סתיוושששששששששששש
מאמיי שלייייי המשך פשוטט מושלםםםםםםם 😊
מדהיםםם אין על הסיפורר המושלםם הזההה תביניי
לא משנהה כמה מגיביםםם .... הוא ישאר מושלםם הכי הכי הכי תמידדד
ואני מצטערתת שאני בקושי מגיבה כברר פשוט אין לי זמן בגרוששש
ארבע נכשלים בתעודה היה ליי ... התחלתי לחרושש ורציניי
ועוד יש לי חיים בבלאגןן קיצררר סיפור רציניי ביותררר
אבלל ההנהה אני מגיבהה ... ואני מבטיחהה לךך אני ישתדלל להגיב תמידדדדדד
תמשיכיי מאמיי מהרררר
אוהבת אותך המוןן
ליגלושששש
קודם כל נתחיל בזה שאני חייבת לכן ברכת שבוע טוב. .
אזז שיהיה לכולכןן אחלה ששבועע=]]
ואני ימשיך בזהה שאני שומרת שבתת ובגלל זה לא היה לכן המשך עד עכשיו.
אזז אני ישתדל מאודד להשים היום המשךךךךך...התחלתי אותו אתמול.
בכל אופן,אני ממש ממש ממש מודה לכן על התגובות,
וגם שמתי לבב שיש פהה קוראת חדשה..אז הדרוששש ברוך הבא,ותודה על כל המחמאות.
אני שמחה שאת קוראת את הסיפור,ושאת אוהבת אותו.
ועכשיו לליגלו'שש היפה שלי,באמת נטשת=/..
חיחי אבל אני שמחה שחזרתת ואת תמשיכי להגיב ולקרוא,היית חסרה אני חייבת לציין.
האמת שגם לי יש 3 ניכשלים ובגלל זה אני מתחילה להשקיע יותר,ככה שאני יהיה גם פחות באתר,
ואני מקווה שתבינו אותייי.
קרינו'שש תודה יפהה שלייי...
וטלו'ש עכשיו אלייך,תשמעי אם הגעת למסקנה הזאת שאת ילדה פטפנית חסרת טקט וממוצעת,אז מי אני שיגיד לך לא...אני אישית לא מכירה אותך,אז ככה שלהיתווכח לא ממש יעזור לי..
אבלללל אניי חייבת לציין שאת האופיי הזה שלךך כמו שאת אומרתת אני אישית ממש אוהבת,אז את קופצנית,רעשנית,לא יכולה לסגור ת'פה ורעשנית?!יופי,תשארי ככה,בנים מתים על זה..כך גם אני!
אז בוביתת שלי,תדעי שאני מתהה עליךךךךךךך ממש אבל...חיחי מוואה!!
גלו'ש עכשיו אלייך,תשמעיי..אני אמרתי את דעתי בעיניין,הייתץי מעדיפה אחרת..אבל תעשי מה שאת רוצה,
ההחלטה נתונה בידיייך.
אולי טעיתי במה שאמרתי,והינה אני עכשיו מבקשת סליחה..בואי נישכח ממה שהיהה,ופשוט נהיה כמו קודם,ניראה לך בסדר?!
בעיניי זה הפיתרון הטוב ביותר...מקווה שגם בעינייך.
ועכשיו לבתאל המיוחדת מכולםם שאותההה אני הכי אוהבתתתתתת בעולם..
מקווה שהבנת שאני שומרת שבת ומשום כך לא שמתי המשך.
אני יתחיל לרשום עכשיו,כי ב-9 אני יוצאת עם חברות לסרט.
אזזזזזזזזזזזז,תמשיכו להגיבבב..ותחכו להמשךךךךךךךךך. . .
מוואה ענקיתתתת..
אוהבת,
סתיוו'שההההההההההההההההההההה 😊
חח סתיוש כפרה עלייךך
מחכה להמשךךך
טלוש
אני שמחה יפה שלי=]]
עכשיו תשמעו,רשמתיי חציי המשךךךך,ולפיי דעתיי אם אני יפרסם אותוו עכשיו זה יהרוס לכם את ההפתעה שהכנתי לכם..
ואני עכשיוו מתארגנתת כי ב-8 ורבעע אני הולכת לחברהה ומשם לסרט.
ואניי רוצהה להכין לכןן פרק ארוךך כי מגיע לכן,
אז העדפתי מחר לפרסםם לכן המשך ארוך,במקום היוםםם המשך קצרר. . .
תגידו מה שאתן מעדיפות,לקבל המשךך קצררר ולקלקל את ההפתעה או מחר נהמשך ארוךך עם הפתעההההההה גדולהההההההההה. . .
יאללההה תגידו ליייי עד 8 מה ההחלטה שלכן שאני ידעעע מה לעשות. .
מוואה ענקית,
המשך לילה נפלא.
סתיוו'שהההההההההה 😊
אמאמאמאמא החלטה קשהההה.. לא יודעת =/
חחח שמונה עבר...
אבל זה יוצא טוב
כי אני מעדיפה מחר!! 😁
חחח אוהבתךך
טלוש
חחח יפה שליייי
אני פשוט חולה עליךךךךך!!
אין לי בעיה..היום מחרר...העיקר שיהיה המשך=]
אבל שיהיה ארוך כה?~!
חיחיחי
תהני לך בסרט מאמייייי=]
מ==ו=א=א==ה=ה=הה
בתאלוששש
חחח נהנתיי בסרטט מאודדדדדדדדדדד. . .
היה מושלםם..ומה שכן מי שראה ת'סרט החדש של מאיה בוסקילה ימים של אהבה,מסכים איתי שהיא לא יודעת לשחק?!חחח היא עשתה מעצמה צחוק,היו קטעים שכולם אפילו צחקו,למשל בקטע שבעלה הרביץ לה..
בקיצוררררררררר..שמחה שהחלטתם על מחר,מתאים ליי יותר=]]
מוואה ענקית,
ולילההההה מושלם לכולם.
סתיוו'שהההההההההההההההההה 😊
שששששמחה שנהנתתת מאמיי
**מחכה להמשכושש**
סתיווווי =]
ני מחכה כבר להמשךך..
ררר חסרת סבלנות אני😛