אני מצטערת אוצר שלי.
זה מה שגרם לי להיתעצב גם.
כי כשאת עצובי אני כמוך.=[
אולי פשוט תקבלי את זה ברוח טובה,ותקראי ת'סיפור השני שלי?
אני ירגיש טוב,ואני בטוחה שתאהבי גם אותו..
מוואה=]
אוהבת ביי גבולות=]
סתיווש'קהההההה 😊
תגידי לי שכןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!
תותירי בליבי איזשהייי תקווההההההה!!!!!!!!
חיי אני יודעתתת שאני אוהב גם ת'סיפוררר השניי!!!
אולי..לא יודעת...לא ניראלי לי ממש 😕
כי כל מה שבא ממך הוא מ=ו=ש=ל=ם!!!!=]
אניי רוצההה את נויוששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רוצהה את ליאורקי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אפילו את
נ
נ
נ
נ
נ
נ
י
י
י
י
י
י
י
ר
ר
ר
ר
ר
ר
!
!
!
!
!
!
!
!
מה לא נראההה לךך שאני אוהב ת'שני!?!?
דייי בבקשהההה תעשיי עוד כמההה פרקיםםם!!!!!!!!!