😁 מוואהההה
סתיוו'שששששששששש 😊
מהמםם כמו תמידד שימי המשךך יפתיי..
לאב יו אולל סתיויוק לילה טובב מואהה..
איזה רעהה היא אוףף!
אז ליאור לא יכל לבוא!?!!?!?
היא מתנהגת אליו כמו לאיזה כלב זרוקק..
בסוף הוא יזרוק אותהה..
אני הייתי מעיפה אותה בבעיטהה..!!
יאללה המשךךךךךךך =]]
נכנסתי חזק לסיפור אה.?
בתאלוששששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) איזה רעהה היא אוףף!
אז ליאור לא יכל לבוא!?!!?!?
היא מתנהגת אליו כמו לאיזה כלב זרוקק..
בסוף הוא יזרוק אותהה..
אני הייתי מעיפה אותה בבעיטהה..!!
יאללה המשךךךךךךך =]]
נכנסתי חזק לסיפור אה.?
בתאלוששששש
חחחח אם הוא אוהב אותהההה הוא לא יזרוקק אותההההה..!!
ואיזה קרועהה את אלוהים ישמוררררררר..!!!
הכל תדעו בפרק הבאא..!!!!!
תגיבוו המון..חיחיחיחי...
סתיוו'שששששששששששש 😛
המשך!!!!
ודחוף..
מואההה..גלוששש...
גלוש'קהה חחח לא יהיה המשךךך עם לא יהיווו תגובות..!!!
עוד 5 תגובותתתתת!!!
מוואהה אוהבת אותךךךך!!!
סתיוו'ששששש 😛
אתם רוצות המשךך נכון?!!?
תגיבווווו!!
חיחיחיחחי..!!
סתיוווווווו'ש 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 12/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) איזה רעהה היא אוףף!
אז ליאור לא יכל לבוא!?!!?!?
היא מתנהגת אליו כמו לאיזה כלב זרוקק..
בסוף הוא יזרוק אותהה..
אני הייתי מעיפה אותה בבעיטהה..!!
יאללה המשךךךךךךך =]]
נכנסתי חזק לסיפור אה.?
בתאלוששששש
חחחח אם הוא אוהב אותהההה הוא לא יזרוקק אותההההה..!!
ואיזה קרועהה את אלוהים ישמוררררררר..!!!
הכל תדעו בפרק הבאא..!!!!!
תגיבוו המון..חיחיחיחי...
סתיוו'שששששששששששש 😛
גם למי שאוהב הכי הרבה בעולם..
בסוף נמאס להיות סמרטוט!!!
יאללהה סתיושש
המשךך
בתאלושששששש
תמשיכי.. כמה תגובות אפשר?? אז מישו לא יכול להיכנס.. אני מתה להמשך נו באמת 😢
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 12/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) איזה רעהה היא אוףף!
אז ליאור לא יכל לבוא!?!!?!?
היא מתנהגת אליו כמו לאיזה כלב זרוקק..
בסוף הוא יזרוק אותהה..
אני הייתי מעיפה אותה בבעיטהה..!!
יאללה המשךךךךךךך =]]
נכנסתי חזק לסיפור אה.?
בתאלוששששש
חחחח אם הוא אוהב אותהההה הוא לא יזרוקק אותההההה..!!
ואיזה קרועהה את אלוהים ישמוררררררר..!!!
הכל תדעו בפרק הבאא..!!!!!
תגיבוו המון..חיחיחיחי...
סתיוו'שששששששששששש 😛
גם למי שאוהב הכי הרבה בעולם..
בסוף נמאס להיות סמרטוט!!!
יאללהה סתיושש
המשךך
בתאלושששששש
בגלל שיחה בטלפון שהייתה להם את אומרת שהוא סמרטוט!?
לאא...חחח ואל תדאגי..
זה מבחן טובב..
היא אוהבת אותוו והיא לא תתן לו מהר כ"כ ללכת..!
מור אני לא יכולה להיסתפק ב5 תגובות..!!
סליחה אבל זה לא מספיק כדי שאני ישים לכם המשךךךך..!!!
אני רוצה לפחות עוד 3 תגובות..!!!
סתיוו'שששששש
נו סתיו!
יש לך מלא תגובות
יש כאלה שמקבלים כל יום תגובה 1!!!!!
או שלא מקבלים בכלל
בתאלושששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) נו סתיו!
יש לך מלא תגובות
יש כאלה שמקבלים כל יום תגובה 1!!!!!
או שלא מקבלים בכלל
בתאלושששש
5 זה מלא תגובות!?!?
ממש..!!
ואלה שמקבלים תגובה 1 ליום זה לא אומר שאני צריכה גם לקבל..
בד"כ אני מקבת 10 תגובות אחרי כל המשך שאני שמה..!!
והינה עכשיו אני מקבלת חצי מהתגובות..
וככה אני לא מתכוונת לשים המשך..!!
אין לי חשקקקק..!!!
ככה רק מוכיחים לי שלא אוהבים את הסיפור...
סתיוו'שששש 😛