כואבב לחשובב על זה אפילווו
חחחח יפיתייי איזה בובייי אתתתת..!!
וסתוייי אני בטוחה שהפרקק האחרוןןן יפההה כמווו כל שאר הפרקים בסיפור ואפילווו יותרר..
מבטיחה שאני אקרא שיהיה לי זמןןן...
אוהבת אותך נסיכה שליייי...
אבלללל איכשהוו יהיה טובבבבבבבב האא?!
לידורושששששששששש ת=ע=ז=ר=י לי!!!!!!!!!!!!!!
אנייי לא יודעתתת מה לעשותת!!!!!!!!!!
לידורייייי תודה יפה שלי..
אני באמת מקווה שתקראי..
אוהבת בליי סוףף=]
יפיתיייייי..
דייייי להיות דרמתית חיים שלי..
חחח...איזהה מותקקקקקקקקקקקקק את..
אויייייייששש חיחי 😂
אוהבת בליי סוףף=]
סתיווש'קההההההההה 😊
אוופיי לא כואב לך הלבב ללחוץץץ על X שם למעלההה ולא לראות אותו עוד?!
ואני לא דרמתיתתתת!!!
אני רציניתתתתתתתתתתתתתת....
אבל מתגברים....כי אני רוצה סיפור אחר יותרר
ואני מקווה שגם את תקבלי את זהההה
לפחותתת אני שמחה שאיפשהווו כואבבבב