פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,144 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 179 מתוך 222
המשששששך

179=]
לא לא היום...
אני בעונש חחח... 😉
רבתי עם אבא שלי...בעעעעעע
מחר ב"ה..........כבר רשמתייי יותר מחצי המשך..... 😁
חחחחח סתיוויי
למהה לריב עם אבא ?! 😢
מחכהה למחרר=]
QUOTE (HeNNNNNNN @ 06/02/2006) חחחחח סתיוויי
למהה לריב עם אבא ?! 😢
מחכהה למחרר=]
באמת למה?!
חיחיחיי



מואהההה מחכה להמשך=]


בתאלוש
חח האמת שאני ילדה עצבנית ואני רבה איתו על כל שטות..
חחחחח...ככה זה עם כולם..בזמן האחרון כל מי שמדבר אליי מילה לא במקום אני קופצת עליו..
עזבו סתם תקופתתת מעבר מעצבנת..
אבל האמת שיש מצב גדול שיהיה היום המשך...ורקקקקק בגלל שאני אוהבת אותכןן כ"כ..

סתיוו'ש 😕
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 06/02/2006) חח האמת שאני ילדה עצבנית ואני רבה איתו על כל שטות..
חחחחח...ככה זה עם כולם..בזמן האחרון כל מי שמדבר אליי מילה לא במקום אני קופצת עליו..
עזבו סתם תקופתתת מעבר מעצבנת..
אבל האמת שיש מצב גדול שיהיה היום המשך...ורקקקקק בגלל שאני אוהבת אותכןן כ"כ..

סתיוו'ש 😕

ישששששש=]
גמנחנו אוהבותתת אוווווווותך😊)
חיחיחיחייחיחיחיחחיחיחיחיחי

וגם אצלי זה ככה..כל דבר אני קופצת על ההורים שליי..מסכנים 😕
היה שקט בחדר...והשעה הייתה 12 וחצי בלילה..ליאור לא חזר לקחת את מזוודתו.
קמתי מן המיטה בצעדים פזיזים,ופתחתי את המגירה בשידה,שם היה מונח עט וכמה דפים..
הנחתי את הדפים על המיטה,ונישכבתי גם אני...לקחתי את העט והתחלתי לרשום............................

גאיה..
הינה אני שוב מוצאת את עצמי מאוסה מהכל..
הכל התפוצץ לי בפנים,ואני יושבת פה עכשיו וכובת לך את המכתבת הזה אחרי שהגעתי להחלטה..
אני רוצה לעזוב,רוצה ללכת...מבלי לחשוב..רק לדעת שאני חוויתי אהבה בחיי..
ניפרדתי מליאור,וזה סופי..
החלום שלי תמיד היה להיות פה,באיביזה,בספרד ובמדריד,והינה הגשמתי אותו..
חשבתי שעכשיו הכל יסתדר לי והחיים שלי יהיו ורודים בדיוק כמו בסוף הטלנובלות.
אבל הינה,חייתי בטלנובלה שסופה הוא לא בדיוק טוב כמו בציפיותיי.
אחרי מחשבות רבות,הגעתי למסקנה...
אין לי מה לעשות פה יותר..
אין לי פה מיש'ו שיעביר איתי את השאות..
יש לי זיכרונות רעים מהמקום הזה..
חוץ ממך כמובן,שעכשיו ראיתי אותך אחריי כמה שנים טובות של געגועים לדודה האהובה שלי.
אני חוזרת לישראל...אני חוזרת לארץ מולדתי..לארץ שבה היה לי טיפה יותר טוב,אך עדיין.
אני יקח את הטיסה הראשונה לישראל,ואני יהיה באיזה צימר בזמן שנותר לי אני חושבת..
אל תדאגי לי.......
יש שם אנשים שיבינו אותי,שיתמכו בי ברגעים האלו..
אני יודעת שגם את פה כדי להבין ולתמוך אבל אני לא יהרוס לך את החופשה בבעיות שלי.
מספיק נהרס לי.
אני רק מקווה שאת תדעי לשמור על אהבתך,ולא תתני לאופק לברוח מן הידיים.
אתם באמת מתאימים,והוא באמת אוהב אותך,ראיתי את זה...
תשמרי עליו...הוא בנאדם מיוחד...
אז..
אני תמיד רוצה שתזכרי שיש מי שאוהבת אותך,שם בישראל,ומחכה לביקור הראשון שלך..
אז תבואי,ואני אהיה שם..
אוהבת לעד,ותשמרי על קשר..

מוואה,נוי =]

קראתי את המכתב שוב אחריי שסיימתי לכתוב אותו וקיפלתי אותו, על הדף רשמתי את שמה של גאיה...
הייתי בטוחה שגם ליאור יראה את המכתב כשיבוא לקחת את המזוודה.
אבל מה שכן בטוח גאיה תעביר אותו לליאור...
הנחתי את המכתב על המיטה ולקחתי את מזוודתי והנחתי גם אותה על המיטה..
לאט לאט היא החלה להיתמלאות בצרכיי בבגדיי ובתכשיריי..
סיימתי לארוז אותה...והבטתי סביב על החדר..
השארתי את הבגד ים הורוד שליאור נתן לי המיטה.....לא רציתי זיכרונות ממנו..
רציתי להתחיל חיים חדשים...הוא מת בראשי...הוא לא קיים עוד.
השארתי לרגע את המזוודה על בתוך החדר וסגרתי את הדלת אחריי..
הלכתי לכיוון חדרה של גאיה..
ודפקתי על הדלת...היא פתחה לי כולה ישנונית לאחר כמה דקות שכבר התעייפתי מלדפוק.
"נוי"..היא אמרה ושיפשה את עינייה.
"גאיה"..אמרתי וחיבקתי אותה..
"יאוו נוי מה קרה?"..היא שאלה מודאגת וחיבקה אותי גם היא.
"כלום כלום,פשוט..תחבקי אותי"..אמרתי כי ידעתי שזהו,אני עוזבת,ואלוהים יודע מתי אני אראה אותה שוב.
"את בטוחה שלא קרה לך כלום?"..היא שאלה מודאגת והמשיכה לחבק אותי.
"בטוחה בטוחה"..עניתי..והתנתקתי מהחיבוק..דמעות עמדו בעיניי..
לא רציתי להראות שקופה אז הורדתי את מבטי ולאחר כמה שניות גם הן התייבשו.
"מצטערת שהערתי אותך"..אמרתי לה והיא חייכה..
"זה בסדר טיפשונת,רק בגלל שזו את"..היא אמרה..
"איפה אופק?"..שאלתי.
"הוא יצא לשתות מש'ו והוא חוזר"..היא אמרה..."נירדמתי פשוט"..היא הוסיפה.
"אהה הבנתי"..אמרתי לה..
"בא לך להיכנס?"..היא שאלה אותי.
"לא לא,זה בסדר"..אמרתי לה.
"נוו בואי"..היא התעקשה.
"רק אם יש לך שוקולד"..צחקתי..אני מכורה לשוקולד..
"וואלה שנשאר לי מהקניון"..היא אמרה וניכנסתי אחריה לחדרה..
ניכנסו שתינו לחדרה,ואני לא סיפרתי לה על זה אני מחר בבוקר כבר לא יהיה פה,אלא בטיסה חזרה לישראל..
ניסיתי להעביר איתה את הזמן בצחוקים..כמה שיותר..
דיברנו מלא,רבנו,שתקנו,צחקנו,אפילו החטפתי לה כאפה..
"איייי י'חרא"..היא צעקה וקפצה עליי..
"רדי ממני שמנה"..צעקתי וצחקתי בו זמנית.
"את שמנהה י'קציצה"..היא צחקה גם והתאבקה בי..ניסיתי לקום מתחתיה אבל היא הייתה כבדה..
לאחר כמה שדקות של מאמץ עלה במוחי רעיון,
דיגדגתי אותהה והיא עפה על המיטה,מבקשת שאני יעצור,ועצרתי..
היא המשיכה לצחוק וככה שתינו נישכבנו על המיטה מתנשמות וצוחקות בכבדות..
"את מפגרת"..אמרתי לה והיא המשיכה להינשם כך גם אני.
"את טיפשה"..היא אמרה גם.
"נו מי שמדברת"..אמרתי והנשימות החלו להיסתדר לאט לאט...
"יאללה אני הולכת לישון"..אמרתי לה כשראיתי כבר שהשעה רבע ל-4..
"כן אה?..טוב תראי מה השעה."..היא אמרה וקמתי מן המיטה.
"טוב אז...נדבר אה?"..אמרתי..וחיבקתי אותה אליי חזק..
"מחר"...היא אמרה והתחילה לצחוק.."מה את כזאת דרמתית"..היא אמרה והקפיצה את ליבי.
"דרמתית?אני?חחח לא"..אמרתי ובאתי לצאת מן החדר..
לקחתי כמה שוקולדים בידי והיא צחקה עליי.."זה משמיןןן".
"לא נורא"...עניתי וקפצתי עליה בחיבוקים..הכנסתי לה שוקולד בפה ונתתי לה נשיקה ענקית בלחי.
"אני מתהה עליךך משוגעת"..היא אמרה וחייכה...
"יאללה,לילה טובבבב..שמרי על אופק אה?"..אמרתי והיא צחקה..."ברור,לילה טוב"..היא אמרה וקרצה לי.
יצאתי מן החדר...וחזרתי לחדרי שהיה מאורגן,והמזוודה שלי הייתה מונחת על הריצפה,מחכה שאני רק יקח אותה ויסע מפה..

התיישבתי על המיטה..סגרתי את הדלת אחריי...והתקשרתי לשדה התעופה..
ביררתי מתי יש טיסה מהיום להיום לישראל..והיה ב-5 וחצי לפנות בוקר וב-רבע ל-8 בבוקר.
החלטתי ללכת כמה שיותר מוקדם...הינה עוד 45 דקות אני כבר צריכה להיות בשדה התעופה..
המזוודה הייתה ארוזה,ואני התלבשתי מהר...
גי'נס של ליקופר וסתם גופייה שחורה,משקפיי שמש לאחר כך,והעברתי עליי טיפה של איפור,בילגנתי את שעריי הפרוע והיפה,
ולקחתי את המזוודה בידי...פתחתי את ידית הגלגלים,וסחבתי אותה אחריי...לעבר היציאה מן החדר..
הבטתי שוב על החדר,ואז על המכתב שהיה מונח על המיטה..
הכל היה במקומו,ולי לא היה עוד מה לעשות בחדר,יצאתי ממנו והשארתי את הדלת סגורה.
הגעתי למעליות שהיו ריקות מאדם,לאחר כמה שניות המעלית הגיעה אליי וניכנסתי..
ושוב מצאתי את עצמי בלובי המפואר...
יצאתי ממנו במהירות...דבר אחד רציתי כרגע...זה להיפרד מג'ין...להיפרד ממנו כי ידעתי שאני לא הולכת לראות אותו עוד...
אבל לא היה לי זמן,כבר הייתי בחוץ ומוניות עברו להן,עצרתי אחת וביקשתי מהנהג שיגיע לשדה התעופה,כך נסענו לשם...
ואני...אני מלאת מחשבות........
המונית החלה לנסוע וכך מחשבותיי החלו לזרום להן בקצב מפתיע..
הינה אני פה ניפרדת מכולם...מהמציאות שבה אני חיה..
נתתי לעצמי להישען על המשענת..ועצמתי את עיניי באיטיות.....לאט לאט עיניי כבר הרגישו כבדות ועייפות,
כך גם גופי הכואב מדמעות...ממחשבות ומה שמסביב....
לרגע מצאתי את עצמי מתעוררת מתוך שנה עמוקה כשלעיניי ניגלה לא אחר מאשר.............................



עוד פרק כמו שהבטחתי..
מקווה שאהבתן,
מפה הכל הולך ונהיה מפתיע...אני מבטיחה..
תנצלו את הפרקים האלו...אני יודעת למה 😊
תגיבוו המון..ואולי מחר יהיה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך..
אוהבת בלי סוףף=]]
סתיוו'ששששית 😊
יאאאאאאאאא איזה יאפפפפפפפפפפפפפפפפפה
אמאאאאאאאאאאאאאאא
סתויייייייי יא מוכשררררררררת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני רוצה את ניר איתה..


המששששך=]
תגיבו לההההה מגעילווווות


סתוייייי אל תתבאסיי..פשוט המשכת אתמול מאווחר..ובטח כולם הלכו לישון.
ויש כאלה שעדיין בבצפר..


עוד יהיו לך תגובות..אל תתבאסי!
מואאאה
זה כבר לא ממש חשוב לי.. 😊
איזה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך
מ-ה-מ-םםםםם
אהבתי כל כךךך
תמשיכייי סתיוששששש
יואו יואו יואוו סתיוששש איזה פרק מדהיםםם רציניי ביםן הטוביםםם
אני כל כך רוצה המשךךךךךךךךךך
בקשההה אם טת אוהבת אותייי 😢
ולא משנה מה, i will always love you
חח כמו השירר
מחכהה ואוהבתת
טלוש
מ=ו=ש=ל=ם
אין דרך אחרת לתאר את זה
וכל מילה אחרת היא פשוט מיותרת
מוואההההההההההההההההההההה
אוהבת אותך מאמי
רואה?!
כן אוהבים תסיפור..
ולא משנה כמה תגובות..
אל תשכחי שאת ה=כ=י מוכשרת שיששש

ואני אבכההה אם לא תמשייכי😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך