חחחח משוגעת אחתתת..!!!
תגידיי לאנשים שיגבווו ואז את כבר לא תיתגעגעייייי..!!
חיחיחי..
סתיוו'ששששששששששש 😛
עוד 2 תגובותתתת המשךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
תגיבוווווווווווווווווווווווווווווווו...!!!
😠
סתיווווווו'ששששששששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךך 2
חיעחיחי
בתאלושששששש
חעחע..תגובה 3..
המשך=]
גלוש 😊
מאמי תגובה רביעיתת שימי המשךך מאמי..
אוהבתת המוניםם סתיוויק =))
ושיהיה לכולם המשך חופש מווווווושלםםם..
לאב יו אוולל..
הינה אני שמה לכן המשך..מוואההההה..!!!!
סתיוו'שששששששששששש 😉
הינההההה ההמשךך שלכןןןןןן...!!!
תהנו...
ותגיבו..!
הכנתי פופקורן..ואז היה דפיקות בדלת..רצתי מהר לדלת כדי שלא יהיה רעש וההורים שלי היתעוררו...
זאת הייתה בר..
אני-אוו יופיי שבאת מאמי...בדיוק מתחיל סרט ממש יפה..
בר-אממ איזה סרט?
אני-"אפקט הפרפר"
בר-וואוו שמעתי על הסרט הזה...ליגה!
אני-טוב יאללה בואי..תניחי ת'דברים שלך בחדר ותרדי לפה..
וכך היא עשתה..השאירה ת'דברים בחדר..וירדה..
ואז בדיוק התחיל הסרט............................................
ישבנו לראות אותו..והעיניים לא יכלו לזוז מהמסך...
הוא היה ממש ממש מעניין...ודי מורכב..
היינו שקועות בסרט...ואז נישמע צלצול הפלאפון שלי...
על המסך היה רשום -לילו'ש החיים שלי-
עניתי כשעיניי עוד בסרט...ולא הייתי ממש מרוכזת בטלפון..
אני-הלו?
ליאור-מאמי?
אני-אהה?
ליאור-מה קורה יפה שלי?
אני-סתם..מה אצלך?
ליאור-וואלה..מה יש לך?
אני-כלום..רואה סרט
ליאור-אהה אז אני מפריע?
אני-אממ לא זה בסדר..
ליאור-אהה טוב..מה ככה?נירגעת ממקודם?
אני-אממ כן...בר יושנת אצלי..
ליאור-אהה..טוב..
אני-טוב אני ידבר איתך מאוחר יותר..ביי...
ליאור-רגע..
אני-מה?
ליאור-מה יש לך?
אני-מה צריך להיות לי?
ליאור-לא יודע את מרוחקת חבל על הזמן..
אני-אני לא...כזאת אני..
ליאור-לאא את לא ככה...רק עכשיו..
אני-טוב אני באמצע מש'ו..נדבר מאוחר יותר..צ'או
ליאור-טוב..ביי
ניתקתי את הטלפון..והייתי דיי רגועה...
והמשכתי לראות את הסרט..הוא היה יותר מידי מעניין..
ואז שמתי לב שבר כבר חצי רדומה..
לא רציתי להפריע לה והמשכתי לראות ת'סרט..
ואחרי כמה דקות היסתכלתי שוב..והיא הייתה כבר רדומה..
צחקתי..ושמתי לב שהסרט עומד להיגמר..
'אוף'...חשבתי לעצמי..'אבל מה שעתיים כבר הסרט'...
ואחרי רבע שעה או 20 דקות הוא ניגמר..
אני-בר?
והיא לא ענתה..
אני-בררר...אמרתי יותר בקול..
והיא לא ממש היתעוררה..
אני-פייי ישנהה חזק זאתי..וצחקתי לעצמי..
ואז קראתי לה שוב...והזזתי לה את הכתף..ואז היא ניזכרה לפתוח את העיניים..לאט לאט..חיחי
אני-סוף סוף קמת...
בר-חח מה אני יעשה נירדמתיי...הסרט התחיל לשעמם אותי..
אני-היית רוצהה..אחלה סרט..ראיתי עד הסוף..
בר-לאא הוא מסובך...פרשתיי..
וצחקנו שתינו..
אני-קרועה אחת..
כיבנו ת'טלוויזיה..ושמתי את הקערה של הפופקורן במדיח..
ועוד כמה כלים שהיו בכיור..
ואז עלינו שתינו לחדר שלי..ובר ישר קפצה על המיטהה...והלכה לישון..
אני-תשאירי לי מקום במיטהה שמנההה..
בר-מה את דואגת..חיחיח את תכנסי לחור מרוב שאת רזה..
אני-חח קרועהה..את הולכת לישון עכשיו?
בר-כן..את לא באה?
אני-אני לא עייפהה אני יבוא יותר מאוחר..אני במחשב..
בר-טוב בובהה...לילההה טובב..!
אני-לילהה טובב מאמי..
והיא שמה את הראש ונירדמה..
אני הייתי במחשב..
וכתבתי באוואי..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
פה..בנתיים...
ברביי ישנה אצלי...ZzZZzzZzzZ
מתה עליך מאמי..
ליטלו'שש יפהה שלי..תרגישיי טובבב..אוהבת אותך...!
לילהה מושלם לכולםם...!!
מוואהה..!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ואז עלה במוחי מש'ו..
השיחה שלי עם ליאור..
אוףף..היא הביאה לי עצבים..
ניזכרתי בשיחה..
ושמתי לב למש'ו..
היתנהגתי אליו מגעילל..
'חיחי רעה שכמותי..מה הוא חושב עכשיו?'..שאלתי את עצמי..
אולי מגיע לו שאני יתנהג אליו ככה..אחרי הכל הוא זה שדפק לי ברז..'..חשבתי לעצמי.
ואז כן..חיחי..
החלטתיי להמשיך להיתייחס אליו ככהה קרירר..
שילמד להיתנהג..
'אבל אני יתגעגע אליו..לשפתיים שלו..לליטופים שלו...לאהבה שלו..
אבל לאא אני חייבת להחזיר לו...חייבת..'..המחשבות עברו בראשי...
וכך זה יהיה..
ואז העייפות..התחילה לעצבן..אז חזרתי לעיסוקי במחשב...יצאתי מכל הדברים שניכנסתי אליהם..וחזרתי לאוואי..
ושיניתי אותו...
~~~~~~~~~~~~~~
לילהה מושלםם לכולםםםם!!!-מוואהה...!!
ברו'ש יושנת אצליי....ישנות את שנת היופיי שלנו..!!
ליטליי תרגישי טובב אהובתייייי..אוהבת אותך...!
~~~~~~~~~~~~~~
סיימתי עם האוואי..וסגרתי אותו..
כיבתי את המסך של המחשב...
והלכתי לישון.......
מקווה שאהבתם בננות..!!!
נשיקהה ענקיתת..!!!!!! 😛
סתיוו'ששששששששששששששש 😛 😁
פשששששששש יצא לך פרק מהמם..כמו תמיד..
יאלה מאמי..המשך!!!
גלו'שש תודה מושלמתת שלי..!!
מוואה..
סתיווו'ששש
תגובות...?
תגובות!?!?
סתיוו'שששששששששששש 😁
מוווווווווושלמתתתתתתתתתתתת שלייייי יפיופה נסיכהה
שימי המשךך
יפההההההההההה תמשיכייייייייי
אלינו'ש שליי טנקסס בובההההה!!!
מור גם לך תודה מאמי..!!
עפתיי לישוןןןןן...אז תגיבווווו.!!!
לילהה מושלםם לכולם..!!
סתיוו'שששששששששששששש 😕