פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,123 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 40 מתוך 222
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 12/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) נו סתיו!
יש לך מלא תגובות
יש כאלה שמקבלים כל יום תגובה 1!!!!!
או שלא מקבלים בכלל



בתאלושששש
5 זה מלא תגובות!?!?
ממש..!!
ואלה שמקבלים תגובה 1 ליום זה לא אומר שאני צריכה גם לקבל..
בד"כ אני מקבת 10 תגובות אחרי כל המשך שאני שמה..!!
והינה עכשיו אני מקבלת חצי מהתגובות..
וככה אני לא מתכוונת לשים המשך..!!
אין לי חשקקקק..!!!
ככה רק מוכיחים לי שלא אוהבים את הסיפור...

סתיוו'שששש 😛
זה שכמה לא מגיבים לך זה לא אומר שכולם לא אוהבים את הסיפור!
כל מי שמגיב מגיע לו המשך!!




בתאלושששששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 12/07/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 12/07/2005) נו סתיו!
יש לך מלא תגובות
יש כאלה שמקבלים כל יום תגובה 1!!!!!
או שלא מקבלים בכלל



בתאלושששש
5 זה מלא תגובות!?!?
ממש..!!
ואלה שמקבלים תגובה 1 ליום זה לא אומר שאני צריכה גם לקבל..
בד"כ אני מקבת 10 תגובות אחרי כל המשך שאני שמה..!!
והינה עכשיו אני מקבלת חצי מהתגובות..
וככה אני לא מתכוונת לשים המשך..!!
אין לי חשקקקק..!!!
ככה רק מוכיחים לי שלא אוהבים את הסיפור...

סתיוו'שששש 😛
זה שכמה לא מגיבים לך זה לא אומר שכולם לא אוהבים את הסיפור!
כל מי שמגיב מגיע לו המשך!!




בתאלושששששש
את היית ממשיכה עם היו מגיבים לך 5 תגובות?!?
לא ניראה ליייייייי..
זה מבאסססססססססס..!!!

סתיוו'ששששששש 😛
קיצרר בנות אני רוצהה תגובות..!!
תגיבוו..או שתתנו לסיפור לרדת למטהה..

לילהה טוב!

סתיוו'שששששששש 😊
קיצרר בנות אני רוצהה תגובות..!!
תגיבוו..או שתתנו לסיפור לרדת למטהה..

בוקר טובבבבב

סתיוו'שששששששש
המשךךךךךךךךךךךךךךך
נו מאמי תמשיכיי
בתאלוש וחנוש ולכל מי שקורא את הסיפור המשך יהיה לכן אולי בערב למרות המצב של התגובות...

תגיבוווווווווווווווווווווווווווו
חולה עליכןןןןןן נשמות שלי!!!!!!!!!!

- 😁 =-=-סתיוו'שששששששש-=-=-
המשךךךךךךךךךךך
סתיוויש תמשיכי מאמי פליזז..
הסיפור שלך מהמםם אוהבת אותך מלאא סתיוויק =))
חופש מווושלם לכולם..
המשךךךךךךךךךך
נו עכשיו טוב לך?!
לא מספיקק לך התגובות?!
יאללהה נו תמשיכיי כברר..!!






בתאלושששש
תודה לכולם על התגובות..
ובתאלל לא להיתעצבן..!זה לא טוב לבריאות מאמי..חח
המשך אני לא בטוחהה שיהיה לכן היום....אולי במקרה הטוב..כי יש לי מסיבה בערב...ועוד כמה דקות אני הולכת לחברה שלי..
אז בכל מקרה אני ינסההה ואני לא מבטיחהה בכלל...!!
מחר יהיה לכן המשך בצהריים..!

סתיוו'שששששש 😊
אני עכשיו כותבת לכם המשךך..
תחכוו בסבלנות..חיחיח

סתיוו'שששששש 😛
הינה המשךךך שמנותתתתתתתתתתתתתת!!....
ופעם הבאה לא להרוג אותי עם זה בא לכם באיחור..
הכל תלוי בכן..!

מוואהה אוהבת אותכן...
הינהה ההמשך...תהנו..!

סיימתי עם האוואי..וסגרתי אותו..
כיבתי את המסך של המחשב...
והלכתי לישון.......

בבוקר היתעוררתי לקול ציוץ הציפורים...
והשמש חדרה לה דרך החלון..
היה נעים כ"כ...והיה לי מצב רוח מרומם על הבוקר...
ואז שמתי לב..שבר לא במיטהה...'איפהה הסתומהה הזאת?'..חשבתי לעצמי..
קמתי מהמיטה..חיפשתי אולי היא השאירה מכתב או מש'ו שהיא הלכה..
ולא מצאתי כלום..
ואז ראיתי ת'דברים שלה..בצד של השידה..
ואז נירגעתיי..


ניכנסתי למקלחת..
צחצחתי שיניים..
שטפתי פנים..
וירדתי למטהה...למטבח..
ואז ראיתיי את אמא ובר שותות נס ומדברות להם..

אני-פששששש..מצאתם לכן עיסוקים אה..
אמא-חח כן....בוקר טוב מאמי!
בר-חחח בוקר טוב יפיופהה...!
חייכתי אליהם חיוך גדול ומאושר..
הכנתי לי נס וישבתי איתם..
אני-אז מה בר ככה נטשת אותי?
בר-חח לא..פשוט לא רציתיי להעיר אותך..
אני-לא לא לא..נו תגידי שרצית שאני יוסיף לעצמי שומנים..
בר-חחח תפסת אותיייי..
אני-חחח רעהההההה..
בר-חחח צוחקתתת טיפשהה..
אני-לא נכון..אני חכמהה..
בר-כן בטח..
אני-כפרהה עלייי...שלמותתת אין אין..
אמא-אווייששש מגעילהה אחת..
אני-חחחח איך את רוצה שאני לא יהיה ככה מושלמת עם אמא כמוך?
אמא-נו די די..תמשיכי..
אני-אממ..אין עוד מה להוסיף.
אמא-איזה רוע...
אני-חופשיי..
בר-איי שכחתם אותי?
אני-חחח בחיים לא..ונתתי להה נשיקה דביקהה על הלחיי
בר-מהה עם ליטל?
אני-אממ היתקשרתי אליה אתמול בלילה..אביאל ענה לי היא ישנה..
עוד מעט אני יתקשר אליהה..
בר-אהה טוב מאמי..מסרי לה ד"ש ממני...והחלמהה מהירה..
אני-טובב כפרוני..חח

ואז הטלפון שלי צילצל...שמעתי אותו מלמעלה..
רצתי מהר לחדר לענות..
ובדיוק שבאתי לענות ניתקו..
בדקתי מי זה..
זה היה ליאור..
חחח כמה צפוי..
'לא בא לי להיתקשר אליו..שהיתייבש..'..חשבתי לעצמי בקול רם..
"מי היתקשר אליך?"...נישמע הקול של בר..
אני-אממ סתם..אביאל..אבל אני יתקשר אליהם מאוחר יותר..אני יכנס להיתקלח....שיקרתי קצת..
בר-אהה...טוב בובה שלי..אני ילך לי...כבר צהריים עוד מעט...אני ידברר איתך..
אני-טוב מאמי....תיהיה בקשר..
בר-סבבה מאמי...צ'או...נתנה לי נשיקה בלחיי והלכה!

ניכסתיי להיתקלח..
חפפתי את שערי..
סיבנתי את גופיי...
ונתתי למים לשטוף את כל גופיי..
עבר מי מן געגוע קטנטן לליאורו'שש שלי..הוא חסר לי..
'יוו אני כזאת רעהה..מה הוא כבר עשה ליי..אבל חפיף..חיחי נשגע אותו קצת..'..ככה עברה בי המחשבה..ואני עוד הייתי בשלי..
נחושה בדעתי לשגע את ליאור..
סגרתי את המים..
ויצאתי מהמקלחת..
הוצאתי תחתון וחזיה מהארון ולבשתי אותם..
מרחתי על עצמי קרם גוף של תינוקות שאני כ"כ אוהבת..וספידסטיק..
הוצאתי מהארון מכנס קצר וגופיה של פומה בצבע כתום ולבן..לבשתי אותם..
אספתי את שערי לקוקו..
והייתי במחשב..
ואז קיבלתי טלפון מליאור..................


-=-המשךךך יבואאאאאאאא-=-

לילה טוב לכולם..!!!!!

בשביל הפרק הבאאא תגובות!!!!


סתיוו'ששששששששששששששששששששששששששש 😁
למה לשגע אותו?!
חבלללל עליו כזה מושלםםםםםםםםםם
חח
שימי המשךך בובה
מוואההה ענקיתתתתתתת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך