לא חיים שלי אני מצטערתתת מוייי מצטערת!!
אבל לא..
אחד הסיבות שהחלטתי לגמור עם הסיפור הזה בגלל שנימאס לי ממנו,
אין לי חשק להמשיך.
פשוטט נימאס לי מהסיפור הזהההההה באמת שכה..
אני מבטיחה לרצות אותך בסיפור החדש..
~*~הכל למענך~*~
תכנסי ותקראי..
הוא סיפור שונה... ומפתיע~!!
אוהבת בלי סוףףףףף 😊
סתיווש'קהההההההההההההההההההההההההה 😊
איךך את מסכימותתת לעוול זההה?!?!?!?!?!?!?!?
*כזה
איךךך!??!!?
אבלל סתיוי לנוו לא נמאסססס בבקשהה תמשיכי!!!!
את התחלתתת את זהה זאת אשמתךך שאני במצב הזההה!!!
תתחשבי בי..
אין לי חשק לסיפור הזה...
הוא לא זז..הוא בלי עלילה..
נימאס לי ממנו..
פליזיייייייייייייי דיי אני לעולםם לא אתייאששש!!
כל יום ויוםם אני אשבב ואגיבבב!!
והואא כןן עם עלילההה!!!
אם לא לא הייתי עד כדי כךךך אוהבתותו!!!=[[[
אני אשבב ואגיב לך קצת כללל יוםם!!
עד שאני אגשים לך ת'חלוםם ותגיעי לע'מ 300!!!
אווופי חבל שאת מתעקשתת על שלךך ולא ממשיכההה!!!
כל כךך התרגלתי אליוווו!!=\\\
חחח זה לא היה חלום יפה שלי..
סתם אשליהה..
אבל זה סתםם למשוך ת'סיפור.
אבל בלי שום קשר,נכון שתקראי ת'סיפור החדש שלי? 😊
עד כדי כךך שנדמה לי שאני אקרא אותו שוב ושוב ושוב מההתחלההה!!!