סתיו'שש מעלףףףף!!!
אבל למה ליאור לא בא לישון אצלההה?!!???!
שימיי המשךךךךךךך יפהה שלייי
7 תגובותת =]]
המשךךךךךךך
בתאלוששששששש
בתאלו'שששש-תודה בובה...המשך יהיה בערבבבבבבב....
חנו'ש-כנ"ל מאמי..תודהההההההההה.
נויו'שששששששש-טנקסס יפהה שליייייייי!!!!מווווווואהה!@!
עוד 2-3 תגובות..!!!!
סתיוו'שששששששששששששששששששששששש 😁
עפתיי לטבריההההה....אז כשאני יחזור יהיה לכם המשךךךךך..!
גלו'שש מאמי שכחתי אותך..!!!
תנקיווווווווו יפהה שלי!!!!!!!!
מוואההההההההההההההההההההההההה 😛
בתאלי עוד 2-3 תגובותתתת יש המשךך..!!!
חזרתיי מטבריה..קניתיי מלא בגדים!!--חיחיחי
סתיוו'שששש 😛
סתיוו'שששש איך היה בטבריה??
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתתת=))
QUOTE (HeNNNNNNN @ 11/07/2005) סתיוו'שששש איך היה בטבריה??
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתתתתתת=))
היההה כיףף מאודד מאודדד..!!
קניתיי מלא בגדים...חיחיי חורשים על המשכורתתתתתת..!!!
סתיוו'ששששששששששש 😛
טנקסס מאמי שלי..!!!
מה איך החופש שלךך מאמי??
סתיוו'שששששששששששש 😛
סתיוווווש
שמחה שנהנת יפה שלי..😊
ותתחדשי!!
ואל תשכחי להמשיךך מהרררר
אני מתגעגעעתת!!
אוהבתת
בתאלושששש 😊
חח יפהה שלי תודה..!!
ולמה את מתגעגעתת אלי או לסיפור!?
חחחחח
סתיוו'שששששש 😛
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 11/07/2005) חח יפהה שלי תודה..!!
ולמה את מתגעגעתת אלי או לסיפור!?
חחחחח
סתיוו'שששששש 😛
לשתיכםם 😊
בתאלוששש