גלו'שש..
המשךך עוד 7 תגובות...
סתיוו'ששששששש 😛
QUOTE (חייה_בבאסה @ 21/07/2005) יאאא מה יש במעטפה?!
גאדדד אני במטחחחח
סיפור מעלףףףףף ביותר...
המשךךךךךךךךךך
מואההה..לילושש=]]
😂
אנונימית==>גלו'ש..
ובתאלו'ששש==>שלי!!!
תודהה לכם..
מוואהה לאבבב יו...
עוד 5 תגובות המשךך....!!
סתיוו'שששש 😛
חחחחחח סתיוו'ש כרגיל מה אני רוצה??!? המשךך חחחחח אז יאלה אל תשאירי אותי במתחח ועוד אמרת לי ולילו'ש שנבכה פרקק הבא אז אני מתה לדעת מה ייהיה ..אז שימי ליייי ו-מ-ה-ר-!
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך הכי בעולם אחות מושלמת שליייי
-ברו'ש-
QUOTE חחחחחח סתיוו'ש כרגיל מה אני רוצה??!? המשךך חחחחח אז יאלה אל תשאירי אותי במתחח ועוד אמרת לי ולילו'ש שנבכה פרקק הבא אז אני מתה לדעת מה ייהיה ..אז שימי ליייי ו-מ-ה-ר-!
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך הכי בעולם אחות מושלמת שליייי
-ברו'ש-
ברו'שש חח למהה לגלות?
שמחהה שאת אוהבת...ומגיבהההההההההה....אני אוהבתת אותךךך מושלמתת שלייייי!!!!!!!!
אבלל בכלל מקרהההה..
כל מי שקוראת את הסיפורררררררררר..
אניי מציעהה לכם להגיבב והרבהה...כי ההמשךך הבאאאאא ממש ממשש יפההההההההה!!!
אזז...ת-ג-י-ב-ו..אם אתן באמת רוצים המשךך..!!!
סתיוו'שש שמעי אז ככה.. לא מעניין אותיייייייייייייייייייייייי מי רוצה המשךך אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ועכשיוו ימכוערתת קטנה.... אז תפסיקי תגובות לא תגובות חחחח מה אני לא מספיקה לך???!
-בר-
חחחח אבלל אני רוצהה תגובותתת חוצפניתת אחתתתתתתתתתת!!!
מזה 7 תגובות?!!
אני רגילהה לפחות ל-10!!
אזז יאללההה תפרסמייי את הסיפורררר לכולם ושיקראוו..
חחח
סתיוו'שששששששששששש 😛
מה לא מספיק מה לא????. 7 אנשים רוצים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ואני אחת מהםם שהכי רוצה נראה לייייייי......
ונפרסםםם נפרסם אל דאגה נסיכה שלייי
חחח סתיוו'ש נראה לי הבנות פה חושבות שאני מזה סנובית
כןן יאללה סתיו'שששששש שימי המששךךךךך...
בישביל כל אלה שכן קוראים ורוצים המשךךך...
מצ'וגעתתת עלייךךךךךךךךךךךך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ניראה לך?!!?
מושלמתת שלייייייייייי
היאא לא סנוביתתתתתתתתתתתתתתת
ברו'שש היא הילדההה הכי נשמהה בעולםםםםםםםםםם!!!
אחחחח איזהה שלמותתתתתתתתת!!!!
מוואהההה..
ולאא לא יהיה המשךך...
עודד כמה תגובות..!!
סתיוו'שששששששששששש 😛
נויו'שששששששש בטטהההההההההה שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אתת פההההההההההה..
חחחחחחח
לאבבב יווווו..
ו..אממממ...אממ...לאא יודעת..
אוליי עוד קצת תגובות??
חחח
סתיוו'ששששששששששש 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כפרה אני על היופייייייייייייייייייי הזה...
סתיוו'שש אני פשוט מאוהבתת בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך נשבעת לךך...
-בר-
חחחח כפרההההההה עליייייייך..!!
אחות מושלמתת שלי..!!
תגידי??
הולכים יום שבתת לבריכה.??
סתיוו'שששששששששששש 😛