאאאאוהההההההההבבבבבתתתתתתתתתתת
אאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתך
ממממממממממממממממממלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חחחחחחח איזהההה קרועההההההההההההההה אתתתתתתתת!!!
ואיךךך ניראה לך אחייי יגיעעעע לעפולההההההההה??
זהה גם רחוקקקקקקקקקקקק!!!!!
חיחיחיחיחי
אולייייי ננסהה לשכנעעעעע אותםםםםםםםםם....
יאאא איזהההההההה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
אוהבתתתת אותךךךךךךךך גם מאמייייייי שלי!!!!!!!!!!
מוואההההההההה


סתיוו'שששששששש
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באוטובוווססס או באוטוווווווווווווווווווווו
שיבוא יכיר את גיסתווו חיחיחיח מה עשינו מהם בעל ואישההה חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח
וחוץ מזה מה אני יעשה שםםם?????????????????????????????????...
אההההההההההההההההה?????????? לא שמעתי אותך נווווווווו
את תבואיי אלייי אני ידבר עם אחותי שתדבר עם אחיךךך שידבר איתך שתדברי איתי שתבואיייי
מזההה מהה תעשיי שם!?!?!?!
תיהיהיה אצלייייי כאילוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!
חחחח כן אה...נשואיםם הם לא?!
חחחחח מזהההההההההההההההההההההה...
איזהה כיף לנוו בוביתתת!!!!!

וחוצמיזההההה...

בננותתתתתתתתתת
חוץץ מאלינו'שש הנסיכהההההההההההה...
תגיבוווווווווווווווו.!!!


סתיוו'שששששששששששששששש 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחותי בחיים לא תיקחח אותייייייייי
אני מתפדחת לבווא איתההה וחוץ מזה מי יביא אותה לשםם???????????????
השטיח של אלאדיןן????????????????????????????????????????????
וכןן כןן אני יבווואאא אני יבווווא אליךך בוביתתת
סססססססססססססססססתיווו אנחנוו נהיה משפחהה??
חחחחחחחחחחחחחחח אממממ ב"ה..
חיחיחי...
מתהההה עלייייייך בובההההההההההההההה!!!!
מוואההה..!!


תגובות??


סתיוו'שששששששששששששש
אוף איזהה רעות אתןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אין תגובות...
ממש תודהההההה....


סתיוו'שששש 😢
חחחחחחחחחחחחחחחחח סתיוו'ששששששששששששששששששש שלייייייייייייייי....
אני פשוטט מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך...
ועשית המשך ליגה ליגהה יאלה כבר אני רוצה עוד המשךך....
מואהההההההההההההההההההההההה מתה עליךך..
-ברו'ש-
ברבייי שלייייי אני שמחהה שאת אוהבתתתתתתת..!!
וראית כבר שהוא מוקדשש אך ורקק לך!?
מוואההה אוהבת אותך!!!!!!!

תגיבו!!!


סתיוו'ששששששששש 😛
מושלמתתתת שלייייייי
המצ'ךךךךך מהררררר



בתאלושששש
עוד כמה תגובות..
חיחיחי
לא לכעוסס..
פשוט כימעט ולא הגיבו...
רק 3..


סתיוו'ששששששש 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך