וווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אני ישבתי משעה 8 בבוקר עד שעה 14:20 כדי לקרוא ת'סיפור הזה!!
הוא פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
את לא יודעת כמההההההההההההההה
אני עם דמעות בעיניים..למה הרגת אותו??????? 😢
תעשי שהוא יחיה איכשהו את חייבתתתתתתתתתתתתתתתת
אם לא אני מתאבדת אני אומרת לךךךךךךךךך
יאווווווווווווווו איזה מדהיםםםםם
את פשוט מוכשרתתתתתת מוכשרתתתתתתתתתתתת
יאאללההההההה את בסוף משיכה תסיפור??
כי אני בעד באבוהבואהההההה חחחחחח..
אבל תעשי באמת נס שיתעוורר 😢
לווב יוווווווו..מוואאהה
אני בעד, בתנאי שתכתבי תקציר לפרקים האחרונים והכל.
כי אני כבר לא זוכרת כלום.
רק את ליאור.
ליווש- יאאא איזה מתוקהה אתתתתת !!!
אני זוכרת את עצמי כמוךך.. הייתי יושבת שעות על גבי שעות להלשים סיפורים של כל מיני כותבים פה..
זה מדהיםםם ונורא כיף לקרוא סיפורים בלי לחכות להמשךךךךךך. .
ממש עשית לי טוב על הלב עכשיו מאמי שליייי..
כיף לדעת שיש אנשים שאוהבים את הכתיבה שלך ומעריצים את מה שיש בך, ואת הדברים שאני אוהבת לעשות.
וכן, אני אמשיך את הסיפור, והיום שאני יחזור ממד"א{אני מתנדבת} אני יעשה תקציר לסיפור כדי שתבינו כולםםםםם מה בכלל הולך פה. . .
אזז ליייוש תודה רבה שוב על התגובה המדהימה שלךך ועל הטירחה שלך.
מקווה שנהנהתתתת וכעיקרון, זהו כל רצוני 😊
בתאלייי-
התחלת לחללקק פה תנאייייייים ?!?!?! 😠
חחחחחחחחחחחחחחח. .
חיימשלי התגעגעתי אליייך. . לאן נעלמת אה !?
ובטח שתיזכרי רק את ליאוררר. . . הרי נוי לא חשובהההההה..
אחחח מה שהבנים עושים לבנות היוםםם . . .
חחח סתם צוחקת. . . 😛
ואני יעשה תקציר לסיפורר. . .
תקציר שימשיך לפרק הבא..
אבל כמו שאמרתי..
אני כנראה יתחיל את הסיפור הבא בהמשך השבועע
כי אני עובדת מחר ויום שלישיי ב"ה. .
והיום אני במד"א עד מאוחר. .
אאאאאז.. רק לידע כללי בתאלי חוצפניית. . .
ה ת ג ע ג ע ת י !
שמממממממנהה. . .
חנו'ש,
אני שמחה שאת בעדד מאמי שליייי...
התגעגעתי גם אליייך נוראא. . .
לאן כולם נעלמו לייי..
או שאני נעלמתי?! חחחחחחחח 😕
אוהבת אותךךך. . .
בקיצור, מקווה לראות כאן עוד דעות של אנשיםםם ועוד מגיביםםם. . ..
אוהבת אותככככככםםם. . .
סתויייי. . . 😊
תראאאאו תחצופפפפה הזאאאאת PPPPP:
את נעללללמת !
עובדה.. לך אין זזזזמן :X
קופפה אאחת. .גממני געגעתי אלייך מללללללא !
מחכה להמששךך :]
ואוהבת המווןן
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/02/2007) תראאאאו תחצופפפפה הזאאאאת PPPPP:
את נעללללמת !
עובדה.. לך אין זזזזמן :X
קופפה אאחת. .גממני געגעתי אלייך מללללללא !
מחכה להמששךך :]
ואוהבת המווןן
חחחח שמממממממנההה דובה ומכוערת, זה מה שאתתתתתתתתתת. . .
ו. . .
אני כנראה יפתח אשכול חדש.. שלא יראה עמוס מידיי
ותמיד תצטרכו לחפש את ההמשכיםם
ואת הכלל בתוך כל ה-200 + עמודים האלההה. . ..
חחחחחחחחחחחח
בקשה מאמייי..
ואני שמחה שעשיתי לך טוב על הלב 😛
ואת תוכלי להחיות את ליאור איכשהו?? 😁
כי אני אבכה מחדש חחחחח..
QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) חחחחחחחחחחחח
בקשה מאמייי..
ואני שמחה שעשיתי לך טוב על הלב 😛
ואת תוכלי להחיות את ליאור איכשהו?? 😁
כי אני אבכה מחדש חחחחח..
חחחח את חושבת שאפשר להחיות מיש'ו אחרי שעשו הכל
בשביל לתת לו שוב חיים וגם אחרי שהוא ניקבר ?
הלוואי. . . 😢
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) חחחחחחחחחחחח
בקשה מאמייי..
ואני שמחה שעשיתי לך טוב על הלב 😛
ואת תוכלי להחיות את ליאור איכשהו?? 😁
כי אני אבכה מחדש חחחחח..
חחחח את חושבת שאפשר להחיות מיש'ו אחרי שעשו הכל
בשביל לתת לו שוב חיים וגם אחרי שהוא ניקבר ?
הלוואי. . . 😢
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו 😮
יש לי רעיון תותחיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תעשי שהיא חלמה את זהההההההההה
מה לאאאאאא??
הכי טובבבבבבבבבבב 😊
גם ככה היא תמיד חולמת חלומו מפחידים זאתי חחחחח
אז לא יזיק עוד אחד!!
יאאלה אני מתחננת בפנייייך 😁
QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) חחחחחחחחחחחח
בקשה מאמייי..
ואני שמחה שעשיתי לך טוב על הלב 😛
ואת תוכלי להחיות את ליאור איכשהו?? 😁
כי אני אבכה מחדש חחחחח..
חחחח את חושבת שאפשר להחיות מיש'ו אחרי שעשו הכל
בשביל לתת לו שוב חיים וגם אחרי שהוא ניקבר ?
הלוואי. . . 😢
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו 😮
יש לי רעיון תותחיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תעשי שהיא חלמה את זהההההההההה
מה לאאאאאא??
הכי טובבבבבבבבבבב 😊
גם ככה היא תמיד חולמת חלומו מפחידים זאתי חחחחח
אז לא יזיק עוד אחד!!
יאאלה אני מתחננת בפנייייך 😁
חחחחחחח
חכי לסיפור הבא..
יש לי כבר רעיון אצלי בראש, שאני מבטיחה לך וכוכלן שלא חשבתן עליו.
ואל תנעלו רק על ליאור..
חבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבל. . .
מבטיחה לך שיש יותר חתיכים. . 😁
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 04/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) חחחחחחחחחחחח
בקשה מאמייי..
ואני שמחה שעשיתי לך טוב על הלב 😛
ואת תוכלי להחיות את ליאור איכשהו?? 😁
כי אני אבכה מחדש חחחחח..
חחחח את חושבת שאפשר להחיות מיש'ו אחרי שעשו הכל
בשביל לתת לו שוב חיים וגם אחרי שהוא ניקבר ?
הלוואי. . . 😢
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו 😮
יש לי רעיון תותחיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תעשי שהיא חלמה את זהההההההההה
מה לאאאאאא??
הכי טובבבבבבבבבבב 😊
גם ככה היא תמיד חולמת חלומו מפחידים זאתי חחחחח
אז לא יזיק עוד אחד!!
יאאלה אני מתחננת בפנייייך 😁
חחחחחחח
חכי לסיפור הבא..
יש לי כבר רעיון אצלי בראש, שאני מבטיחה לך וכוכלן שלא חשבתן עליו.
ואל תנעלו רק על ליאור..
חבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבל. . .
מבטיחה לך שיש יותר חתיכים. . 😁
אבל התאהבתי בליאוריי
הוא כזה חמווווד
האמת? אני יודעת שקראתי את הסיפור הזה לפי זה שהגבתי
אין לי שמץ על מה העלילה.
אז את ממשיכה את הסיפור הזה או שמתחילה אחד חדש ?
QUOTE (G-A-L @ 04/02/2007) האמת? אני יודעת שקראתי את הסיפור הזה לפי זה שהגבתי
אין לי שמץ על מה העלילה.
לא הבנתי.
את לא זוכרת, או שאת פשוט אומרת שאין עלילה מיוחדת בסיפור הזה. .?
ובתאל. .
אני ממשיכה את הסיפור אבל אני פותחת אשכול חדש כאילו זה סיפור המשךך. .
עם אותה דמות מרכזית - נוי - והדברים החדשים שיהיו בחייה. .
הכל חדש.. אבל הכל יתבסס על הסיפור היישן- הזה.
אוקי ,
תפתחי אשכול המשך לסיפור. .אבל תעשי בהתחלה תקציר קטן .
אוהבת (: