פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,129 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 43 מתוך 222
מתוקות שליי...תודה על כל התגובות המקסימות האלה...הינה ההמשךך שלכן..תהנו=]

הייתי במחשב..
ואז קיבלתי טלפון מליאור..................


עניתי..
אני-הלו?
ליאור-בובית?
אני-חח בובית?מצחיקק אתה..
ליאור-חח ממצב כפרה עלייך?
אני-בסדרר מצווין מה איתך...
ליאור-לא טובב 😢
אני-מה יש?
ליאור-את מוזרה..
אני-אני לא מוזרה אני מיוחדת..חח
ליאור-חח גם..אבל..
אני-מה אבל?..הפסקתי אותו באמצע..
ליאור-לא את מוזרה..ההיתנהגות שלך אליי היחס..
אני-אהה זה לא מש'ו מיוחד..
ליאור-נווו נוי..מה קרה?
אני-שום דבר...מה צריךך לקרות כבר?
ליאור-לא יודע..את לא איתי בזמן האחרון..
אני-אז איפה אני?
ליאור-את לא אוהבת אותי כבר?
אני-אמממ...
ליאור-נוו..
אני-אני כן..
ליאור-נו את רואה??פעם היית צועקת לי את זה בהרבה חשק..
אני-ומה היום?
ליאור-כבר לא.
אני-אממ טוב...את זה אתה אמרת..
ליאור-בא לך לשגע אותי?
אני-קצת..
ליאור-את מצליחה יפה..
אני-אני יודעת..
ליאור-נו יופי..מה עכשיו?
אני-לא יודעת..
ליאור-את תמשיכי ככה?
אני-לא יודעת..
ליאור-צ'וצ'יייייייייייייייייייייייייייייי דיייייייייייייייי...הוא צעקק את זהה..
אני-חחחחחח איזהה משוגעע..נהייתי חירשת!!
ליאור-חחח..כן אני משוגע..
אני-על מי?
ליאור-ע-ל-י-י-י-י-י-י-ך!!ברור...והדגיש כל אות...
אני-חסר לך ולא...
ליאור-אז תגידי לי שאת אוהבת אותי..כמו שאני אוהב שאת אומרת...
אני-אני אוהבת אותך...
ליאור-חחח כמה?
אני-מונטוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן....
ליאור-חחחח מתתתת מתתת עליייייך...!
אני-אני בטוחהה..
ליאור-חח שוויצרית..
אני-יש לך בעיה?
ליאור-חחח ואם?
אני-אז בעיה שלך..
ליאור-טבו מסיפק התגרת בי היום...ואת תשלמי על זה..
אני-חח ישלם על זה?
ליאור-כן ועוד איך..
אני-חח מה אתה כבר יכול לעשות??
ליאור-אהה מה אני יכול לעשות?
אני-אתה לא יכול לעשות כלום..והמשכתי להיתגרות בו..חיחיחי
ליאור-אנחנו ניראה את זה..
ואני המשכתי לצחוק ליי..
ואז שמעתי טו..טו..טו..טו...
"אההההההההההההההההההההההה??? הוא ניתקק לי???"...צעקתיייי....
ואני הייתי המומה..
'חח הוא בטחח עצבניי עליי...חיחיחי שיתעצבן..!!'...חשבתי לעצמייי..


ואז ירדתי למטבח..להביא לי מש'ו לאכול...ומזגתי לעצמי קולה...
ואז שמתי לב שאני לבד בבית..
'וואיי איזהה כיףף לייייי....אבל איפהה אמא הלכה?'...שאלתי את עצמי..
ואז ראיתי פתק על שולחן האוכל..מאמא..

"נוי אני הלכתי עם מאיה לקניון...לקנות לה כמה צעצועים ובגדים..
אני יקנה לך גם מש'ו..הפתעההה..
אם את צריכה מש'ו אני בפלאפון שלי..אוהבת אותך ילדה שלי..."

'איזה אמא מושלמת...אחחחחחחח...'..נאנחתי לי במחשבות..
ואז הדפיקות בדלת העירו אותיי מהם...
רצתי לדלת..עם כוס הקולה בידי...
וליאוררררר היה שם..
ליאור-עכשיו את תראי מה אני יעשה לך..
אני-וואיי איזה משוגעעעע..
ליאור-חחח עליייייייך..
אני-אויי אני מתחילה לפחדד...ביייייי..וברחתי לכיוון הקומה למעלהה..
ליאור-את לא תברחי ממני כ"כ מהר..
ואני כבר הייתי בקומה למעלההה..בכניסה לחדרר שלי..
והוא אחרי...זה היה מלחיץ...

ליאור-אז את חושבת שאת תברחי כ"כ מהרר..לא לא לא...וצחקק לו..
ובא לכיווני.................................................................................


-=-המשךךך יבואאאאאאא-=-

שתיהיה לכולם שבתת שלום..!!

במוצאיי שבת יהיה לכן המשךךךךךךךךךך...!!!!

מוואהה אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם..!!!


סתיוו'שששששש 😁
וואיי לאיסטררר שלא יאנוסס אותה!!

מושלם שימי המשךך
חחחחחחח בטוח הוא לא יעשה לה כלוםםםםםםם
איזה חמודיםם הםם
חיחי
תמשיכי בובה
מוואהההההההההההההה
נתלייי תודהה בובה שלי..
המשך מחרר...

חנו'שש חחח תודהה יפהה שלי...

איזהה רעות אתןןןןןןן כל שישי-שבת לא היספיק לכן כדי להגיב??
רעות...!!!

שבועעע טובבבבבב לכולם..!!

סתיוו'ששששששש 😛
חחח ברור שהוא לא יעשה לה כלום!
הוא אוהב אותהה
איזה חמודד הוא..😊
אני רוצה המשךך
סתויושש את כותבת בצורה מעלפתת!!
אוהבת אותך יפה שללללליייייייי




בתאלוששששש
חחח כמה שאניי אוהבתת את התגובותת שלךךך אהובתיייייייי..!!
טנקסססססס..!!!
אוהבתתתתתת אותךךך יפיופההההה..!!!!!
מוואהה..

עוד תגובות??


סתיווו'שש 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 16/07/2005) חחח כמה שאניי אוהבתת את התגובותת שלךךך אהובתיייייייי..!!
טנקסססססס..!!!
אוהבתתתתתת אותךךך יפיופההההה..!!!!!
מוואהה..

עוד תגובות??


סתיווו'שש 😛
כנ"ל





בתאלוששששש
סתיוו'ששששששששש ....
יפההההההההההההההההההה שלייייייייייייי מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת בךךך והיום המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מובן??!?!?!?
איזהה מושלםםם אל תשאירי אותנו ככה במתח...!!
חיחי..

לאףף יווו מאמייייי...

-ברו'שששש-
ברו'ששש חיים שליייייייי....
מתהה עליךך אחותת מושלמתת שלי..!!
מוואהה..
ותגיבו עוד קצת..ואז יש לכן המשך..!
והוא מוקדשש לך..!!

אוהבתת אותכןןןןן-סתיוו'שששששששש 😛
בנותת אני רוצהה תגובות..!
מחר יש לכן המשךךךךךךךךךךךךךךךך!!!

עכשיו 3:42 בלילה..
ואני לא עייפהה..
אז אני יכתובב לכן המשךך ומחר אתן תקבלו אותו...


סתיוו'שששששששש 😛
סתיוו'ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש 😠
נווו כבר תשימי לי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך למה את רעהההה???!?!?!?
חחחחחחחחחחחחחחחחח ברו'שששש רק בגלל שקראת את כל הסיפורר עד רבע ל-5 בבוקרר..
מחרר ישש לך המשךךךךךךך והואא מוקדשששששששש רק לךךךךךךךךך!!!!!!
אני מחכהה לזריחהההההההה..
לא ישנתיי כל הלילהההההההההההההההה..
לא הצלחתיייייייי...
ואם אני ישן עכשיו אז אני ישן עד הלילהההה הבאא..חחח לא מתאים..!!
מחרר יש לכםםם המשךךךךךךךךךךךךך..!!!!

מוואהה אוהבתת אותכםםםםםםםםםם...


סתיוו'שששששששש 😛
ברו'ששש שליי ההמשך הזהה מוקדשששש לך..!!==>אוהבת אותךך..!!
בננות שלייייי הוא גם בשבילכןןןןןן...תהנו=]]

ליאור-אז את חושבת שאת תברחי כ"כ מהרר..לא לא לא...וצחקק לו..
ובא לכיווני...............


אני-נו תיהיה רציני שניה צחקתי..
ליאור-זה לא היה ניראה ככה...
אני-נווו... 😢
ליאור-אוחחח אני לא יכול שאת עם הפרצופים האלה שלך..
אני-אז יופי..תירגע..
ליאור-אני ירגע אבל עוד לא לגמרי..
אני-מה ירגיע אותך?
ובלי להגיד מילה..הוא היתקדם לעברי..והיסתכל לי בעיניים..בחן אותי..וידיו התחילו לחבק את מותני ולהצמיד אותי אליו יותר...אני נישענתי על הקיר..והוא ממולי...ואז הרגשתי את נשימותיו...את ריחו הנעים..שפתיו נגעו בשלי..ואז נוצרה לה נשיקה צרפתית מושלמת..מלאת אהבה..אחח כמה אהבה..תשוקה..חום..היתנשקנו בלהט..היה מש'ו מיוחד בנשיקה הזאת..היה בה קסם..שגרם לשתינו לרצות אחד את השני בטירוף...ואז הוא עצר את הנשיקה..ואמר..
ליאור-כ"כ היתגעגעתי אלייך..לשפתיים האלה...
אני-גמאני אלייך..
ושוב פעם..היתנשקנו נשיקה ארוכה יותר מהשניה..ואחרי 10 דקות היתנתקנו..חייכתי אליו חיוך מרוצה..

אני-פייי עייפת אותי..
ליאור-חחחח תלמדי לא להיתגרות בי...
אני-זה היה כיף..
ליאור-אבל שילמת על זה..
אני-אני מוכנה לשלם עוד הרבה כאלה..
ליאור-חחח משוגעת אחת..ואני מוכן לתת לך עוד הרבה כאלה..
אני-חחח נווו..
ואז שוב היתנשקנו לנו..נשיקהה של 2 דקות בערך..והיתנתקנו..

אני-יאללה אתה בא לאכול מש'ו?
ליאור-אממ כן אני רעב..חחח...
אני-בא לי פיצהה..בא לך?
ליאור-אמממ כן..
אני-טוב דקה אני יתקשר להזמין..
ליאור-סבבה אני במחשב בנתיים..
אני-טוב מאמי..נתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים היפות שלו..וירדתי לקומה למטה..
על המקרר היה מגנט של הפיצה..והיתקשרתי לטלפון שהיה שמה..חייגתי וענו...
הזמנתי מה שרציתי..
ועליתי בחזרה לליאור..

אני-חזרתיייייייי...
ליאור-יופיי בובהה..
אני-בוא נעשה מש'ו היום..
ליאור-מה בא לך?
אני-אמממ לא יודעת..לא ממש בא לי להיות בבית..
ליאור-אמממ בא לך שלך לקניון?
אני-ב-רוררררר!
ליאור-חחח משוגעתתתת..
אני-עליייייך..!
ליאור-חח נכון..
אני-חחח טיפש..
ליאור-סתומה..
אני-דפוק...
ליאור-חכמה..
אני-כפרה עליי..
ליאור-פיי מגעילהה..
אני-אתה אוהב את המגעילה הזאת..איככ מגעיל..
ליאור-נו מה אני יעשה...היא משגעת אותי..
אני-וזה מה שטוב בה..
ליאור-חחח גם נכון.
אני-חיחיחי..ונתתי לו נשיקה..
ליאור-איזה טעימהה את..
אני-נו כי זאת אני..
ליאור-נכון!
אני-דיי דייי נו תודהה שאתהה מאוהבב ביי מעלל כל הראשששששש..
ליאור-מודה ומתוודה!
אני-חחחחח אוהבתתתתתתתתתתתתתת אותךךךךך צו'צ'יייייייי שלי!!
ליאור-מווווואה..והדביק לי נשיקה ענקית...שהשאירה טעם של עוד....

ואז היה צלצול בדלת...
אני-זה בטח הפיצה..
ליאור-כן..לכי תביאי..
אני-חחח טוב..
ירדתי למטה..
פתחתי את הדלת..וזה היה השליח של הפיצה עם הפיצה..
שילמתי לו...והבאתי את הפיצה...עליתי לחדר שלי..עם מגש הפיצה..
אני-הינה הפיצה שמן..
ליאור-חחח הגיע הזמן באמת..חח
אני-חחחח אמרתי לך שאתה שמן..
ליאור-אני שמן?
אני-חחח דובי..
ליאור-רציני?
אני-לאא פייי..חחח כן ממש שמן..רק אתה..
ליאור-חחח מת עלייייך..
ואז אכלנו את הפיצה..ואחרי 20 דקות...שבענו..

אני-וואי היתפוצצתי..
ליאור-חחח גמאני...
אני-טוב יאללה מתי הולכים?
ליאור-אמממ אני צריך להיתארגן..וגם את..למרות שאת יפה גם ככה..
אז עוד חצי שעה את אצלי?
אני-כן מאמי..
ליאור-טובב בובית שליייייי...נתן לי נשיקהה ארוכהה בפהההה..והלך..

ניכנסתי לשטוף את הגוף..
ואחרי 5 דקות יצאתי..
פתחתי את הארון..לקחתי לי תחתון וחזיה..
חולצה של פומה לבנה..
גינ'ס של קרוקר...לבשתי אותם...
ונעליים של פומה לבן-שחור..ונעלתיי אותם...
היתאפרתי טיפה..עדין ויפה..
פיזרתי את שערי...
והייתי מוכנה..

היסתכלתיי בשעון...ונישאר לי עוד 10 דקות ללכת..
בנתיים היתקשרתי לליטל...
חייגתי את המס'..טו טו טו טו טו טו טו טו טו טו...
ואחרי 3 צילצולים נשמע הקול היפה שלה..

אני-ליטלי?
ליטל-נויו'ש?
אני-ממצב יפהה שלי?
ליטל-אמממ בסדר אני משתחררת עוד שעתיים..
אני-וואלה?יופי מאמי שמחה בשבילך..
ליטל-כן...מה אצלך?
אני-סתם..הולכת עוד כמה דקות עם ליאור לקניון..
ליטל-אהה וואלה נהנים לכם..ואני בבית חולים..יפה יפה..
אני-חחח..
ליטל-כל אחד והמזל שלו..
אני-וואי שתקיי...אני יפצהה אותךך..או יותר נכון..אביאל צריך לפצות אותך..
ליטל-חח הוא יפצהה אל תידאגי..
אני-חח אני מקווה בשבילו...
ליטל-חחח כן אה..
אני-טוב מאמי אני יזוז לליאור..תתקשרי אלי שתיהיה בבית..נקפוץ לבקר אותך..
ליטל-טוב מאמיי..
אני-יאללה ביי יפיופההה..
ליטל-ביי כפרהה עליייך..ונתקתי..


ירדתי לקומה למטה..
לקחתי את הפלאפון..
מפתחות של הבית..
קצת כסף..
ויצאתי מהבית..ונעלתי אחרי..


הלכתי לכיוון הבית של ליאור..
ואחרי כמה דקות הגעתי..
דפקתי בדלת..ושחר אח של ליאור פתח לי את הדלת..והפעם הוא היה אם מישהי אחרת...חח
אני-מה קורה מאמי?
שחר-בסדר כפרה מה איתך?
אני-וואלה..
שחר-ליאור למעלה מאמי..
אני-אוקי..אני יעלה אליו..וחייכתי אליו חיוך קטן..
שחר-טוב מתוקה..

עליתי במדרגות הבית של ליאור..
לכיוון חדרו..
פתחתי את החדר..והוא בדיוק סיים להיתארגן..

אני-אוו שלום שלום..
ליאור-שלום מאמי..איזה יפהה את..
אני-חח גם לך לא חסר בכלל..
היתקרבתי אליו..ונשקתי לו נשיקה עדינה על השפתיים...שישאר טעם של עוד..
ליאור-יאמייי..
חייכתי חיוך קטנטן אליו..
אני-הולכים?
ליאור-חחח את זה אני צריך לשאול...הנלך??
אנ-חחח כן בטח..וצחקתי..
ליאור-חחח מת עלייך...
אני-ואני עלייייך..

ואז ירדנו לנו במדרגות..
ושחר והמישהי הזאת היו בסלון..

ליאור-שחרר בייי..עפתי...שירז בייי..
שחר+שירז-בייי
אני-בייי לכם..
והם חייכו אלי...
"בייי"..אמרו שוב..

יצאנו מהבית והלכנו לכיוון האוטו של ליאור..כן כן..יש לו רישיון...הוא בן 18 וחצי..חיחיחי
ניכסננו לאוטו..וסגרנו את הדלתות...שמתי שירים...והגבתי..
ליאור התניע...ואנחנו נסענו לקניון........



+*+המשךךך יבואאאאא+*+

מקווה שאהבתם....!!

אוהבתת אותכםםםםםםםםםםם-סתיוו'ששששששששש 😛
אמאמאממאמאמאמאמ
זה כזה מושלםםםםם
את כותבתת מדהיםםםםםםםם


המשךךךךךךך
המשךךךךךךךך
המשךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה-מ-ש--ךךך


בתאלוווש 😊
בתאלו'שש יפהה שלייי תודה!!!
אוהבת אותך..

אוףף אני לא לוחצת עליכם שתשימו תגובות..
אבלל אפשרר אתם יודעות 😕


מתהה עליכןןןןן...

סתיוו'שששששש 😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך