חח אני לא מתה על השםםם הזה
למישהו מיוחד מאוד בשבילי קוראים ככההההה..
סתיוו'שששששששש 😛
וגמאני לאא ממש מסמפטת אתת השם שלייייייי....
חח
סתיוו'שששששששש 😛
יש מישהו ספציפי שקוראיפם לו ככה??
סתיו זה אחלה שםם
כן..
מישהו שאני מטורפתת עליוווווו....!
חיחיחי...
סתיוו'שששששששש 😛
חח אז עכשיו הבנתי תסיבה שאת אוהבת תשם חחחחח
סתיווווווווווו תמשכייי נו יש לך מלא תגובותת
אנונימית-שמחההה שהבנת..ובלי שום קשר...גל זה שם מיוחדדדדדדדד..!!!
מתההה עליייךךך בובה!!!
חנו'שש-המשךך יהיה עודד איזה חצי שעה בערך..
ואם לא אזז מוצאי שבת..
מבטיחהה המשך ארוך...
סתיווו'ששששששש 😛
עדיף עכשיוו מאשר במוצאי שבתת 😊
חח
כן אבל אני לא ממש יכולהה..
עד 4 ככה אני רואה טלווזייה יש ליי סידרה שאני אוהבת...כמה פרקים ברצף..
שיסתיים אם המחשב יהיה פנוי אני ישים לכם המשך..
כי יש עוד אנשים בבית שרוצים את המחשב..
עוד תגובות...
סתיוו'ששששש 😛
סבבה.. העם דורש המשך.. ושתענה לו כבר איזה מגעילה..
😊
המשךךךךךך 😊
וסתיושש..אני לא עצבנית..😊
למה את חושבת?!!
היא פשוט שיגעה אותי עם האדישות שלהה אליו..
בתאלושששש
קודם כל סתיווש יש לך תשם הכי בן זונהה שקיים..
זה דבר ראשון דבר שני את צריכה לאהוב אותו כי זה לא שם שיש אותו
לכל אחד כמו נגיד שיר גל מתן וכל השמות האלה..
סתיו זה שם מיוחד מאוד ושם מקסים לבתת אז תתגאי בו מתוקה שלי..
ודבר שלישי שימי המשךך מהממתת שליי אני במתח מאמי שלי אז שימי המשךך..
ויש לך סיפורר פשוטט ליגהה אוהבת אותך הכי שבעולםם מואהה..
לאב יו אוול סתיוויק =)
יוווווו אתןן כאלהה חמודותתת!!!
אני אוהבתת אותכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!
איזה תגובות מהממות!!!!
סתיוויקק אני לא שונאת את השםם שלי..!!
וזה נכון שהוא שםם מיוחדדדדד...חיחיחי הרבה עם שם כזה..!!
אבל אמרתיי שאני מאודד מאוד אוהבת את השם גל..
זה גם שם מיוחדדד...
אהה ותודהה על כללל המחמאותת האלההההההההההה....
מוואהה אוהבתת אותךך מושלמתתת שלי!!!!
בתאלו'ששש זה מה שהיאא מחפשתת...
לשגעעע אותוווווווווווו....וזהה טובבבבבב...טוב מאודדד...
חחח
מתהההה עליייייייייייייך יפיופהה שלי..!!
mor_2-חחחחחח אתם תקבלוו המשךך עוד היום..
עכשיו אני כותבת אותוווווווו...
קיצרר בנותת אני מודהה לכן עלל התגובותתתתתת!!
אין עליכן..!!
עוד חצי שעה המשךךךךךךךך..!!!!
סתיוו'ששששששששששששש 😁
המשךךךך
וגם אני חולה עליך מושלמת שליייייי =]]]]]]