שאני לא זוכרת כלום , אבל ממש כלום .
רק אל תשכחיי להזכיר לי לבוא לקרוא אותו.. וכן כמו שהיא אמרה תעשי תקצירר.. כי האמת סתוין? אין לי שמץ על מה הסיפוררר.. 😁
לאבבב יו כ"כ!
QUOTE (Lid0ri @ 05/02/2007) רק אל תשכחיי להזכיר לי לבוא לקרוא אותו.. וכן כמו שהיא אמרה תעשי תקצירר.. כי האמת סתוין? אין לי שמץ על מה הסיפוררר.. 😁
לאבבב יו כ"כ!
חיימששששלי. .
ממךך לא ציפיתי לתגובההה. . .
וכן, אני אעשה תקציררר. . . ח ו ב ה !
אל תדאגו כולםם. .
כל דבר בעיתווו. . .
את הסיפור המשך אני אעשה באחד מימי השבוע הזה בלי נדר וב"ה. .
לילה טובבב. .
אוהבת אותכם המון המוןןן. . .
סתויי 😁
אאאאאאעההה !!!
תמשיכיייי מאמייייייי
גם אני לא ממש זוכרתתת !
אבל אני בטוחה שאני אזכרר (:
הסיפור הכייי יפההה ב-ע-ו-ל-ם !!
תמשיכייייייייייייייייייייי !
וואאאאאאאאיייייייי שמעייי את באמת מוכשרתתת
נכנסתי כל יום לפורום הזה רק
כדי לקרוא המשכים של הסיפורררר הזהה
הוא באמתת מהמםםםם
תעשיייי המשךךךךךךךךךך ח=ו=ב=ה!!!
אני מחכהההההההה
יאאללה יקופפה איפה הההמשך שללי ?!
ננו ?!