אולי.. לא יודעת..
דווקא אתר נחמד.. עזבו כמה.. אבל עדיין נשאר נחמד..
אני מתה על האתר הזה.
אבל עדיין,זה קצת מעפן מה שקורה פה... שונה מכל התקופות החיות של האתר. 😊
לאאאאאאאאאאאאאאאאאא לאאאאאאאא זה לא יכוללל להיות!!!!!!!!!
סתיוי אני מתחננת אלייךךךךך אני אעשהה הכל תשניי את הסוףףף!!!
בבקשהההה!!!!!!!!!!!! אני מבטיחההה לעשותתת כל דברררר!!!
למהה הרגת לי אותו?!?! למהההההההה?!למה לקחתתת אותווו?!
למהה סיימת את הסיפוררר?!?
למהההההההההההההההההההההההה?!?!?!
למהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה?!?!
למהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה?!?!
נשבעת לך שזה לא היה נמרחחח מדייי!!!תמשיכיייי!!
את בעצמךך פעם אמרת לי שאת רוצהה להגיע לע'מ 300 אז תעשי זאת!!!
תגיעי!!זה לא כל כךךך קשההה!!!תשברי שיאאאא!!!פליזושש תעשי זאתתת!!
אני מבטיחהה להפציץץץ בתגובות ולהקים לך מועדון מעריצים!!!
פליזושששששש אל תפסיקי!!תגידי לי שזה היה בצחוקקק!!שאת צוחקתתת עליי!!
אני מתחננת אלייךךךך!!זה ל========א יכולל להיותת!!זה לא הגיונייי!!
גם דמעותת השארת לי?!,גם ליאוריי אהבת חיי מתתת?!וגםםם הסיפוררר הסתיים?!!?!
גםם היה חסר מידע על שאר הדמויות!מה קרהה בסוףף עם ניר!?ועם רון?!
את רואההה?!את חייבת להמשיךךךך!!!
בבקשההה ממךךךך!רק לא ממזמן הגעתי אליכןןן בקצבבב!!
עד שקראתי אתתת כל השלמותת הזאתיי את ככה עושה לי?!@#?%
פליייזיייי סתיווששששששששש ת*מ*ש*י*כ*י!!!!!
פורפבוררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![בבקשה]תמשיכיייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה אני אעשהה בלי נוי וליאוריי?!מהההה?!?!מה אני אעשה בלי השלמותת הזאתי?!
איןן לי עתידד בלי הסיפוררררר אני רוצהה המשךךך ומהררר!!
ואל תגידי לי שלאא כי אני אתאבדד!!מאוד נקשרתי אליווו!!
ובגללך אני מכורההה אז תביאי לי את הסםםם שלי!!אני ל------א רוצההה להיגמללל!!!
פליייייייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך אל תהיי כל כך אכזרית!!!
בבקשההההה תגידי לי שאת מרחמת עליי?!
שזה עושההה לך שם משהוו בלבב?!
לא מספיקהה לך התגובהה שלי בשביל להמשיךךך?!
בבקשההההה ההההההההה=ממממממממממ=שששששששש=ךךךךךךך!!!
אוהבתותךךךך ומתחנננתתתת שתתחשבי בייי!!!
יפיתי 😢
גררר יפיתיי שברת לי ת'לבבבב..
איזה תגובההההההה..אמאאא..
עכשיו את גורמת לי להרגיש עצובהה....אני מרגישה שגרמתי לכן להיתאכזב יותר מידי מהסוף..
אבל נימאס לי מזה שהכל טובבב מזה שכולם חיים באשליהה שכל האהבות תמיד פורחות וכל הבלה בלה בלה הזה..
כי זה ממש לא ככהה..
וקרוו מיליוןןןןןן ואחדד מקרים כאלווו שבסוףףף הם מתיםםםם...
אני מצטערתת יפיתו'שש שלייי אבל זאת האמת לאמיתהה!!
הסיפור ניגמרר...אבל אני שמחה שכ"כ ניקשרת אליוו..
יש לי סיפור חדש..
ואני מקווה שתקראי אותו..
אוהבת בלי סוףףףף=]
ושוב סליחה 😢
סתיוושש'קהההההההההההה 😊
נווו אז אם נשברר לך על הלבב תמשיכייי!!
סתיוושששש אני עצובההההה מויי עצובההה!!
את לא מבינההה איך אהבתי ת'סיפוררר
גרר כואב לי להגידד 'אהבתי' אוווווווווףףף!!
אני לא יכולה לעקללל את זההה בבקשהה ממךךך!!
אי דורשתתת שובבבב ת*מ*ש*י*כ*י!!
אני מצטערתתת אם אני חס וחסה גורמתת לךך להרגישש רעע!
זה הדברר האחרוןן שאני רוצההה!!
אבל פליייייייייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז תמשיכייי!!!!!!
אתת יודעת מההה?!
סבבה שהסוףף לא יהיה פורחחחח וורודדד כמו תמידדד חח למרות שברוב הסיפורים שקראתי היה סוףף טרגי!
בבקשההה ממךךך אני מסכימהה אפילו שהיא תהייה עם ניררררררר!!!!!!!
אבלל א=========ל תהרגי יל את ליאורייי!!
בבקשההה תגידי לי שאת ממשיכההה!!
רק עוד 10 פרקיםםם!!!!!!! רקקקקקקקקקקק!!!
פליזיייי!!!תעשי עודדד 10!!!!
תגידי לי שאת עושההה!!
ואין לי ש-ו-ם בעיהה שהיא תהייה בסוףף עם נירר באמתת שלא!
אני אפילו אמחא לך כפייםםם!![ליאורושש תסלחחח לי אבל אין לי ברירההה המטרה מקדשת את האמצעים!!]
בבקשההההה סתיוייייי איך אתע ושהה לי אתתת זההה?!!?
תתתתתמממממממממששששששששיייייייייייכככככככככככיייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבתתתתתתתת עם לבב שבוררר..
יפיתי=[[
תתתתתתתתממממממממממששששששששששייייייייייייייככככככייייייייייי!!!!
איךךך אני ארדםם איךך?!!!?
כשאני יודעת שהסיפוררר נגמרר שאיןן עודדדדדד אייךך?!!
תמשיכיייי ואני אודהה לך כלל החיים!!!
בבקשההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!
אללל תעשייי לי אתתת זההה!!!
בננותתת ת====ע===ז===ר====ו לייייייי!!!!!!!!!