אני רואה שזה לשווא..........
מאוד אהבתי את הסיפוררר[אווף כואב לי להגיד אהבתי אבל אין לי ברירה לצערי הרב]...
שיהיה לך בהצלחהה בסיפורר הבאאא!!!
שאתת הולכתת לקרואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😁
אני בטוחהה שהוא ייצא מושלםםם
אבל שוםםם סיפור לא יהיה מושלםם כמו הסיפור הזההה!!!!!!
הוא תמידדדדדדדדדד יהיההההההההההההההההה ותמידד היההה!!!
נמבר 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היה מאוד כיףף כל פעם לקרואא המשכיםםם