תודה חנו'ש.
מכל הלב=]
מתה עלייך הכי שיש,
ומקווה שתקראי גם את הסיפור הבא. 😊
אני קראתי פרק מהסיפורר החדש..ואני חייבת לצייייין שזה הולךך להיות סיפור
ס ו ף ! ! !
שווה לחכותת=]
סתוייייי מאוהבתת בךך נסיכוננננת=]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 14/02/2006) אני קראתי פרק מהסיפורר החדש..ואני חייבת לצייייין שזה הולךך להיות סיפור
ס ו ף ! ! !
שווה לחכותת=]
סתוייייי מאוהבתת בךך נסיכוננננת=]
חח תודה יפה שלי =]]
ומאמי אם את יכולה בעמוד הקודם,יש לך תגובה שרשמתת "לא" ארוך..
אז אם את יכולה תקצרי ת'לא הזה כי זה מרחיב ת'דף..
אוהבת בלי סוף=]
אוייייייייי מייייייי גאדדדדדדדד
כאילו אני לא מאמינהההההההההההההההה
את לא יודעת מה גרמתתתת לי!!!..
אני קראתי את הפרקקק בצהריים ולא הספקתי להגיב כי הלכתי למכווווון.. וכל המכווןןן לא הפסקתי לחשווווב על זה!!!!!..
כמההה שזה עצוווווב.. כמה שזה מפחייייד וכמה שזה אמיתיייייייי!!!!!!..
וזה אחד הסיפורים הכיייייי הכיייייי שווים בעולםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!..
סיפור מדהיםםם
וכללללככךךך חבל שסייימממתתת..
לא ציפיתי לסוף כזההההההה... =/..
אוהבת אותך הכי המון בעולם..
ורק שתדעי שבסיפור שני תמיד יש יותר תגובותתת!!..
אז תפרסמי לנו.. 😊
אוהבת לנצחיםםםםםםםםם
גלוששששש
גלו'ש אני מצטערת שאיכזבתי אותך ככה בסוף הזה.
אבל כמו שאמרתי אני רוצה סוף אחר...ומציאותי,לצערנו.
תודה על כל המחמאות,אני מתה עליך!!
אני באמת מקווה שתאהבי את הסיפור החדש..
כבר פירסמתי אותו..
"הכל למענך".
סיפור שונה... ומפתיע!
מקווה שתאהבי..
ושכולכם תקראו ותהנו ממנו בדיוק כמו מהסיפור הזה.
אוהבת בליי סוףףףף..
סתיווש'קהההההההה 😊
תגידי.. סיימת לקרוא ת'סיפור שלי?
חחחחחח את יודעת שאני הייתי ה-1 שהגיבה לסיפור שלך שהוא התחיל????
האמת שלא..אני כימעט כל יום קוראת 2-3 פרקים בגלל שאין לי זמן,
ודווקא בשישי שבת שיש לי זמן להכל,אני שומרת שבת.
אז יקח לי טיפה זמן עד שאני אסיים.
ו..וואלה עכשיו כשחוזרים אחורה...באמת את הראשונה שהגבת..
חח מוואה!
סתיווש'קההההההה 😊
גלו'ש את שמה לב שאתר נהיה פשלה? 😊
אוף!!!!!!!!!!!!!!!
למה??? למה אתם תמיד הורגים אותם??? זה הורג אותי!!!!!
זה כזה לא פררררררררר זה לא הגיע לווווווווווווווווווווווו
😢😢😢 בבקשהה תשני ת'פרקק תעשי פרק אחרר בבקשהההה 😢😢😢
טלו'ש אני מצטערתת...זה הסוף..
😢
בתאלי ידוע לך שת'מילה פשלה הצפתים המציאו?!
חחח..
פעם אם הייתי אומרת פשלה מחוץ לצפת,לא משנה באיזה עיר,היו שואלים אותי מה?!
לא היו מבינים מה אני רוצה..חחח