ושהוא לעולם לא ייגמררררר....
ו*ש*כ*ו*ל*ם ייזכרווו אותווו!!!!!!!!
אזז את חייבת להמשיךךך סתיוי!!!
קשה לי לראות יותרר מדייי ע'מ בלי המשךךך!!!
והידייםםם כלל וכלל לא כואבותת!!!
והעיניים כלל וכלל לא מתעייפותתת!!
כוליי מחכהה להמשךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחח סתםםם לא חלמתי על זההההההה....
אבל במשך היום לא בלילהההההההה
והיוםם יותר ארוך מהלילההה!!!