יא מגעילים
תגיבו לההההההההההה
וכן.. הזכרת חח
יאאאאאאאא אני בהלםם!!
את מודעת לכל הכישרון שלך האא?!
אמממממממממממאאאאא איזה שלמותתתתתתתתתתתתתת!!
כישרון לא מהעולם הזהה..
אלעקק מכועררר טחחח את בטוחה שקראת שוב את הפרק!?
כי נדמה לי שלאאא!! הוא פשוט מושלם
וכל כך עצובב =/ אופיי...
אני רוצה את ליאורררררררריי המושלם הזה... תחזירי אותו
פליזז שיבואא לחפש אותה.. חח.. זה יהיה רומנטי..
טוב סתוויי
כבר אמרתי לך אבל אני יגיד לך שוב
את פשוט מוכשרתתתתתתתתתתתתת
הכתיבה שלך כל פעם מדהימה אותי מחדששששש
והכישרון שלך רק גדל וגדל
מ=ו=ש=ל=ם
מחכה להמשךך!!
וי'שמנים תגיבו לכישרוןן הזהההההההה
מהרייי =]
אוהבת אותך מוואההההההההההההההההההההההההההההההה
תודה מדהימה שלי..
אני הכי אוהבת אותךך בעולםם תמיד תמיד תזכרי את זה..
ואת כישרונית באותה מידה שבה את מתארת אותי..
אז אין מה להשוות מאמי!!
מוואה ענקיתתת.........................
והאמת שאני חשבתי לפרסם עוד םרק היום..
אבוד לכם.. 😎
צ'אווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!! 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 08/02/2006) תודה מדהימה שלי..
אני הכי אוהבת אותךך בעולםם תמיד תמיד תזכרי את זה..
ואת כישרונית באותה מידה שבה את מתארת אותי..
אז אין מה להשוות מאמי!!
מוואה ענקיתתת.........................
והאמת שאני חשבתי לפרסם עוד םרק היום..
אבוד לכם.. 😎
צ'אווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!! 😊
גמני אותךך יפה שליי
ושששש... בואי לא נדבר על של מי הכישרון יותר יפה
כי נתווכחחח =]
ואתם[?!] י'שמניםםםםם תגיבווו לההההההההה
מה אתם לא רואים את השלמות הזאתתת?!?
תראוו איזה כישרון
מגיע לה הרבה הרבה תגובותתתתתתתתת!!!
אז יאאלה לשבת על התחת
וןלהתחיל להקליד תגובהההההההה
כי אני רוצה
בעצםם דורשתתתתתתתתת
המשךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף!
ה=ת=מ=כ=ר=ת=י
ל=ס=י=פ=ו=ר
א=ז
י=י=א=ל=ה
ל=ה=ג=י=ב
ו=מ=ה=ר
בגללכםם המלאכיתת שלי עצובייייייייי =[[[
י'רעיםם!!
אופ יא קקות בגללכם לא מקבלים עוד המשךךך
סתיווווווו שלחי הודעה באיסיקיו אנלא מוצאת אותךך ..😊
מדהיםםםםםםם
וכל כך עצובייי 😢
אני מתגעגעתת לליאורייי ..
תמשיכיי סתיוששש
לצייייממררררר=]
פרקקקקקק מ=ש=ג=ג=עעעעע
חיחיי
ההההמשך
יאייייי..
זה פשוט מ ה מ ם !!
חזרתי מהמשחק של בית"ר הכי מבואאאאסת..
ועכשייייו אחרי שקראתי את זה
אני שמייייייייח :]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 08/02/2006) 😢
מי שצריכה להיות עצובה פה זאת אני,לא את!
הדבר היחידי שעצוב פה זה המצב של התגובות..
בכל אופן,אתן צריכות להיות שמחות שאני מוורת לכן...בכלל לא הייתי צריכה לשים המשך במצב של 5-6 תגובות.
את באמת משו מיוחד=]...
אני הייתי מפסיקה כבר ממזמן..
אבל בגלל שהסיפור עומד להיגמר..
את חייבת לסיים עד הסוף..ועוד עם כמות כזאת של תגו'