למרות שלא מגיע לכן..
פשוט חבל סתם למרוח את כל הסיפור הזה.... 😊
והינה אני שוב לבד...עם המזוודה בידי..
והטלפון בידי השנייה.
והינה,עלה במוחי רעיון......אני יודעת לאן אני אוכל ללכת עד ש"החופשה תיגמר".
הלכתי מהר כשהמזוודה בידי לעבר אחת הקבלות וביקשתי מהם ספר טלפונים..
קיבלתי לאחר כמה שניות וחיפשתי ת'אות צ'...
מהר מאוד מצאתי וחייגתי לאותו מקם שהיה בהחלט יכול לעזור לי.............................
צימרים..
התקשרתי לצימרי נתנאל וענו לי תוך כמה שניות.
מהר מאוד סגרתי איתם על מחירים ל-4 ימים והינה אני בדרך לשם.
נישאר לי עוד כסף מהטיסה..
מקסימום אם אני יתקע במש'ו יש לי למי להתקשר.
יצאתי מן שדה התעופה ולקחתי מונית לצימרים שהיו בת"א.
אחרי חצי שעה בערך הגעתי לאותם צימרים,הם היו יפים...
והזכירו לי הרבה..
רק שאני עכשיו פה לבדי..בלי חברה משותפת.
שילמתי לנהג המונית,והינה מצאתי את עצמי עם המזוודה ביד מביטה על הצימרים.
ניכנסתי בשביל העץ שהוביל לאותו צימר,ושם בירך אותי לשלום מנהל הצימרים..
ניכנסתי לתוך הצימר המהודר שהיה מונח לרשותי ל-4 הימים הבאים, והתלהבתי..באמת שכן.
הכל היה יפה כ"כ, מיוחד..מלא בזיכרונות..
בכל זאת זה לא היה רעיון כל כך טוב ללכת דווקא לצימר.....למקום שבו הזיכרונות יכולים רק לשטות בי.
את מזוודתי על ריצפת העץ ונישכבתי על המיטה...גמורה מעייפות.
כך נירדמתי שוב עם הבגדים על המיטה.
השעה הייתה 15:48.
------------------------------------------------------------
השעה הייתה 19:23 ואני התעוררתי משנתי,הרבה יותר רעננה ממקודם.
טלפונים לא היו...נו באמת מי כבר יכול להיתקשר אלי כשאני "בחו"ל".
במהירות ניכנסתי למקלחת היפייפיה שהייתה שם,והורדתי את בגדיי,
תוך כמה שניות כבר הייתי מתחת לזרם המים החמים,ערומה לחלוטין.
התקלחתי מקלחת מהירה...לא רציתי לחשוב יותר מידיי,כי ידעתי שזה לא יגמר..
כי אני שוב יחזור להיות בוכייה עם העיניים הנפוחות והאדומות.
לא מתאים כרגע.
סיימתי את המקלחת המרגיעה,והתעטפתי במגבת בשערי ובגופי...יצאתי לעבר החדר.
לקחתי בגדים נקיים מן המזוודה,לבנים, ספיד סטיק וקרם גוף...
מרחתי את עצמי בקרם ובספיד והתלבשתי במהירות..
מזג האויר בחוץ היה שונה במיוחד מזה באיביזה,עולם אחר....התלבשתי בגדים חמים...לפחות ניסיתיי..
כי מה שהיה לי במזוודה היה רק בגדיי קיץ,ממש לא תיכננתי לבלות פה את סוף החופשה.
הייתי כבר לבושה,ושערי היה אסוף בקוקס.
לקחתי את הטלפון לידי,וידעתי בדיוק למי אני רוצה להתקשר..
חייגתי את מספר הטלפון...והינה אני מחכה שיענו לי...
"הלו?"...נישמע קולה מוכר של בר..
"בר"...אמרתי וחייכתי לעצמי..
"נויו'ש"..היא אמרהה.."מה שלומך?"..היא שאלה.
"יהיה בסדר עם תבואי לפה"..עניתי לה.
"לאן לפה?מה לאיביזה?הלוואי"...היא אמרה,היא הייתה ילדה פזיזה וחמדונית.
"לא לא,אני בארץ"..אמרתי וקיבלתי צרחה של החיים באוזן ממנה.
"מה את עושה בארץ"..היא שאלה לא מבינה.
"חזרתי לפניי הזמן"..עניתי בקצרה.
"ואיפה את עכשיו?"..היא שאלה סקרנית.
"באיזה צימר בת"א"..עניתי..
"יאוווו בטח את וליאור חוגגים"..היא אמרה וצחקה.
שוב עברה בי תחושה מגעילה...כן כן...מעבירים את היום בנשיקות..
"ממש לא"..עניתי.
"ואת בטח חושבת שאני מאמינה לך"..היא אמרה לא מאמינה..
"ניפרדנו,הוא נישאר שם"..אמרתי לה והיא שוב ניבהלה..
"לאאאא נכון"..היא לא האמינהה..
"נכון,נכון"..אמרתי..
"אויישש,ואיך את עם זה?"..היא שאלה דואגת..
"שורדת כמה שיותר"..עניתי מאוכזבת מעצמי,לפחות שורדים.
"מאמי"..היא אמרה הקולה המצחיק.
"ברבייי אני חיייבת טובה ממך,וכאילו חייבת"..ביקשתי ממנה..
"מה שתרצי חיי"..היא אמרה וגרמה לי לחיוך..יש חברות...פשוט יש.
"אני צריכה שתבואי לצימר שבו אני נימצאת,ותביאי לי כמה דברים...בגדים חמים וכאלה"..אמרתי לה.
"אויי נוי"..היא אמרה והינה כבר ציפיתי ל-לא שלה.
"לא אה?"..אמרתי מאוכזבת.
"דווקא ניראה לי שכן"..היא צעקה דרך הטלפון..
"אנייי אוהבת אותך"..צעקתי לה גם אני..
"אני יותררר"..היא אמרה ושוב חייכתי.
"את בר,אין עלייך"..אמרתי וידעתי שמאיפה שהיא..היא פשוט מחייכת.
"טוב מה אני יגיד"..היא אמרהה וצחקתי עליה...
"פשוט כלום"..עניתי..
"אוייה חח"..
"ואם כבר מדברים על לא להגיד כלום,אז את לא יודעת שאני פה בכלל,
כאילו רק את יודעת שאני פה..ר-ק את!"...אמרתי לה במהירות..
"רק אני?"..היא התפלאה..
"ומה אם אמא שלך?"..היא שאלה נלהבת...
"דווקא ממנה אני רוצה להסתיר זאת,אני לא רוצה שהיא תתבאס שאני לא נהנת.
"דיי נו אני מרגישה חשובה"...היא אמרה וצחקנו שתינווו..
"חחח טיפשה"...אמרתיי והמשכתי לצחוק.
"יאללה בר,משעמם לי פה,אז תחפשי צימרים נתנאל ביתן מס' 3 אני יחכה לך פה"..אמרתי לה..
"אוקיי יפתי,אני עוד מעט יגיע"..היא אמרה וחייכתי לעבר הטלפון..
"אזז ביי מאמי"..אמרתי..
"ביי"..היא אמרה וניתקתי..
---------------------------------------------------------------------
"יפהההההההההה שלייייייייייייייייייייייייייי"....היא צעקהה כשניכנסה לצימר והעירה אותיי מהצפייה בטלווזיה.
"ברבבבבבבבביייייייייי"..צעקתי גם אני,בדיוק כמו 2 משוגעות..
"איך התגעגעתיי אלייך"..היא אמרה וקפצה על המיטה וחיבקה אותי חזק אליהה...
חיבקתי אותה גם אני.
"גם אניי"..אמרתי וחייכתי אליהה...התנתקנו מהחיבוק..
"תראי תראי איזה חמודה אני"..היא אמרה ופתחה מזוודה גדולה...
"הבאתי לך אוכל,בגדים,סרטים,ועוד כמה שטויות"..היא אמרה והחלה להוציא את הכל מהמזוודה.
"איי אין עלייך את"..אמרתי לקחתי חולצה ארוכה וחמה שהיא הביאה לי,
לבשתי אותה והרגשתי כבר יותר חם.
"קניתי לי ולך מוקפץ,בואי נישב נאכל"..היא אמרה וקמה מן המיטה....ישבנו על פינת האוכל הקטנה שהייתה שם,
והתחלנו לזלול..
"השתזפת?".היא שאלה ותקעה את המזלג בפיה.
"לא רואים ימכוערת?"..עניתיי לה..הייתי כולי שחומהה..
"כאילו בפנים כן..אני שואלת בגוף"...היא תקנה את עצמה.
"אה כן,מאוד"..עניתי וחייכתי...גל של קור עבר בי וגרם לי לצמרמורת קלה..
"החלון פתוח ימזרובה"..היא אמרה ואני צחקקתי,קמתי ותוך כמה שניות הוא כבר היה סגור.
"גררר,הינה הקיץ עבר,והחור הגיע...והינה והינה והינה"...היא החלה שוב להגיד..וגימגמה..
ואני רק צחקתייי..
"את לא רוצה לספר לי מה קרה עם ליאור?"..היא שאלה..
"יותר מאוחר,תני לאכול בשקט"..אמרתי ולקחתי ביס מין המוקפץ הטעים.
"בואנה האוכל פשוט טעים"..היא אמרה ובין רעג העבירה נושא.
"חבל על הזמן,מאיפה קנית?"..שאלתי.
"פתחו מסעדה חדשה בעיר,אצל בבר"..היא אמרה..
"אהה..טוב שווה ביקור"..קרצתי לה.
"לחלוטין"..היא ענתה לאחר זמן קצר.....
ואז הטלפון צילצל......שלה.
הוא היה מונח ליד המזוודה שעל המיטה,ועד שהיא הספיקה ללכת בנחת רוח שלה לשם,כבר הספיקו לנתק...
"אמא"..היא אמרה ונאנחה.."כמו תמיד"..היא אמרה ואני צחקתי..
לאחר כמה שניות של צחוק היא כבר דיברה איתה בטלפון.
"כן אמאא"
---------------
"נו פסדר מה את דואגת,אני אצל חברה"
--------------
"דייי נו י'פולנייה"
--------------
"גררררר,אני ישאר לישון פה אל תעצבני אותי"
"בררר"...צעקתי לה והיא קרצה לי...ידעתי שהיא צוחקת..
-------------
"אהה כן?טוב את תראי"..היא אמרה רצינית..
-------------
"ביי ביי חמודה"..וניתקה.
"נוי,יש מצב אני ישנה פה?"..היא שאלה ואני שמחתי..
"ברור"..עניתי לה במהירות....
"תארחי לי חברה"...הוספתי..
"תודה מאמי"..היא אמרה וחייכה אלי.
"מה קרה עם אמא שלך?"...שאלתי והנחתי את המזלג על השולחן,סיימתי לאכול,אך בר המשיכה..
"היא סתם מעצבנת,רוצה שאני ישגיח על סבתא שלי בזמן שהיא יוצא עם חברה לשתות קפה,מה אני עובדת אצלה?"...היא אמרה ואני צחקתי..
"נו אז מה הבעיה?מי שישמע סבתא שלך צריכה שתבלי איתהה את כל הלילה"..עניתי לה....
"תאמיני לי שכן,קפה אצל אמא שלי זה מועדון חשפניות"..היא אמרה וצחקה..
"מטורפת"..אמרתי.
"אז מה....סיימנו לאכול בואי נעוף לראות איזה סרט"...אמרתיי וקמתי מן המקום.
"כן בואי"...היא הסכימה איתי וקמנו שתינו לעבר המיטה הגדולה.
אני בנתיים הכנסתי את הסרט לדי וי די,והיא נישכבה על המיטה מתקרבלת בפוך החם.
הסרט התחיל ואני נישכבתי על המיטה מתחילה לראות אותו ביחד איתה..
עד שהמפגרת הזאת יצאה ביציאה טיפשה כמו כל היציאות שלההההה..............................................
מדההההההההיםםםםםםםםם=]
המששששששך
המשךךךךך
ושוב פעעעעעעם
ה]מ]ש]ךךךךךך
😛 אני מתה עליייייייך!!
אין עלייך.
ואתן?!אתן פשוט מגעילות..
לא מגיע לכן המשךך ולא כלום...
😠
יאאאאאאאאאאאא מאמיייייייייייייייייי איזה 2 פרקים מושלמיםםם
אבל אני לא מבינהה איך אף אחד לא שם לב?? למה ליאור או מישו לא התקשר???
ואני רוצה שהוא יבוא אלייהה בבקשהה 😢
חוץ מזה, המשך מושלם מאמיי את האחתת אוהבתת
מחכהה להמשך כן?
טלוש
גועל נפש מה שהולך פה..
באא לי להקיאא על הסיפורר הזה..
למחוקקקקקקקק אותווו מהפורום בכלללללללל...
גררררר...אני עוד מסוגלת..
לא מגיע לכן כלוםםם פשוט כלום...
אם מהצהריים אני מקבלת 2 תגובות...
אז אין לי עוד מה לומר..חוץ מיזהה שאתן רק חושבות על עצמכןןןןןןןןןןןןןן!!!
בעע 😠
בנותתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
מהה הבעיהההההההה שלכןןן?! לשבת ובדיוק שנייה להגיבב?!?
בגללכן סתוויי שליי עצובייייייייייייייי!!!!!
היא כל כך משקיעה בפרקים.... תראו איזה שלמות
וכל זה בין היתר זה בשביל שתהנוו!
אז אני באמת לא מבינה
לשקיע בדיוק שנייה מזמנכם
ולכתוב תגובה קטנטנה?!!?!?
מה לא מגיעע להה?!
מגיע לה את זה והרבה יותרררררררררר!!!
אתם אלה שלא מגיע לכם כלוםםם!
י'רעיםם!!!!!!!!!!!!
סתווי מאמי שלי
אני אוהבת אותךך
ובאמת אף אחד לא שווה את זה שתהיי עצובי בגללו
תמשיכי קודם כל בשבילך =]
ובשביליי... אל תפסיקיי.. אני כל כך אוהבת את הסיפור הנדיר
הזה... אני כבר מכורהההההההה אליווו
הכתיבה שלך פשוט
מ=ו=ש=ל=מ=ת
ואני מוכנה לחזור על זה אלףףף פעםםםםםםםםםםםםםם!
אוהבת אותך
מוואהההההההההההההההההההההההההההההההה
אהה כבר קראתי אתתתת זה לפניכםםםם..=]
מדהייייים..
תגיבו לההה רעיםםם
גלושק'הההה
דיי בנות...באמת שתודה על כל התגובות והעידודדד..
אבל אל תבקשו שיגיבוו ליי מי שתרצה להגיבב היא תגיבב לבד..
זה סתםם ניראה כבר דפוקק כאילו אני איזה מסכנה שהסיפור שלהה פשוט מכוער..
אני לא מרגישה אם זה נוחחחחחחח..
אבל שתדעו כולםםם...אני ממשיכה בשביל עצמייי ובגלל עוד 3-4 בנות פה..
וזהו..
רק שתדעו שמכל הסיפור הזה יצא אכזבה אחת גדולה..
והכל בגללכן.
אז תדעוו אני לא צריכה ת'תגובות שלכןן יותר טוב?!
אני ממשיכה בשביל עצמי זה עושה לי טוב..
יצאתן מגעיל ואין מה להגיד..
הבנות שבישלבילן אני ממשיכה יודעות בדיוק מי הן...
ממש תודה לכן...בלעדיכן הסיפור לא היה שווה.
צ'אוו..
סתויייייי..
יפה שלייייייי..
התגובות לא חשובות..
הכי חשוב שלא תשכחי שא-ת מוכשרתת
ושוםם דבר לאא צריך להרוס לך ת'מצבב רוח..!!
את מוכשרתת..כותבת בצורה נדירה..
וכמו שכבר אמרתי לך..
הרבה אנשים מתעצלים לקרוא 182 עמ'!
ושתדעי לך..שאני באמת מעריכה אותך שלא הפסקת ככה בגלל התגובות..
ובנותת=>אתן באמת מגעילות
אוהבתותך=]
סתיווששששש בובהה שליי
את לא צריכה תגובות כדי
לדעת שהסיפור שלךך
הוא הכיי מושלםם שישש כפישש?!
יופי..:]
פרקק מושלמיי כמו כולםם
תמשיכייי מאמיי
QUOTE (HeNNNNNNN @ 09/02/2006) סתיווששששש בובהה שליי
את לא צריכה תגובות כדי
לדעת שהסיפור שלךך
הוא הכיי מושלםם שישש כפישש?!
יופי..:]
פרקק מושלמיי כמו כולםם
תמשיכייי מאמיי
😉
מגעילווות.. אתן באמת מגעילות..
ותאמת סתיו..אני עכשיו באמת מתחילה להעריך אותך וממש.. אני בחיים לא הייתי ממשיכה סיפור שלא קוראים בו הרבה בילדים..
!!!
כל הכבוד לך
ומחכההה להמשך
סתיוששש מאמייי בבקשה תמשיכייייייייייי
אנחנו אוהבת וקוראות ומתלהבותת הכי חשובב
מחכהה ואוהבת אותךך
טלוש