ר======ק את יכולה לשנותתת זאתתת
תודהה יפיופהה שלייייייי..
על כל המחמאותתת ועל כללל התגובות המדהימות האלהההההה..
אני מקווה שיהיו כאלה גם בסיפור הבא.
אוהבת בליי סוףף=]
סתיווש'קההההההההה 😊
ובטחחחחחחח שיהיווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רק חבלל שהמושלםם הזהההה נגמררר!!!
כי אם זה היה תלויי בייי!!!
הוא היה ממשיךך וממשיךךך ועובר אפילו את ע'מ 1000!!!
ואני ב=ח=י=י=ם לא אקרא לו נמרחחח!!!
אני נאלצתת להיפרד ממנוווו