יאאאאאאא איזה יפה את כותבת..
תלווי קצת מהכישרון...?...
טיפטיפה!!!
המשך..
גלוש
חחח גלו'שש מי שמדברתתתתתתת!!!
את ראית איזהה כישרון ישש בך!?
חחח..
כפרההה עלייך..!
אוהבת אותך...מוואהה!!
סתיוו'ששששש 😛
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מוווווווואה!!
מורו'ש תודה בובה..
המשךך מחר..
Kariniiii-את חדשה פה?
כי פעם שראשונה שאני רואה שאת מגיבה לי לסיפור..
בכל מקרה...שיהיה לך קריאה מהנה...
בנות תודהה על התגובות..
אוהבת אותכן..
+*+סתיווו'שששששש+*+
נננננננננננננננננננווווווווווווווו ידווווווווווווובבבבבבבבבבהנההה
שימי המשךך
חחחח אין לי ממש כוחח עכשיו..!!
תשכנעוו אותיי להשיםםםםםם...
חיחיחיחי...
סתיוו'ששששששששששש 😛
סתיווווווווווו פליזז תמשיכי מאמי
חחחח חן חמודהה אתתתתתת..!
אוהבת אותך..!!
אולי אם יבוא לי יהיה לכן משךך עוד מעט..!!
סתיוו'שששששששש 😛
חחחח טנקס מאמי גם אתת
גם אני אוהבתותךך
ואני מקווה שיבוא לך חעחע
חחחח כן אה..
טוב אם המצב רוח שלי ימשיך כמו שהואא אז יהיה לכן המשךךךךךך..!!!
מוואהההה
סתיוו'שששששששש 😛
קראתי את כל הסיפור עכשיו והוא פשוט מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
מאמי תמשיכי מהררררר
חחחחחחח נטליי החלטת להיתמכרר ליספורר הזהה עכשיו??
חחח אני מבטיחה לך שלאא תתחרטי..
שמחהה שאת אוהבת..
תהנייי בהמשךך גם..
מחרר יהיה לכן המשךךךךךך..
מוואההה אוהבתתת אותכןןןןןןןןןןןן
סתיוו'ששששששש
סתיוושש חיים שלייייייייי סופררתתתתתתת יפה שלייייייייייי סיפוררררררר ביןןןןן החזקיםםםםם אם לאא ההה===>> איןן עלייךךךך בעולםםםם מתתתתת עליייך נשמתייייייייייי!!!!11
מואההההה!
לילו'ששששש מושלםם שלי..!!
מטורפתת עליייייך.
ואני שמחה שקראת את הכולל ושאתהה אוהבבבבב..
יש יש יש בן קורא לי את הסיפור..
ולא סתם בן..
הילדד הכי מושלם בעולםםםםםםםםם!!!
לילו'ששש שלייייייי...
מוואההה מתהה עלייייייך..!!
סתיוו'ששששששש 😛