וחבל לי שאת רוצה סיפור אחררר
אבל זאת כבר החלטה שלךךךך!
ואני עשיתי את כ====ל מה שיכולתייי!!
זה לא חבל..
כי כמו שאמרתי..כל סוף...זאת התחלה חדשה..
זה לא משפט מהאויר..
זה משפט חכם...עם מוסר!
וואווו כבר ע'מ שלמיםם אני מגיבההה פההההה
סוריי עלל כ========ל ההצפהה!
"כל סוף...זאת התחלה חדשה.."
ידוע לי מאמי.....
אני באמת מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מצטערתתת עם זה הפריע לךך!
פשוט הייתי חייבת להוציא את זהה...!!
ושובבבב סורי על ההטרדהה חחח
לא שמתי לבב לכלל הע'מ שעברו ועברו חחח
חחח חפיף,אני מבינה אותך..
גם אני פעם ניקשרתי לסיפור באתר...
והיה לי קשה שהוא ניגמר,ועד עכשיו כואב לי..
אבל איפשהו ידעתי שאותה אחת שכותבת את הסיפור מצאה סיבה לסיים אותו..
ולי יש סיבה..
אני לא נהנת לכתוב אותו כבר..
מקווה שתביני...וככה גם כולכן.
ואין על מה לבקש סליחהההההה..
ממש אין על מה..אז דיי
מוואהההההה ענקית..
אוהבת בליי סוףף=]
סתיווש'קההההההההה 😊