אוףף
איןן לי כוחחח .......
אוליי מחר יהיה לכם??
המשךך ארוך..
טוב???
פפשוטטט אני עייפההההההההההההה
סתיוו'שששש
אוףףףףףףףף נו סתיו'שששש..
טוב את יודעת מההה...
תלכי לישוןןןן ומחרר תקומי ותכתבי המשךך ארוךך ארוךךךךךך..
טובי?!..יופיי!!!
חחח יפהה שליי...שיהיה לךך אחלהההההה לילההההההההההההה
אוהבתת אותךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!
ואתתתתת כולכןןןןןןןןןןןןןן
לילהה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
מחרר המשךךךךך!!!בעזרת ה'..
סתיוו'ששששששששששששששש 😛 😛 😁 😂
סתיווש חייםםם שלייי סליחה מי אמור 😊 מת עלייך!!
סיפורררררררררררר ביןןןןןןןןןןןןןןן היפים בארץץץץ.
מחרר חייב להיות המשךךךךךך אוהבתךך נשמתי..
מואה 😛
יאא רעהה
טוןב לא נורא
לילה טובב
מהמם מאמי
שימי המשךךךךךךךךך
וואיי בנות אני מ צטערתת שלא היהה לכם המשךךך בבוקרר..
פשוט יום שישי היוםם אתם יודעות ועזרתיי טיפהה לאמאאא לנקות ת'בית..!!
אזז הינהה אני רושמתת לכם עכשיו המשךךךךךךך...!!!
מוואהה אוהבתת אותכםםם וסורייייייי!!!!
ותודהה לכל מי שהגיבהההההה..!!!
סתיוו'ששששששששש 😛
יפותת שלייי הינההה ההמשךך..!!...תקראוווו תהנוו...ותגיבו!!!...מוואההה ענקיתתתתתתת
לקחתי את המעטפה..
ליאור-מה זה?
אני-בוא נחשוב ביחדד...מע-טפהה...מע-טפההה...
ליאור-חח מה אני מפגר?
אני-חחח אוליי..
ליאור-באשמתך..
אני-אוליי..
ליאור-מענייןן מה ישש במעטפההההההה....
ואז פתחנו את המעטפהה...
והיה שמה כרטיס מכתב+כרטיס טיסה..
אני-כרטיס טיסה??
ליאור-אמממ כן..ויש גם מכתב..
אני-רגע...בוא ניקרא..
ליאור-יאללה..
ופתחתי את המכתב..שהיה מקופל..ומסודר..
וככה היה רשום:
"ביתנו היקרה..!
עכשיו כשאת כבר גדולה..ובוגרת..
ועוד שבוע יש לך יומהולדת..
החלטנו להעניק לך כמה מתנות..
אולי זה מוקדם מידי..אבל בכל מקרה...קבלי אותה..
אני ואמא שלך חשבנו ביחד..מה כבר אפשר לתת לך...
ילדה שיש לה הכל..ולא חסר לה דבר..
ואז עלה במוחנו רעיון..או יותר נכון...לאמא שלך..
נכון שאת אוהבת את הים..ומסיבות..יציאות והכל..
אז הלכנו בראש שלך..
והבאנו לך כרטיס טיסה.. ל-ספרד..
ומשם אנחנו בטוחים שתרצי לנסוע לאיביזה..לים הכ"כ יפה הזה..העיר הנהדרת הזאת...
את זוכרת שסיפרנו לך אני ואמא שלך ששם היה הירח דבש שלנו?
ושסיפרנו לך את זה את כ"כ רצית ללכת גם...
אז הינה...זה ההחלטה שלנו..
את נוסעת לשם לשבוע וחצי...
שבוע וחצי..שמוקדש רק לך...
את בטח המומה עכשיו...ומאוד מאושרת..
אבל גם עולה שאלה בראשך..
אם מי תיהיה שם...ואיך תסתדרי לבד?..נכון?
אז יופי..גם לזה דאגנו אל תדאגי..
את תיהיה אם בת דודה שלך..שאת כ"כ אוהבת..שירן..!
בת שלנו..
אנחנו מקווים שאהבת את המתנהה...
ושתנצלי אותהה...טוב טוב...
אוהבים אותךך המון...
ההורים!
סיימתי לקרוא את המכתבב..
ועוד לא עיקלתי....
אני-אני וספרד?!איביזה?????
ליאור-כןן..
אני-יווו איזהה כיףףף ליייייי אניי מאושרת...!!
ליאור-אני שמח מאמי..
אני-אבל אתה לא..
ליאור-למה לא?
אני-לא יודעת אני רואה עלייך...על הפנים שלך..
ליאור-לא זה כלום..
אני-אוייי מאמיייייי..אוףףףףףףףףף
ליאור-מה קרהה??
אני-אניי לא יראהה אותךך...שבועעע וחציייייי..אוףףףףףףףףףףףף
ליאור-נכון..אבל מה את חושבת עלי??את הולכת להנות נכון??
אני-אממ כן..אבל אני לא בטוחהה שאני יהנהה בלעדייךך..אני מעדיפהה לא לנסוע..
ליאור-את תהני..את תהני...אל תחשביי עליי...אמר בפרצוף עצוב.. 😢 ...ואת כן נוסעת..הוא הוסיף..
אני-אוףףף לא רוצה...
ליאור-נוווו..
אני-זה באסה..אולי תבוא גם אתהה..
ליאור-בכיףף..אבל איך בדיוק??
אני-תגיד להורים שלך...
ליאור-אני ידבר איתם מחר...
אני-טוב מאמי..אוףף..אם לא תבואא איתיי אני לא נוסעת...לא רוצהה...
ליאור-אל תחשבי על זה עכשיו....
אני-אוףף..טובב..
ונתתי לו נשיקהה בפהה...ארוכהה...
ליאור-אני אוהבב אותךך..
אני-אני אוהבת אותךךך...
והיתנשקנו נשיקה ארוכה...סוערת...לוהטת..שנימשכה עוד ועוד..
עד שהוא נישכב מעליי...
והרגשתי את ידו מלטפת את גופיי..ואת שפתיו מנשקות נשיקות קטנות בכל הגוף..
ואז חוזרות לשפתיי..שדורשות את שפתיו...שינשקו..נשיקה מלאת אהבה..
ואז הרגשתי את ידו...מתחת לחולצתי..ואז היא כבר לא הייתה..החולצה..
ואז דאגתי שגם שלו תעלם מעל גופו..
ואז..זה קרה שוב..שכבנו....וזה היה קסום..בדיוק כמו הפעם הראשונהה...מאהבה..
וככה נירדמנו........
ואז הגיעעע הבוקר..עוד בוקר חמים...שהשמש חדרה לה דרך החלון...מחממת את גופנו..
ואני היתעוררתי....
ושמעתי את ציוץ הציפורים דרך החלון..
כאילו מחכות שנקום...וננצל את היום..
וזה מה שעשיתי..קמתי מן המיטה...והלכתי למקלחת שבחדרי..
ניכנסתיי ונעלתי את המקלחת.....
שטפתי פנים...וציחצתי שיניים..עשיתי פיפי..חיחי
והורדתי את בגדי...וניכנסתי לאמבטיה..
פתחתי את המים...והיתקלחתיי..
אחרי 20 דקות בערך..יצאתי ממקלחת..
וליאור עדיין ישן...'פייי איזהה ישנון..מזה??'..חשבתי לעצמי..
ואז היתלבשתי...
מכנס קצר וגופיה של אוניל..
ועשיתיי קוקו גבוהה..
ואז הערתי את ליאור...כן כן בנשיקות...
ונשקתיי לו נשיקות קטנות על השפתיים..
והוא היתעורר לאט לאט...
אני-בוקר טובב מלאך שלי...
ליאור-בוקר טוב לנסיכה..איזה כיף לראות אותך על הבוקר..
אני-חחח גם אותך...יאללה קום ישנון...
ליאור-חחח אני קם אני קם..
אני-יופיי מאמי..
ואז הוא קם..
וניכנס למקלחת...
ואחרי כמה דקות הוא יצא..
אם מכנס קצר..וגופייה..
ונתן לי נשיקתתת בוקרר טובב..טעימה יותר מהקודמת...
אני-כמה יפהה אתה יכול להיות?
ליאור-חח כמה שאפשר...והדביקק לי נשיקה..
אני-יאללה אתה בא לאכול ארוחת בוקר?
ליאור-חח כן מאמי..
וירדנווו למטהה...מחובקים...
ואמא ערכה את השולחן ושמה את כל האוכל בשולחן...
אני-בוא שב..
וישבנו בשולחן...
וכך גם אמא..
אמא-בוקרר טובב ליפהה שלי...בוקרר טוב ליאורי..
אני+ליאור-בוקרר טובב..
ולקחנו לנו לאכול....
חביתה,ירקות,גבינות,וסלטים...ושתינו שוקו
והתחלנו לאכול...
היה שקט..
כל אחד היה עסוקק באוכל שלו....
ואזז מישהו ניזכרר להגידדד מש'ו.........
-=-המשךך יבואאאאאאא-=-
מקווה שאהבתםם בנות..
ואמממ....הפרקים הבאים יהיו יותרר יפים...זה לא היהה מש'ו...
בכל מקרה...תגיבוו והרבההההההה..!!
סתיוו'שששששששש 😛
QUOTE (Kariniiii @ 22/07/2005) יוווו
המשךךךךך
😂
סתיווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו...
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשששששששששששששששששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךך ומהר.. נו אני מתה לדעת אם הוא יבוא איתה יאלה שימי כברררר...
אוהבת אותך הכי בעולם
-בר-