חחח יפיתי קיבלה את זה קשה 😊
הייתי אומרת שיותר מדי קשה.. 😊 חחחחח
חח האמת שאני לא מבינה למה.
סתם סיפור...בלי עלילה.
אני חייבת להגיד:
ה=ת=ג=ע=ג=ע=ת=י=]]]
וממש סיפור בלי עלילה?!?
דבר ראשון זה ל=א הגיוני!
כי אם אין לזה עלילה אז זה לא היה סיפור!
ואני יכולה עכשיו להתחיל ולכתוב לך את כל העלילה..
פשוט מאוז מאכזב איך שאת מתייחסת למה שאת כותבת!=\
יפיתי...
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 16/02/2006) אני חייבת להגיד:
ה=ת=ג=ע=ג=ע=ת=י=]]]
וממש סיפור בלי עלילה?!?
דבר ראשון זה ל=א הגיוני!
כי אם אין לזה עלילה אז זה לא היה סיפור!
ואני יכולה עכשיו להתחיל ולכתוב לך את כל העלילה..
פשוט מאוז מאכזב איך שאת מתייחסת למה שאת כותבת!=\
יפיתי...
חח סתם ניזכרתי בסיפורר וראיתי את מה שרשמת..
מצטערת שבאיחור..=/
ואל תחשבי שאני לא אוהבת את מה שאני רושמת או מזלזלת...
טוב אולי את צודקת,הסיפור יפה והכל...אבל זה לא אומר דבר..
עובדה שבכל הפרקים שהיו בסיפור הייתי מקבלת מעט תגובות...
הייתי צריכה לבקש,לריב...להיתווכח....
וזה מה שהרס לי את החשק לסיפור,וזו הסיבה שסיימתי אותו..
טוב אתן בטח שואלות למה ניזכרתי..
האמת שלא יודעת...
ליאור ונוי חסרים לי..
וממש בא לי לכתוב עוד פרק...
בלתי אפשרייי. . . .
אוהבת המון..
**סתיוושית**
QUOTE טוב אתן בטח שואלות למה ניזכרתי..
האמת שלא יודעת...
ליאור ונוי חסרים לי..
וממש בא לי לכתוב עוד פרק...
בלתי אפשרייי. . . .
אוהבת המון..
**סתיוושית**
אהעאהעאהההההה למהה לא אפשריי..?? 😢 😢 😢
אפשרי אפשרי..
ואפילוו רצוי..! 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 01/03/2006) QUOTE טוב אתן בטח שואלות למה ניזכרתי..
האמת שלא יודעת...
ליאור ונוי חסרים לי..
וממש בא לי לכתוב עוד פרק...
בלתי אפשרייי. . . .
אוהבת המון..
**סתיוושית**
אהעאהעאהההההה למהה לא אפשריי..?? 😢 😢 😢
אפשרי אפשרי..
ואפילוו רצוי..! 😊
"עם קצת רצון וקצת יכולת גם פיל יכול לזיין תרנגולת,
עם הפיל ילמד את התעלול יוכל הוא לזיין גם את כל הלול"
אז אין דבר כזה לא אפשרי מובן?!!? 😠
חחח אני יודעתתת קריניי אני יודעת..
אבל מה לעשות שהזמן שלי לא פעול לטובתי..
בקושי את הסיפור החדש אני מסםפקיה לשים המשכים כל פעם...אז פה?אני לא חושבת...
אבל בהחלט אני מסכימה שהסיפור היה חמוד עם כל מה שאמרתי..
אבל גם הסיפור החדש חמוד לא?
געגעתי לסיפור.. חחחח
עכשיו כל חודש אני יגיד שהתגעגעתי..
כי באמת התגעגעתי... חחח
סתיוו'ש 😊 😁
גם אני מתגעגעת אליווו.. 😢
שבוע טובבב וקסום לכולםםם. .
אתם בטח שואלים את עצמכם מה אני רוצההה ממכם
ולמה בדיוק אני כותבת בסיפור שתם זמנו לפני כמעט שנה.
אז ככה..
עלה לי רעיון בראש שאני ממש בעדו..
וזה גם זמן מתאים עכשיו, כמה חודשים לפני הבגרויות שלי.
הייתי רוצה לעשות המשך לסיפור..
גם אם הכל ניראה שזהו, הכל ניגמר..
אני חושבת שהמשך לסיפור יהיה ריענון לעצמי ולמי שפעם היה קשור
לכתיבה שלי ולסיפור הזה.
אם יש פה כאלה שבעד, אז אני מבקשת ממכם ללכתוב תגובה למה שרשמתי כאן. .
ומי שלא, אז שיגיד. . .
אני רוצה לדעת את דעתם- היא חשובה לי מאוד .
מקווה שהרעיון שלי יצא לפועל,
כי בזמן האחרון אני בכלל ולא ניכנסת לפורום הזה. .
ואחת הסיבות היא שאין לי זמן ויש המון לחץ..
אזזזזזז. . . .
סתם להיזכור- התגעגעתי לכוללללללכםםםם
ואני אוהבת אותכם כל כך. . .
בהמון אהבה. .
סתויייי. . . 😊
אני דורשת המשךךךךךךךךךךך!
😁
אני מדברת על המשכים קבועים.
כמו סיפור המשך...
אבל כנראה שרק את בעד. .
😢