QUOTE (G-A-L @ 02/02/2006) טטט~~יפפששההה%^&&
😢
סתיוייי הרגת אותי ואת הלב שלייי 😢😢😢😢 אוף כזה כואב לקרוא את זה.. למה החיים שלהם חייבים להיות ככה?? למה האהבה לא יכולה לנצח??? למה הם עושים כאלה טעויות מפגרות ומעשים מפגרים ואומרים שטויות???
אבל אהבתי ת'שור האחרונהה ממש.. שהעיניים שלו רוקנו את העומס להם.. את פשוט כותבת מדהיםםםםם ריגש אותייייי מאודדדדדדדד
מחכה להמשךךךך
אוהבתתתתת
טלושש
QUOTE (G-A-L @ 02/02/2006)מתעלמת מהתגובות שלי..??...😢...
בתאל.. לא רואים שעשית העתק הדבק.. 😛 חכמה שכמותך..
לא יפה שלי..
לא היה לי פשוט מה להגיד.
אני הפסקתיי לקרוא ת'סיפוררר בגלל שהייתה לי תקופה של חודש שלא היה לי מחשב כי הוא היה בתיקון,
והפסקתי המון סיפורים,
אבל אני ישלים אני מבטיחה! 😉
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 😁
QUOTE איזה עצוווווווווווב \=
מסכן ליאורי
המששששששששך !!
רק ליאורי מסכן?!
אולי תחשבו קצת גם על נוי,תעמידו את עצמכם שנייה במקומה..הייתם רוצים חיים כמו שלה?!
אל תשפטו סתם..
QUOTE סתיוייי הרגת אותי ואת הלב שלייי אוף כזה כואב לקרוא את זה.. למה החיים שלהם חייבים להיות ככה?? למה האהבה לא יכולה לנצח??? למה הם עושים כאלה טעויות מפגרות ומעשים מפגרים ואומרים שטויות???
אבל אהבתי ת'שור האחרונהה ממש.. שהעיניים שלו רוקנו את העומס להם.. את פשוט כותבת מדהיםםםםם ריגש אותייייי מאודדדדדדדד
מחכה להמשךךךך
אוהבתתתתת
טלושש
אוייש אני מצטערת..חיחי..
אלא החיים,וצריך לדעת לקבל אותם...לא הכל מושלםם ולא הכל וורוד...
החיים הם הרפתקאה נפלאה ואם מתעמקים בהם רואים שהכל בעצם מסכה.
אני שמחה שאת חושבת ככה,
ותודה על התגובה המדהימה הזו.
אוהבת בליי גבולות...
סתיוו'ש=]
תמשיכו להגיבב טובי?! 😊
יפות שלי היום לא יהיה המשךך אני מצטערת.
יש לי עבודה להגיש יום ראשון,ומחר מבחן גדול במדעים..וביום שני מבחן במתמטיקה.
ואני כולי בלחץ,כי ממש התחלתי להשקיע המחצית הזאת.
אז תסלחו לי,כי זה חשוב ליי עכשיו הלימודים.
אוהבת!
סתיוו'ש
מבינותת אותך יפיופהה=]
בהצלחה במבחניםם.. 😊
תמשיכיי כשתוכלי..
סתווייייייייייי השלמתי הכלללל , פשוטט הכללל, כולי מרותקת למחשב,
אני פשוט לא יכולהה יותר, הכתיבה שלך כל כך סוחפתתת!!
בבבבבבבבבבבקקקקשהה תחזירי את ליאוררררררררררררררררררררררר,, פליס פליז פליז
למה הם רבים ככה?!? האא!? אופפפפפפפ אני רוצה את ליאוררר...
מאמי שליי
כבר אמרתי לך כמה יפה את כותבת!?
כמה מרגש וסוחףף?!
כמה מושלמםם!??!
ומדהיםם!?!?
את פשוט מוכשרתתתתתתתתתתתתת!!! איןן הכתיבה שלך היא אחת היפות
כל פעם את מעבירה בי צמרמורת מחדש,
פשוט התמכרתי לכתיבה הזאת שלך ,
לכתיבה הכל כך יפה שלךך =]
זה פשוט מדהיםםם!!!!
אני מכורההההההה לסיפוררררררר שלךך
אללללל תפסיקיי לכתוב אפ'פםםםם
מובן?!
ועכשיוו!? אני רוצה המשךךךךךךךךך
פלזיייייייייייייייייייייייי תמשיכיייייייי
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אבל דחוףףףףףףףףףףף =]
מוואההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אוהבת אותךך