ואייייייי איזה מהמם המשך!!!!!
יש לך כבר עמ' שלם של תגובות!!
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005) אוףףףףף לאן הכלל נעלם?!?!!?!?
איזהה באסה איתםםםםםםםם!!!
טובב תשלימווו את התגובותתתתת שחסרות..חיחיחי
ובוקרר טובב לכולםם...!!
סתיוו'שששששששש 😛
באסה עם מי???
ועוד דבר, הרשי לי להסביר לך מה קרה פה
האתר עבר לשרת חדש בגלל שהאתר היה איטי מעט בזמן האחרון
המנהל הראשי, נהיר, החליט לייעל את האתר ולהחליף שרת שישרת אתכם, הגולשים, בצורה טובה יותר.
השרת הוחלף, והיה על זה הודעה מס' ימים מראש שמחליפים שרת לאתר ושכל ההודעות מה26 לחודש בשעה 1 בלילה ועד ה27 לחודש בשעה 10 בלילה ימחקו!
הודעה זו פורסמה בעמוד הראשי של האתר.
מצטערת בשבילך שלא שמת לב להודעה הזו...
*~ענבל~*
מנהלת פורום תמונות
חפיייף נו מה סה"כ הודעות..
חח כן מה עשיתתתםם מזה..
כולה אמרתיי שבאסהההההההה...
אבלל אם הייתיי שמה המשךךך וזה היה נמחקק הייתי באמתת מתעצבנת..חיחיחי....
בכלל מקרה....שמתיי לבב שזה יותר מהירר..יפהה לכם!
סתיוו'ששששששש 😛
אז מזל שלא שמת 😊
חבל על העצבים שלך!
*~ענבל~*
QUOTE (Ocean @ 27/07/2005) אז מזל שלא שמת 😊
חבל על העצבים שלך!
*~ענבל~*
חחח לא נורא..
עבר..
סתיוו'ששששששש 😛
בנות....תגיבווווו!!
סתיוו'שששששששששש 😛
נווו סתיווווווו
תמשיכייייייייייייייייי
ותקראי את הסיפור שליייייי =[[
פליזזזזזז
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) נווו סתיווווווו
תמשיכייייייייייייייייי
ותקראי את הסיפור שליייייי =[[
פליזזזזזז
בתאלו'ששש מה את רוצהה שאני יקראאא 126 עמודיםםםםםםם?!?!!?
שניםם זה יקחחחח ליייייייי..!!
אבלל אני יתפוססס לי יום שיהיה ליי משעמםם ואני יקראאאאאא מבטיחהה מאמי..!!!
חחח מתהה עליייייך יאפהההההה שלי!!
סתיוו'שששששששש 😁
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) נווו סתיווווווו
תמשיכייייייייייייייייי
ותקראי את הסיפור שליייייי =[[
פליזזזזזז
בתאלו'ששש מה את רוצהה שאני יקראאא 126 עמודיםםםםםםם?!?!!?
שניםם זה יקחחחח ליייייייי..!!
אבלל אני יתפוססס לי יום שיהיה ליי משעמםם ואני יקראאאאאא מבטיחהה מאמי..!!!
חחח מתהה עליייייך יאפהההההה שלי!!
סתיוו'שששששששש 😁
אוףףףףףףףף =[[
אבל יש הרבה עמ' שאין המשכים בהם..רק תגובות..
מתוך כל הסיפור בערך איזה 50 או יותר עמ' הם רק עם תגובות!!
אם לא הבנת, בעמ' אחד יש רק תגובות בלי המשך
בתאלוווווווווש =]]]]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) נווו סתיווווווו
תמשיכייייייייייייייייי
ותקראי את הסיפור שליייייי =[[
פליזזזזזז
בתאלו'ששש מה את רוצהה שאני יקראאא 126 עמודיםםםםםםם?!?!!?
שניםם זה יקחחחח ליייייייי..!!
אבלל אני יתפוססס לי יום שיהיה ליי משעמםם ואני יקראאאאאא מבטיחהה מאמי..!!!
חחח מתהה עליייייך יאפהההההה שלי!!
סתיוו'שששששששש 😁
אוףףףףףףףף =[[
אבל יש הרבה עמ' שאין המשכים בהם..רק תגובות..
מתוך כל הסיפור בערך איזה 50 או יותר עמ' הם רק עם תגובות!!
אם לא הבנת, בעמ' אחד יש רק תגובות בלי המשך
בתאלוווווווווש =]]]]
חחח בתאלו'שש חיחי הבנתיי..
אני מבטיחה לך שאני יקראא.....!!
רקק בגלל שאני אוהבתת אותךך..!!
אבלל אםם את אוהבת אותיי שימיי המשךך בסיפורר שלך..!!!!!!!!!!!
דמעות של אהבה..!!!
מוואהה אוהבת אותךך בובהה שלי..!!
סתיוו'שששששששששש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) נווו סתיווווווו
תמשיכייייייייייייייייי
ותקראי את הסיפור שליייייי =[[
פליזזזזזז
בתאלו'ששש מה את רוצהה שאני יקראאא 126 עמודיםםםםםםם?!?!!?
שניםם זה יקחחחח ליייייייי..!!
אבלל אני יתפוססס לי יום שיהיה ליי משעמםם ואני יקראאאאאא מבטיחהה מאמי..!!!
חחח מתהה עליייייך יאפהההההה שלי!!
סתיוו'שששששששש 😁
אוףףףףףףףף =[[
אבל יש הרבה עמ' שאין המשכים בהם..רק תגובות..
מתוך כל הסיפור בערך איזה 50 או יותר עמ' הם רק עם תגובות!!
אם לא הבנת, בעמ' אחד יש רק תגובות בלי המשך
בתאלוווווווווש =]]]]
חחח בתאלו'שש חיחי הבנתיי..
אני מבטיחה לך שאני יקראא.....!!
רקק בגלל שאני אוהבתת אותךך..!!
אבלל אםם את אוהבת אותיי שימיי המשךך בסיפורר שלך..!!!!!!!!!!!
דמעות של אהבה..!!!
מוואהה אוהבת אותךך בובהה שלי..!!
סתיוו'שששששששששש
כתבתי הודעה חשובה שם..=]]
תקראי אותה ותביני לבד.!!
ותהני לך בקריאת הסיפור שלי..😊
בתאלווווווש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/07/2005) נווו סתיווווווו
תמשיכייייייייייייייייי
ותקראי את הסיפור שליייייי =[[
פליזזזזזז
בתאלו'ששש מה את רוצהה שאני יקראאא 126 עמודיםםםםםםם?!?!!?
שניםם זה יקחחחח ליייייייי..!!
אבלל אני יתפוססס לי יום שיהיה ליי משעמםם ואני יקראאאאאא מבטיחהה מאמי..!!!
חחח מתהה עליייייך יאפהההההה שלי!!
סתיוו'שששששששש 😁
אוףףףףףףףף =[[
אבל יש הרבה עמ' שאין המשכים בהם..רק תגובות..
מתוך כל הסיפור בערך איזה 50 או יותר עמ' הם רק עם תגובות!!
אם לא הבנת, בעמ' אחד יש רק תגובות בלי המשך
בתאלוווווווווש =]]]]
חחח בתאלו'שש חיחי הבנתיי..
אני מבטיחה לך שאני יקראא.....!!
רקק בגלל שאני אוהבתת אותךך..!!
אבלל אםם את אוהבת אותיי שימיי המשךך בסיפורר שלך..!!!!!!!!!!!
דמעות של אהבה..!!!
מוואהה אוהבת אותךך בובהה שלי..!!
סתיוו'שששששששששש
כתבתי הודעה חשובה שם..=]]
תקראי אותה ותביני לבד.!!
ותהני לך בקריאת הסיפור שלי..😊
בתאלווווווש
חחח כןן קראתייייייי...
והגבתייייייייייייי...
חחח מחררר או היוםם בלילהה אני יתחילל לקרואא את הסיפוררררררר!!!
מואההה
סתיוו'שששששששש 😛
בנותתתת אני הולכתת עכשיוו אני יחזוררר יותרר מאוחררררררררררר..!!
ואני רוצהה תגובות...!!
!ואז אני ישיםםם לכםםם המשךךךךךךךךךךךךך!!!!אבללל תגיבווווווווווו!!!!!
בבקשהההההההההההההההה!!
אוהבתת אותכםםםםםםםםםם!!!
סתיוו'שששששששששששששש 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 27/07/2005)בנותתתת אני הולכתת עכשיוו אני יחזוררר יותרר מאוחררררררררררר..!!
ואני רוצהה תגובות...!!
!ואז אני ישיםםם לכםםם המשךךךךךךךךךךךךך!!!!אבללל תגיבווווווווווו!!!!!
בבקשהההההההההההההההה!!
אוהבתת אותכםםםםםםםםםם!!!
סתיוו'שששששששששששששש 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך