המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוף!!
פרקקק ממש יפה!
חנו'ששש חחחחחח קצת לשגע אותו זה גם טובבבבבבבבב..!!
בסוף ימאס לו ממנההה..חחח
נתליי..
תודהה יפיופההה..
המשךך עוד כמה תגובות..!!!
בוקרר טובב לכולם..!!
לא יהיה לכם היוםם המשךךךךךךךךךךך~!!!~!!!
בגלל שאני הולכת עוד שעתיים לבריכה..
עד 11 בלילה..
בגלל שיש שמה הופעות של זמרים..
אז אני יחזורר מאוחר ואני יתקלח וילך לישון..!
אז מחר יהיה לכם המשךךךךך!!!
סתיוו'שששששש
אוף חבל.....
חח
אבל שלא תשגע אותווווו שלא ימאס לו
ממנהההההה ואז הוא יפרד ממנהההההה 😢
טפו טפו טפו
תהני בובה
מוואההה
חנו'שש לא היתכוונתי שימאס לו ממנה בגלל שהיא משגעת אותו..
היתכוונתי שאם לא יהיה קצת אקשןן והיא תשגע אותו קצת יכול להיות מאוד שימאסס לו מהשיגרה..!
סמכי עלייי גמאני אוהבת אותם ביחדדדד..חחח מאודד..!!
עפתיי לבריכה..
ושאני חוזרת אני רוצהה לראות הרבהה תגובות..!!! 😛
-=-=-=-אוהבתתתתתת אותכםםםםםםםםםםםםם מאודדדדדד!!!!-=-=-=-
סתיוווווווווו'שששששששששששששששששששששששששששש 😊 😊 😊
גגגגרר
איזה חברה מעצבנתתתתתתתת!!!
אני הייתי מעיפהה אותהה אם הייתי במקום ליאוררר..!!
מסכןן..
בתאלוששששש
המשךך יפתיי..
סיפורר מהמםם אוהבת אותך מדהימה שליי..
לאב יו אול סתיוויק =))
וחופש מוווושלםם לכולםם מואהה..
סתיוויקק..
חח טנקסס יפההההה שלי..!!!
אני מתהה על התגובות שלךך..
חח אוהבתת אותךךך מאמי..!!!
בתאלוש'קהההההה למהה את כועסתת כל הזמןןןןןן?!?!
אזז מה מאמי..וד"א הוא לא הבן האחרון..ולא הראשון..יש עוד דגים בים..
ומי אמר שהוא היתעצבן??
חחח אל תדאגיי יפתייי...
מוואהה אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך יפיופהה שלי!!!!
והרגע חזרתי מהבריכההה..
אתם לא יודעיםם איזה כיףף היה...הופיעו כמה זמרים...יניב נסימי-יוסי עדן-כפיר עטיה-תמיר גל..ועוד..
היההה חמודדדדד ++
ואני רוצהה עודד כמה תגובותת ואם יהיה ליי כוח אני ישים לכןן היום המשךךךךךךך..!!
סתיוו'שששש
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה כיףף לךך!! גמניי רוצהההההההההההההההה..
כיףף לך שראית אותם מופיעםם!! אני מתה על הזמרים האלה : יניב נסימי-יוסי עדן-כפיר עטיה-תמיר גל. . . 😊
חחחח כן היהה מזה כיףף מאמי!!!
סוף סוף יש מש'וו במקום הנידחחח הזהההההה..!!!!
צ-פ-ת..
בעעעעעעע..
חחחח
סתיוו'שששששש 😛
סתיווש יפתיי שימי המשךך פליזז..
הסיפור שלך פשוטט מדהיםם אוהבת אותך הכי שבעולםםם...
לאב יו או8לל סתיוויק =))
QUOTE (סתיוויק @ 14/07/2005) סתיווש יפתיי שימי המשךך פליזז..
הסיפור שלך פשוטט מדהיםם אוהבת אותך הכי שבעולםםם...
לאב יו או8לל סתיוויק =))
חח תודה בובההה שלי..
אבלל אין מספיקק תגובות בשביל המשךך..!!
עוד כמה תגובות...ותקבלוו המשךךךךךך..!!!
סתיוו'שששששששששששש 😛
יוו מושלםם התגעגעתי בטיירוף לסיפור המשךך מאמי
חחח אנונימיתתת תודהה יפה שלי..
ורגע איך קוראים לך בכלל?
שמחהה שאת אוהבתת...ושחזרתתתתת..
סתיוו'שששששששששששששש 😛
חחח קוראים לי גלללל
חח גמאני שמחהה
מואה מאמי
וואייי כמה שאני אוהבתת את השםם הזההההההה..!
גל..
יש לך שםם מעלףףףף!!
סתיוו'שששששששששש 😛