זה רק מראה לך עד כמהה אאהבתי ת'סיפוררר
וצערי הרבב אני היא זאתי שזה כל כךך כואב לההה
סווורי על כלללללללל החפירהההה!!!!!!!!!
וואה וואהה עבר כבר עוד ע'מ חחח!!=]]
ולצערי הרב נתראה בסיפור הבאא...
ביו'ש חיים שלי..
אוהבת בליי גבולות..
נישבעת לך!!!!!!!!!!
סתיווש'קההההההההה 😊
ואני ממש ממש ממש ממש ממש ל=========א
מתכוונת חס וחלילההה שהוא לא יפההה!!
ממש ממש ממש ממש ללללללאאאאאאאאא!!
פשוט שכבר אמרתי לעולם לא יהיה סיפור מושלםם כמו זההה!!
חח בטח נמאסתי עלייךךך!
אז שוב סורייי!!!
ועדיףף שבאתת זאתי תהייה הודעה אחת לפני האחרונההה כי:
שלא תשכחי!!!
א
נ
י
א
ו
ה
ב
ת
א
ו
ת
ך
י
ו
ת
ר
מ
ד
י
=]]]]
גמאני יפה שלי,
אוהבת בליי סוףף=]
סתיווש'קההההההההה 😊
=]
חח ביוש באמתתת!!!
נ.ב.-אני עוד אחזוררר להגיבבב פההה..
שלא תשלי ת'צמךךך שלא!!
א=מ=ר=ת=י לך שאני עוד אחזוררררררררררר...