QUOTE סתויווווווש
איזה מושלםםםם
מדהיםםםםם
יפההההה
נדיררררררר
שולטטטטטטטט
ליגההההההה
זהה פשוט שלמותתתתת
המשךך דחוףףף
בתאלוווווווש
בתאל'הההההה שלייי מושלמת..!!!
מוואהה תודההה יפפההה שליי..!!!
סתיוו'שששששששש
QUOTE סתיוויייייייייייייייייי מושלמת שלייייייייייייי...
כפרה על המוכשרת הזאת שלי ....יאלה אני רוצה המשךךךךךךך...
מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-ברו'ש-
ברביי שלייי טנקסס כפרהה עליייייך...
לאבבב יוווו אחותייייי הכוסיתתתתת..!!!!
יאללה תגובותתתתתת!!!
סתיוו'ששששששששששששש
אוףףף..
קמצניות...
אין תגובות..
מה הנטישה הזאת?.
סתיוו'שששש 😛
כוסיתתתתתת
איזהה המשךך מושלםםם והסיפור עוד יותרר..
מטורפת עליךך יפתיי צ'יקה (נשיקה) ענקיתת מואההה סתיוויק =))
QUOTE כוסיתתתתתת
איזהה המשךך מושלםםם והסיפור עוד יותרר..
מטורפת עליךך יפתיי צ'יקה (נשיקה) ענקיתת מואההה סתיוויק =))
מושלמתתתתתתתת...טנקססססססססס!!
אוהבתתת אותך..!!
אחחח איזהה שמות יש לנווו...חיחיחיי..
בנות...תגובות..
אל תיהיו יבשות.. 😢
סתיוו'שששששששששששששש
גרררררררררררררררררררר
איזה חמודים הםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני גם רוצה חבר כמו ליאוררררררררררררררררררררררר
סיפור מושלםםם
שימי המשךך יפתי
מוואהההה ענקיתתתתתתתתתת
QUOTE (HeNNNNNNN @ 20/07/2005) גרררררררררררררררררררר
איזה חמודים הםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני גם רוצה חבר כמו ליאוררררררררררררררררררררררר
סיפור מושלםםם
שימי המשךך יפתי
מוואהההה ענקיתתתתתתתתתת
חנחנחנו'ששששששששששששששש שליי..
טנקסס בובההההההההה..!!
מוואהה...
וכן גמאני רוצהה חבר כמו ליאור..אם במציאות אין בנים כאלה..לפחות בסיפורים לא?
המשךךך עודד 6 תגובות..!!
סתיוו'שששששששש 😛
יאא איזה מהמםםםם
והם כאלה מאמושיםםם..=]
המשךךךך ומהר...
מואה...לילוששש😊
אוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקיייי
סססססססססססססססססססתיוו מושלמת שליי חימשליי
אוויר חמצן גזים שששששששששששליייייייייייייי
אממממממממממממממ מתי תביני שאני אוהבת אותך?????????????????????
את לא מבינה?...
מה אין לך שכלל?.. חחחחחחח סוררררררררררריי שלא הגבתי לך ממקודדםםם
ואיך את אומרת לי שאני לא אוהבת את הסיפור שלך? הוא מושלם ויפה ומדהים ושקססססססססיייייייייייייי וחמוד וכוסון וחתיך ומדהים ונשמה ומאמי וכפרה והוא חיימשליי
כ-מ-ו-ך
עכשיו בואי תתפנימי כמה דבריםם
1.אני אוהבת אותךךךךךך
2. אני אוהבת את הסיפור שלךך
3. אמרתי לך שימאס לך ממניייייייי
עכששששששששיוווווווווווווווו תנייייייייייייייייי לייייייייייייייי המממממממששששששששששששששששששששששששששששששששששששששך
QUOTE יאא איזה מהמםםםם
והם כאלה מאמושיםםם..=]
המשךךךך ומהר...
מואה...לילוששש😊
ליטלו'ששששש תודהה בובההההההההההה..!!
מוואהההההה..!!
QUOTE אוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקיייי
סססססססססססססססססססתיוו מושלמת שליי חימשליי
אוויר חמצן גזים שששששששששששליייייייייייייי
אממממממממממממממ מתי תביני שאני אוהבת אותך?????????????????????
את לא מבינה?...
מה אין לך שכלל?.. חחחחחחח סוררררררררררריי שלא הגבתי לך ממקודדםםם
ואיך את אומרת לי שאני לא אוהבת את הסיפור שלך? הוא מושלם ויפה ומדהים ושקססססססססיייייייייייייי וחמוד וכוסון וחתיך ומדהים ונשמה ומאמי וכפרה והוא חיימשליי
כ-מ-ו-ך
עכשיו בואי תתפנימי כמה דבריםם
1.אני אוהבת אותךךךךךך
2. אני אוהבת את הסיפור שלךך
3. אמרתי לך שימאס לך ממניייייייי
עכששששששששיוווווווווווווווו תנייייייייייייייייי לייייייייייייייי המממממממששששששששששששששששששששששששששששששששששששששך
ועכשיוווווווו לךךךךךךךךךך מושלמתתתתתתתתתתתת שלייייייייייי
חמצןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן שליייייייייייייי
אוירררררררררר שלייייייייייייייי
יפההההההההההה שלייייייייייייייייי
מושלמתתתתתתתתתתתת שלייייייייייי
חיחיחי הכלללל ואתת רקק ש-ל-י!!!
מוואהההההה אוהבתתתתת אותךךךךךךךךךךךךך
ואתתת לא משגעתתתתתתתתתתתת
כל עוד זה אתתתתתתתתתתתת
אזז אם מחמאותתתת כאלהההההההההההה
אני מסכימהה לךךךךך לשגעע תמידדדדדדדדדד
חחחחחח
אני אוהבתתתתתת אותךךךךךךךךךךךך יפההההההההה שלייייייייייייייייייי
סתיווווו'ששששששששששששש
יאאאאאא איזה מהמם..
עככשיוווו אבל עכשיווווו המשך!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתיווווו אממ יש לי דרישה קטנהההההההההההההההההה
תגידי לרועיי שיביא אותך אלינווווווווווווווווווווו
ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווורוצה מחמאות?????????
קבליי
יפה שלי
חמצן שלי
אוייר שלי
כפרה שלי
מושלמת שלי
בובוה שלי
יפה שליי
נסיכה שלי
מלכה שליי
אחות שליי
אישה שליי
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאנייייייייייייייייייייייי אאאאאאאאאאאאאאאאאוהבתתת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דיי סתיו אני לא יכולה עם זהה כמה אני יכולה לאהוב אותך??????????????????
הההההההההההההמוווווווווווון
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כפרהההההההההה עלללללללללללל היפההההההה הזאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
וואייייייייייייייי אנייי אוהבתתתתתתתת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!
מוואהההההההההההההההההההה
דייי אניי ניראתתתת ככה עכשיווווווווווווווווווו 😁
חיחיחיחי
איזההה מושלמתתתתתתתתתתתתתתת אתתתתתתתתתתתת!!
!מוואהההההההההההההההההההההההההה
לאבבבבבבב יוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו 4 אבורררררררררררררררררררר מונייקההההההההה
ואמרתייייי לךך אני ואחיייייייייייייייי לא מדבריםםםםםםםםםםםםםם!!!
אייי אממממ סורייייייייייייייייייי...!!!
מוואהההההה
סתיוו'שששששששששששששששששששששששששששששש
QUOTE יאאאאאא איזה מהמם..
עככשיוווו אבל עכשיווווו המשך!!!
בובהההההההה שליי..
המשךךך מחררררררררררררר..
אניי עייפההההההההההההההההה..!!
תודהה מאמי..!!
אוהבת אותך.!!
סתיוו'שששששששש 😛
נסיכההההההההההה שלייי...
אמרתי לך כבר שיש לך עתיד?!?!?! אם לא אז אני אומרתת..יש לך עתיד מובטח!..חחח 😊
יאללה שימיי המשךך...
אוהבת'ותךך קטנהה שליי...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה אהההההההההההההבההה אני אומרת לךך...
תגידי לגיסיי רועי..
שאנחנו מתחתנותת ומתנה לחתונה אני רוצה שהוא יקח אותך אליי...
ויאללה תסלחיייייייייי לללללללללללללללללללללללללללללוווווו
ואאאאאאאאנייייייייייייי אוהבת אותך מושלמת שששששששששליי
אין אנדשים כנסו לפורום תמוות וכול זהה תראו את איששששששששששששששתייי כמה שאני אוהבת אותה את הבוננננננננננייקהההה