חחח סבבה מאמי אבל תשתדלי למה אני במתחחח!
חחח טובב בובהה..
לאףף יו..
סתיוו'שש 😛
טובב סתיו'שש אני רואה שרק מחר יהיה המשךך..
אז אני לא יוכל לקרוא אותוו...כי אני כבר יסע..
יום חמישי כשאני חוזרת אני רוצה לקרוא המשכים ארוכים ארוכיםםםםם!!!! הבנתתת?!?! יופי! 😛
מאוהבת בךךךךך נסיכההה 😊
QUOTE (noy_halfa @ 23/07/2005) טובב סתיו'שש אני רואה שרק מחר יהיה המשךך..
אז אני לא יוכל לקרוא אותוו...כי אני כבר יסע..
יום חמישי כשאני חוזרת אני רוצה לקרוא המשכים ארוכים ארוכיםםםםם!!!! הבנתתת?!?! יופי! 😛
מאוהבת בךךךךך נסיכההה 😊
קמצניותתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
סתיוו'ששששששש 😛
QUOTE (דיזלית @ 23/07/2005) פשוטט מהמםם!! מ-ה-מ-ם!!
המשךך דחוףףףף =]
😉
בתאל'ההה תודהה יפהה קטנהההההההה..!!
חיחיח..
סתיוו'ששש 😛
עוד תגובות??
חחח משעמםם ליי ואין לי מה לעשות בשעהה כזאת ואני לא עייפהה..
השעה 1:55 בלילהההה...
אז תגיבו..חחחח
סתיוו'ששששש 😛
בוקרר טובב לכולםםםםםםםםםם-חח לא ממש בוקררר צהריים יותררר נכון!!!
קמתיי לפני שעהההההההה..
והינהה אני רושמתת לכםם המשךךךךךךךךךךךך....ככמו שהבטחתיייייייי...
מוואההה אוהבתת אותכםםםםםםםם..
סתיוו'ש 😛 😛 😁 😁 😂 😂
הינהה ההמשךך שלכםםםםםםםםם...מוואההה תהנווווווו..!!!
ותודההה לכלל מי שהגיבההההה...אין עליכםםםםם..!!
התחלנו לאכול...
היה שקט..
כל אחד היה עסוקק באוכל שלו....
ואזז מישהו ניזכרר להגידדד מש'ו.........
אמא-איך המתנה?
אני-אממממ...יפה מאוד..
אמא-אני שמחהה שאת אוהבת..
אני-אבל אני לא בטוחה שאני יקבל אותה..
אמא-מה?למה?
אני-כי אני לא יכולה לעזובב את ליאור...אני לא יהנהה כי אני יתגעגע אליו...
אמא-אהה..ושתקה..
ואני עשיתיי פרצוף עצובב..
אני-אוףףף אמאא אני לא יהנהה תעשוו מש'ו..כדיי שזה באמת יהיה מושלם!
אמא-ניראה כבר מה עושים...בנתיים יש לך עוד שבוע יומהולדת..ושבוע אח"כ את נוסעת..
אני-טוב..
ליאור-מאמי אל תדאגי...וחייך ת'חיוך היפהה שלו..
ואז נתתי לו נשיקהה....
ואז אמאאא...
אמא-אחמממ אחממ..אני עדיין פהה כן?
אני-חח אמאא אל תשגעיי...
ליאור-נוייי...זאת אמא שלך...חח
אני-דההההההה..
אמא-אחחח איזה ילדהה את..
אני-מושלמת!
"איזה ילדהה את"...נישמעעע קול מאחורי..
היסתובבתיי וזה היהה לא אחר מאשרר אבא..
אני-אבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא...צעקתיי..
וקפצתייי עליו..
-------------------------------------------------------------------------------------------
אני ואבא שליי היינו החברים הכי טוביםםםם..אין עליוו...אהבתי אותוו יותרר מכל אחדד אחר בעולםם..!!
-------------------------------------------------------------------------------------------
ואמא וליאור...הביטו באנו..והתחילו לצחוק..
אני-אבאא תודה...אני אוהבתת אותך!
אבא-חח גמאני אותךך ילדהה שליי..אהה ודיברתי אם המורה נהיגה...מחר יש לך שיעור ראשון..
ואני היום יקנה לך את החוברות ואת כל הדברים שתלמדי לתאוריה..
אני-יששששששש...אללהה רשיון!!תודה...מוואהה..ונתתי לו נשיקה..אין עלייך...הוספתיי..
אבא-טוב אני הולך לעבודה...אני יחזור בערב..בערך ב-6..
הוא הלך לאמא...
ונתן לה נשיקה..
אמא-ביי מאמי..
אבא-ביי..ליאור מה קורה?
ליאור-וואלהה הכל טוב..
אבא-טוב אני שמח..ביי לכם..נתן לי נשיקה..והלך..
אני-וואיי איןן על האבאא הזה..
אמא-גם אני פההההה..
אני-ואלל האמאאא היפהההההה הזאת!
אמא-אחחח משוגעת...מה את מצפהה בלעדיי היית יוצאת מכוערת..חחח
אני-חחח חוצפנית אחת..
אמא-חח...סתםם יפהה שלי...טוב מה אתם עושים היום?
ליאור-אני הולך קודם לבית....ואז..לא יודע..מה בא לך לעשות היום?..פנה אליי...
אני-אממ....ישש לי..באא לי ללכתת ליםםםםם...אני רוצהה לשבת על השיזוףף היום..
אמא-חח לא מספיק לך איך שאת?
אני-אממ לא..חיחי
ליאור-טובב מאמי אז אני ילך לבית..ועוד שעהה תבואיי אליי..
אני-טובב מאמי...
ליאור-ביי רונית..{אמא שלי}
אמא-ביי ליאור...תהנו..
ליאור-חחח כן..והלך לכיוון הדלת..ואני ליוותי אותו..
אני-ביי מאמי..ונתתי לו נשיקה...שניסחפהה לצרפתית...קטנהה...כי אמאא שלי עדיין פה..
היתנתקנו...והוא הלך..
סגרתי אחריו את הדלת..
וחזרתיי למטבח..עזרתי לאמא לפנות את השולחן ולהשים את הכלים במדיח....
הכל היה מסודר...
אני עליתיי לחדר שלי להיתארגן...השעה הייתה 11 וחצי..ככה שב12 וחצי אני צריכה להיות אצלו..
ואז צעקתי לאמא...
אני-אמאאאאאאאאאאאאאאאאא תארגני לי תיקק לים...
אמא-טובבב מאמי....
אני-תודההה מאמייייייייי
אמא-איןןן על מהההההההההה..
וצחקתי..הייתי מאושרת..פתאום הכל מסתדרר ליייייי...אחחח איזהה כיףף ליייייי..
הקיץ היה בשיאו..היה כ"כ חם...ונעים...אהבתי את הקיץ..יותר מכל...ואת הים...את ציוצי הציפורים..ואת הטבע בכלל..
אהבתי אתגרים...הייתי ממש נהנת מהחיים....
ואז מכל המחשבות..שכחתי שאני צריכה להיתארגן..
אז מהר..שמתי את הבגד ים שלי...ואז חצאית מיני גינ'ס יפה של פיוטה..עם חולצה ורודה קשירה..
פיזרתי את השיער..
ואז לקחתי מן המקלחת..מגבת..שמן תינוק..להישתזף..
ושמתי כפכפים...ורודות עם לבן ותכלת..עם עקב קטן...
ואחרי חצי שעה הייתי מוכנה..
ירדתי למטה אם השמן תינוק והמגבת..
והכנסתי לתוך התיק..
ואז שמתיי לבבב שאמא פוצצה לי את התיקק באוכל..
אני-וואיי מזה כל האוכל הזה?אני הולכת לחצי יום...אמא..חצי יום..
אמא-לא נורא..לכל מקרה אם תיהיה רעבה...
אני-אויייש איתך..טובב..היתייאשתי..
אמא-חחח משוגעת..
טוב יש לך עוד 10 דקות להיות אצל ליאור...תזדרזי..
אני-אני מוכנה..את מעכבת אותי..
ואז סגרתי את התיק...
ושמתי אותו על כתפי...
והייתי מוכנהה..
נתתי נשיקה לאמא ויצאתי מן הבית..
אחרי 5 דקות הליכה הייתי בבית של ליאור..
הוא היה מוכן..
אחח איזהה יפהה הוא..
אם מכנסס גלישה..וגופיה שחורה מעליו...שהבליט את כל השרירים שלו..ישש לו גוףף מעלףףףףף..
אני-אחחח איזהה חבר מושלם ישש לי..
ליאור-ואיזהה חברהה יפהההה ומושלמתת ישש לי..
אני-דייי דיי שתינו מושלמים..לא סתם אנחנו ביחד..חיחי
ליאור-וואלההה נכון..חחח..יאללה זזים?
אני-אמממ כן..
והלכנו לאוטו שלו..
ונסענו לים..אחרי 10 דקות הגענו..
יצאנו מהאוטו..
והיתמקמנו...
פרסתי את המגבתת..והוצאתי שמן תינוקות..
אני-מאמי תמרח לי...
ליאור-תביאי מאמי..
והוא מרח לי על כל הגוף..
אני-אחח איזהה ידיים..דיי אני לא יכולהה אני מאוהבת..
ליאור-חחח מושלמתת שלי...אוהבב אותךךךךךךך..
אני-גמאניי אותךךךךךך...והיתנשקנוווו...צרפתית מדהימההההה...כמו כל הנשיקותת שלנו..
ואחרי דקות ספורות היתנתקנו..
ואני נישכבתי על המגבת...והתחלתי להישתזף..
ליאור-טוב אני הולךך למים..חם ליי..
אני-טובב מאמי..אני פה..
ליאור-אוקי...
אני הישתזפתיי ואז נישמעע קול..
"פששש איזהה כוסית.."
-=-המשךךךךךך יבוא-=-
הינה ההמשך שלכםם בנות...מקווה שאהבתםם..!!!
סתיוו'שששששששששששששששששששש 😛
פשששששששששש איזה כישורניתתתתתתתתתתתתתתתתתת
פרקק מושלםםםםםםםםם
תמשיכי בובה
מוואהה
וואייי מי מפריע לזוג אוהבים??
המשךך דחוף...
יצא מושלם!
חנו'ש..תודה בובה שלי...המשך עוד כמה תגובות..
נתליי...יפהה שלי..תודה מוואה...ורק בפרק הבא תדעי מי מפריע לזוז האוהבים..חיחי
אנונימית..גלו'שש..המשך עוד כמה תגובות..חיחי ומה אם איזה מילה שתיים על הפרק?לא יזיק..חח
קיצרר בנות תודההה לכםםםם..
אבלל מזהה 3 תגובות??
איזהה רעותתת...
תגיבוו עודדדדדדד...מהר..מהררר...
לא להיות קמצניות..חיחיח
סתיוו'שששששש 😛
תודהה על כל התגובות שלכםםםםםםםםםם אין לי כבר מקוםםם בסיפורר מרוב תגובות..
ירעותתתתתת..
קמצניותתתתתתתתתתתתתתתתתתת
סתיווו'ששששששששש 😛