יאללה סתיו'ששששש שימיי המשךךך בישבילי..ואת יודעת בשביל מה עוד 😊
יאללההה אני במתתחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת'ותך נסיכהה שליי
< 😊
חחח נויו'שששששששש שלייי..!!!
ברוררר שבשבילךךךך ובשביל מה עודדדדד..חיחיחיחי
יאא קשהה לי להאמיןן!!!יששששש
הרגע קמתיי....ברבע ל3...חיחיחי צהריים..
ואני הולכת לישתות ולאכול מש'ו ואז לעשות ספורט..
ושאני יחזורררר אני ישים לכם המשךךךךךךךך..!!!
מוואהההה אוהבתתתתתתת אותכםםםםםםםם!!
סתיוו'שששששששש 😛
KariniiiiQUOTE -את חדשה פה?
כי פעם שראשונה שאני רואה שאת מגיבה לי לסיפור..
בכל מקרה...שיהיה לך קריאה מהנה...
דווקא לא.. אני פשוט לא מרבה להגיב..
אבל נראה לי הגבתי פעם לסיפור שלך..
ותודה רבה..
המשךךךךך לא יהיה לכםםם היום..
כי אני נוסעת בבוקר ללונה גל כניראההה...ואז לפסטיבל בכרמיאל..
אז אני טיפל'הה עסוקה..
חחחח
המשךךךך מתי שיהיה לי זמן..אני מקווה שזה יהיה מהר...
סתיוו'ששש 😛
בנות לא הלכתי ללונה גלל אזז יהיה לכם המשךך היוםם..!!
יותרר מאוחר...~~
סתיוו'ששששששש 😛
וואוו כמה תגובות....הינה ההמשך שלכםם..תהנו..!~~!
יצאנו מהבית והלכנו לכיוון האוטו של ליאור..כן כן..יש לו רישיון...הוא בן 18 וחצי..חיחיחי
ניכסננו לאוטו..וסגרנו את הדלתות...שמתי שירים...והגבתי..
ליאור התניע...ואנחנו נסענו לקניון........
אחרי 20 דקות בערך הגענו...
החננו את האוטו..כיבנו את השירים כמובן...וניכנסנו לקניון..
השעה הייתה 5 בצהררים כבר..
אני-אחח איזה אוירר..החום הרג אותי...
ליאור-חח כן אה..
אני-יאללה לאן הולכים?
ליאור-אממ..מה בא?
אני-אמממ לי קופרררררררררר..
ליאור-חחח חולהה...יאללה בואי..
אני-חחח אתה חולהההה
ליאור-כן אני יודע...בגללך..
אני-חעחעחע..צחקתי צחוק מרושע..
ליאור-אז מה..הולכים?
אני-קדימהה לדרך..
והלכנו ללי-קופרר..
ניכנסנו לחנות...
אני-בא לי חצאית מיני גינ'ס
ליאור-חח בואי נחפשש..
אני-יאללהה..
ואנחנו התחלנו לחפשש...ולא ממש היסתדרנו...ואז המוכרת בחנות הגיעה אלינו..
המוכרת-אתם צריכים עזרה?
אני-כן..אני רוצה חצאית מיני גינ'ס..
המוכרת-בדיוק עכשיו קיבלנו את הקולקציה החדשה...את רוצה לראות?
אני-כן ברור..
והמוכרת הראתה לי כמה חצאיות.....
אני-וואוו זאתי ממש יפההה..
המוכרת-כן....היא ממש מיוחדת..
אני-אותהה אני רוצה..
המוכרת-את תיהיה הראשונה שתלבשי אותה..
אני-אווו יותרר טובבב..
ליאור-חחח תמידד את מיוחדת...
אני-חח כפרהה עלייך..
ונתתי לליאור נשיקה...מתהה עלייך..אמרתי..
המוכרת-חח חמודים..את רוצה למדוד?
אני-כן..ולקחתי ממנה את החצאית...וניכנסתי לתא ההלבשה..
יצאתי משם לאחר כמה דקה...
ליאור-ואווווווו יפהה שלי..זה מהמם עלייך..
אני-חחח תודה מאמי...מה את אומרת?...פניתי למוכרת..
המוכרת-זהה ממש ממש יפה..כאילו תפרו את זה בשבילך..
אני-חחח תודה....
המוכרת-אז את לוקחת אותה?
אני-כן..אני רוצה גם גופיה..שתתאים לחצאית..
המוכרת-שניהה בואי נחפש לך..
אני-אוקי..
ליאור-אנחנו לא ניגמורר היום אה?
אני-אתה תשתוק..
ליאור-חוצפנית..
אני-כזאת אני...
וצחקנו כולנו..
המוכרת-אוו הינה גופיה יפה..תראי..
אני-אמממ..לא לא זאת..
המוכרת-וזאת?
אני-אמממ גם לא..
המוכרת-אממ..והמשיכה לחפש...זאת יפה..היא המשיכה..והראתה לי את הגופיה..
אני-כן..וואיי היא ממש ממש יפהה..
ליאור-ומיוחדת...כן כן תקחי אותה..
אני-אוקי...ולקחתי אותה...לילו'שש מה אתה קונה?
ליאור-אממ אני רוצה גינ'ס אבל מקרוקר..
אני-שש...טיפש לא נעים..חח
ליאור-חחח טובב...
אני-חח ממש מצחיק...
ליאור-טוב יאללה תשלמי ונלך מפה...
אני-חח טוב טובב..
ליאור-חח קרוע עלייך...
אני-משוגעעע..חח
וככה היה..
שילמנו ויצאנו מהחנות...
ליאור-בואי לקרוקר...
אני-יאללה מאמי..
והלכנו לכיוון החנות...הגענו...
ליאור-מה אחי?
המוכר-מה קורה גבר?
ליאור-וואלה..תגיד קיבלתם גי'נסים חדשים?
המוכר-כן..לפני שבוע..רוצה לראות?
והלכנו אחריו..
המוכר-זה גינ'ס יפהה...קניתי אותו גם..
ליאור-כןן אחלה גינ'ס...
המוכר-רוצה אותו?
ליאור-רגע אני יכנס למדוד..
המוכר-טוב גבר..קח..והביא לו ת'גינס..
וככה ליאור עשה..ניכנסס לתא המדידה..
ויצא אחרי כמה שניות..
ליאור-נו איך?
המוכר-ליגהה...
אני-יפההה מאמי באמתת שיפהה..
ליאור-סבבה אז אני יקח אותו...
הלכנו לקבלה..ושילמנו..
יצאנו מהחנות...
השעה הייתה כבר 7 וחצי...
אני-נו מה עושים עכשיו?
ליאור-מה שבא לך?
אני-אמממ לא יודעת מה בא ליייי...
ליאור-בואי נילך לאכול מש'ו..לא אכלת כלום...
אני-חח האהבה משפיעה עלייי..
ליאור-חחח משוגעתתתתת אחת..
אני-כן כן..גם זה בגלל האהבה..
ליאור-חחח מאוהבתתתת..
אני-בך..!
ליאור-דההההההה..
אני-חיחי מכוערר אחדד..
ליאור-חחח טוב בואי נוכל מש'ו..
אני-יאללה בואא..
הלכנוו לכיוון איזה בת קפה-מסעדה...
והיתיישבנו באיזה שולחן..
מלצרית היתקדמהה לשולחן שלנו והביאה לנו 2 תפריטים..
היסתכלנו בתפריטים...ובחרנו לנו מה לאכול..
ואזז נישמעע קול דיי מרמזזז....שדומההה ל.........
-=-המשךךך יבואאאאא-=-
זהוו להיום בנותת שלי..!
מקווה שאהבתםם....
מוואהההההה סתיוו'שששששששששש 😛
אאאאאאאאאאוחחח
איזה סיפורר מדהיםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךך..המשךך
והכייי מהררררררר
בתאלוששששש
ל............??
שימי המשךך נשמתי
מוואההההההההההה ענקיתתתתתתתתתת
שימי המשךך יפתיי..
זורי שנטשתי קצת את הסיפור המהממםם שלך פשוט לא נכנסתי לאתרר אבל
התעדכנתי אל תדאגי חחח סיפורר מדהיםם פשוט..
שימי המשךך יפתיי אוהבת אותך המוןן סתיוויק =))
בנות תודהה על התגובות..!!
יאללה עודד...
סתיוו'שש
מה זהו 3 תגובות??
סתיוו'שששש 😛