אווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
שככה העמודיםם עובריםם להםםם!!
וחולפיםםם מבלי לראותתת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח יא דרמתית למה את לא בביצפר?
ואני אמשיךך אחורייי זההה כי אני חייבת לעוףףף
אז שלא תחשבי שנמאסס עליי יפה צ'לי!!
אוהבתותךך המוניםםם!!
יפיתי=]]]
חחחחחחחחחחחחח כי אני לבד בבית ואמא הסכימההה לייי=]]]
חחח טוב יפה שלי .. תהני לך!
בזה תהיי בטוחה חעחע..
גם ויקויק פהה מאמי..
אוהבתותךך!!
חח מי זאת ויק ויק?
וגם אני אותך בובי...
ויקויק זאת vikile חח לא יודעת אם את מכירההה..
היא גם בפורום..
חח ומה את עושה בביתת?!
ואגבב היא החברהה הכי טובהה בעולםםםםםםם=]]]
וזה לא מהפורום חחחח..
אוהבתותךך המוניםם יפתי..
יפיתי צ'לךך...
וואי יפיתיי..
באמת שלא נימאס לך?
את סתם מכאיבה את הידיים ואת העיניים..
אני לא מתכוונת להמשיך..
זה ניגמר ואני מאוד מצטערת..
בסופו של דבר את תצטרכי לקבל את זה כי זה המצב...
בכל אופן...
תפסיקי עם ההצפה הזאת...כי זה לא ישנה דבר...=/
אני החלטית..ועל שלי אני עומדת...אני לא מתכוונת להמשיך.
מקווה שתבינייי אותיי בובי..
אוהבת בלי סוףף=]
סתיווש'קהההההההה 😊
טוב סורי סתיוי על כלל ההצפההה..
אני אישית הייתי מאוד שמחה אם ככה היו מציפים אותי בסיפור חח..
אבל אני רואה שאותך זה טיפונת מעצבן..
אז סורי אני אפסיק עם זה..
חשבתי שזה יעזור אבל
עזבי חפיף..התגברתי..
אני אקרא ת'סיפור השני בטוחה שהוא יהיה גם יפה..
אוהבת
יפיתי=]
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 14/02/2006) טוב סורי סתיוי על כלל ההצפההה..
אני אישית הייתי מאוד שמחה אם ככה היו מציפים אותי בסיפור חח..
אבל אני רואה שאותך זה טיפונת מעצבן..
אז סורי אני אפסיק עם זה..
חשבתי שזה יעזור אבל
עזבי חפיף..התגברתי..
אני אקרא ת'סיפור השני בטוחה שהוא יהיה גם יפה..
אוהבת
יפיתי=]
שששששש
חס וחסהה אני לא עצבנית..
פשוט אני לא מבינה על מה המהומה.
זה כולה סיפור יפתי.
שלא תחשבי על זה שאני כועסת או מש'ו..מה פתאום.
אוהבתתת בלי סוףף=]]
סתיווש'קהה 😊
אימממלללהה איך זה הגיע לעמ' 219????