והנההההההההההההההההההההההההה!!!!!
ולעולםםם לא יימאס לי להגידדד שהסיפורר הזההה מ*ו*ש*ל*ם
אני ב ט ו ח ה שנמאסתי עלייךךךך!!!
*שאני
אבל אני מצטערת יפה שלייי~!~!~!~!~!~!~
את עשית סיפורר נדיררררררררררר
ואני כבר ל======א שולטת בידיים שלי!!!!!!!!!!!!
אני יודעת שזה לא יעזור לי ב=כ=ל=ו=ם
אבל עדייןןן לא בא לי להפסיקקקקק
כי זה מגיעעעע לכבוד של הסיפורררררררררררר חח
אני לא מבינההה בננות!!!!!!!
איךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?!?!?!?!?!?!?!?!?!
איךךךךך אתן לא עוזרותתת לי?!?!