QUOTE נסיכההההההההההה שלייי...
אמרתי לך כבר שיש לך עתיד?!?!?! אם לא אז אני אומרתת..יש לך עתיד מובטח!..חחח
יאללה שימיי המשךך...
אוהבת'ותךך קטנהה שליי...
סתיוווווושש נסיככהה מושלמתת שילילילילי אוהבתתתתתךךךךךך סיפוררררר
ל=====י=====ג=====ה סופרת אחחתתתתתת!!!!
א=י=ן ע=ל=י=ך ב=ע=ו=ל=ם מ=א=מ=י
ת=ה א=מ=ו מ=ו=צ=ו מ=י=א=מ=ו=ר..
מואה חיים שלי..
מתת עליךךךךך!!!
QUOTE סתיוווווושש נסיככהה מושלמתת שילילילילי אוהבתתתתתךךךךךך סיפוררררר
ל=====י=====ג=====ה סופרת אחחתתתתתת!!!!
א=י=ן ע=ל=י=ך ב=ע=ו=ל=ם מ=א=מ=י
ת=ה א=מ=ו מ=ו=צ=ו מ=י=א=מ=ו=ר..
מואה חיים שלי..
מתת עליךךךךך!!!
לילו'שששששששששש שליייייייייי
כמהה אני אוהבתת אותךך
אח מושלםם שליייייייייייייייייייייייייי...
תודההה תודההה תודההה..
מתההההההה עלייייייייייך..!!!!
סתיוו'ששששששששששששש 😛
סתיווווווווווווו מה עם המשך??=((
הינהה אני רושמתת לכם המשך..
עוד כמה דקות אני ישים לכם..
סתיוו'שששששששש 😛
אוףףף אתם לאא יודעות מה קרה ליי..
רשמתיי לכםם המשךךךךךךךךךךךךך ויצאא ליי מהאתררררררר..!!
אוףףף איזהההה באסההההההההההההההההההה!!!!
😢
רגעע אני יכתובב שובבבבבבבבבב...
סתיוו'ששששששששש
QUOTE נוייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת שלייי...
איזהה מאמיי אתתתתתתת..!!
תודה יפההה שלי..!!!
ומזלל טובב על האחותתת הקטנהה והמושלמת שלךך..שעודד לא הספקתיי לראות..!!
מבטיחהה ביקורר......!!!!
אל תידאגיי נסיכה שלי את תיראי אותה...והרבהה..חחחח
ויאללה שימי כברר המשךךךך
אוהבת'ותךך מלאאא!
מושלמותתתת שלייי..הינה ההמשךךך שלכןןןןןןןןן..מקווה שתאהבווו ובעיקרר שתהנו..מוואהה ענקית..=]]
אני-בואא אתהה ישן אצלי היום...
ליאור-אני רק יחזיר את האוטו לאבא שלי..ואני באא אלייך..
הוא נתן לי נשיקהה...והלך................
וניכנסתי לבית...
אם כל השקיות..
והלכתי לכיוון חדרי..
ואז אמא קראה ליי..
אמא-נויו'ש באת??
אני-כןן באתיי..איפה את?
אמא-פהה במטבח..בואי..
ובאתייי לכיוונה..
אמא-מה היית בקניון?
אני-כןן אם ליאורר..
אמא-פשש יפהה לך....מה קנית?
אני-קודם תראיי לי מה את קנית ליי..
אמא-מה שקניתיי לךך בחדרר שלך....עכשיו תראי ליי נוו קרציהה..
אני-חחח תראי..והוצאתי את הבגדים מהשקית..
אמא-פששש ממש ממש יפהה..החצאית לא קצרה מדי??
אני-לא..מה פתאום..{פחחח..ממש..}
אמא-חחח לדעתי היא כן..ואז היא הסתכלה על החולצה..היאא ממש יפהההה...
אני-כןן נכון?תודהה אמאא..
עליתיי לכיוון החדרר שלי..
וניכנסתיי..
הנחתי את השקיות ליד השידה...
ואז הבחנתי במעטפה שמונחת לה על הכריות שבמיטה שלי..
'נוו מה מעטפהה עכשיו...שתביא לי בגדים הרבה יותרר טוב..'...חשבתי לעצמי..
ואז החלטתי לפתוח את המעטפה ולראות מה יש בתוכה...
ואז ליאור פתח את הדלת...כמו תמיד אם השגיעון שלו..שאני כ"כ אוהבת..
ליאור-אולההה אולההההה
אני-אולההה בייבייייייי...
ליאור-חח ממצבבבב יפהה שליי??
אני-בסדר...מה עיניינים מאמי??
ליאור-וואלהה 10..
ואז קפצתיי עליווו בנשיקות...כאילו לא ראיתיי אותוו שנההה..
ליאור-וואוו..מה האהבה הזאת?
אני-סתם..היתגעגעתיי...
ליאור-חחח אם לא ראית חצי שעה ואת ככה...צריך לבדוק מה יהיה שלא תראייי הרבה יותר..
אני-סתוםם...בחיים לאאאאאאא..
ליאור-חחח נכון...
אני-יאללה אני רעבהה אתה בא לאכול?
ליאור-אממ לא אני לא רעבב...
אני-אבל אני כן...
ליאור-חחח לכי להביא לך מש'ו לאכול..אני נישאר פהה..
אני-טובב אני כבר חוזרת..
ונתתי לו נשיקהה קטנההההה על השפתיים..
וירדתי למטהה..
כוליי שמחהההההה..
כשהמעטפהה עוד מונחת להה על המיטה...
אני-אמאאאאאאאא?
אמא-הלוו מה הצעקותת..אני עדיין לא חירשת..
אני-חחח...אוקי..המאמי שליי ישן אצליי היום..
אמא-טוב מאמיייי..
אני-אחח איזההה אמאא מושלמת את..ואז הלכתי למטבח..ופתחתי את הארון...והוצאתי משם..2 חטיפים..
חחח..לי ולליאור.....
ובקבוק קולה..אם 2 כוסות..
ועליתיי למעלהה..
אני-לילו'שש..תעזור ליי..
ליאור-חחח מה הבאת??
אני-חחח חטיפים וקולה..
ליאור-חחח את אוכלתת הכל..
אני-אתהה גם..שתינו..
ליאור-אבלל אני לא רעבב..
אני-אתה תיהיה רעבב...
ליאור-אמממ..מי יודע..
ואז הוא הניח את הדברים על השידה בחדר.....
ומזגתיי לי קולה..ולליאור..
אני-קח...
ליאור-מה?תודההה...חחח
אני-חח משוגעע..
ליאור-חעחע..
אני-אהה לילו'שש בוא ניראה אמא שליי הביאהה ליי מש'ו...ואז היתיישבתי על המיטה..בואא לידי..
ליאור-אני באא..והוא היתיישב לידי..
ואזז לקחתי את המעטפה..
ליאור-מה זה?
אני-בוא נחשוב ביחדד...מע-טפהה...מע-טפההה...
ליאור-חח מה אני מפגר?
אני-חחח אוליי..
ליאור-באשמתך..
אני-אוליי..
ליאור-מענייןן מה ישש במעטפההההההה....
-=-המשךך יבואאאאאאאא-=-
מקווההה שנהתםםםםםםםם ואהבתםםםםםםםם...
תגיבווווווו....הפרקק הבאאאאאאא הכיי יפההההה שישששששששש!!!
סתיוו'שששששששששש 😍
ניראהה לי זה משהו שקשור לרישיון...נכון?!!?
יאללה שימיי המשךךך..חחחח
מאוהבתת בךךךךךךךךך 😛
יאאא מה יש במעטפה?!
גאדדד אני במטחחחח
סיפור מעלףףףףף ביותר...
המשךךךךךךךךךך
מואההה..לילושש=]]
נויו'שששש וילילו'ששש יפות שליי..
תודה..
תמשיכווו להגיבבבבב...
סתיוו'שששששששש 😛
באמת מענייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
חח
סיפור מהמםםםםםםםםם
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתתתת
חחח חנו'שש יקרועעהה אחת..
המשךךך עוד 8 תגובות..!!
סתיוו'שששששששששששש 😛
יאאאאאאאאא
תמשיכייי דחוווווווף