מ ד ה י ם !!
כל פעם מחדש את מפתיעה אותי עם הפרקים..
יש לך צורת כתיבה כ"כ יפה =]
תמשיכי
לילה טוב..
אויש איזה שטיויותתת אני בטוחה שמלא קוראיםםםםם
תחכי לסוף שבוע.. אולי בסוף שבוע תקבלי יותר תגובות
אוהבתךך
טלוש
מאמי את צודקת זה באמת מבאס שלא מגיבים..
אבל תחשבי על זה שיש בנות שלא כל יום על המחשב...(כמוני למשל)
אני נכנסת לאתר פה כל כמה ימים לא כל יום =]
אז אני מצטערת...
אבל את כותבת מדהיםם מאמי=]]
וזה יהיה עצוב אם תפרשי...=\
אז מקווה שתמשיכייי, כי יש פה מ-ל-א בנות ואולי גם בנים שמתים על הסיפור שלךך=]]
((אהמממ אהמממ כמוני))
אז..
ה=מ=ש=ך 😊
QUOTE (sufipufi @ 27/01/2006) מאמי את צודקת זה באמת מבאס שלא מגיבים..
אבל תחשבי על זה שיש בנות שלא כל יום על המחשב...(כמוני למשל)
אני נכנסת לאתר פה כל כמה ימים לא כל יום =]
אז אני מצטערת...
אבל את כותבת מדהיםם מאמי=]]
וזה יהיה עצוב אם תפרשי...=\
אז מקווה שתמשיכייי, כי יש פה מ-ל-א בנות ואולי גם בנים שמתים על הסיפור שלךך=]]
((אהמממ אהמממ כמוני))
אז..
ה=מ=ש=ך 😊
😉
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 26/01/2006) ~~~~חשובבבבבבבבבב,תקראו!!!~~~~
-=-=-=-=-=-=-
יש לי מש'ו להגיד לכל הבנות שקוראות את הסיפור. . . .
בעיקר לאלה שקוראות ולא מגיבות,ואם יש קוראים{בנים},אז גם לכם זה מופנה.
דבר ראשון אני יתחיל בזהה שאני ממש ממש מאוכזבת ממכם.
אם יש דבר שאני שונאת,זה אגואיסטים.
וזה בדיוק אתם,אתם קוראים את הסיפור,מבקשים ממכם להגיב,
וגם אם לא ביקשתי,זהה בשביל הסמליות,לא?!
איפהה האכפתיות,אם הסיפור היה חשוב לכן מספיק הייתם מגיבים הרבה יותר,
כי אתם יודעים שזה פוגע,ואתם קוראים ת'תגובות שלייי,על זה שאני מתבאסתת כל פעם מחדש.
אז מה הקטע שלכן?להגיב..זה הבעיה?
אולי בשבילכן זה כלום,אבל למי שכותב ומשקיעע על כל פרק ופרק שאתם קוראים ונהנים,זה הרבה..זה עושה טוב על הלב..ואתם לא יודעים כמה..
בקיצור,אמרתי את מה שהיה לי להגיד.
ואני מקווה שזה באמת יעזור...
אני מצפה ליותר תגובות..כי זה מגעיל בעיניי,לקרוא ולא להגיב.
-=-=-=-=-=-=-
כשרשמתי את המילה "המשך" זה לא מצא חן בעניך. . .
אז אחר כך למה את מתפלאאאהה??
QUOTE (G-A-L @ 28/01/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 26/01/2006) ~~~~חשובבבבבבבבבב,תקראו!!!~~~~
-=-=-=-=-=-=-
יש לי מש'ו להגיד לכל הבנות שקוראות את הסיפור. . . .
בעיקר לאלה שקוראות ולא מגיבות,ואם יש קוראים{בנים},אז גם לכם זה מופנה.
דבר ראשון אני יתחיל בזהה שאני ממש ממש מאוכזבת ממכם.
אם יש דבר שאני שונאת,זה אגואיסטים.
וזה בדיוק אתם,אתם קוראים את הסיפור,מבקשים ממכם להגיב,
וגם אם לא ביקשתי,זהה בשביל הסמליות,לא?!
איפהה האכפתיות,אם הסיפור היה חשוב לכן מספיק הייתם מגיבים הרבה יותר,
כי אתם יודעים שזה פוגע,ואתם קוראים ת'תגובות שלייי,על זה שאני מתבאסתת כל פעם מחדש.
אז מה הקטע שלכן?להגיב..זה הבעיה?
אולי בשבילכן זה כלום,אבל למי שכותב ומשקיעע על כל פרק ופרק שאתם קוראים ונהנים,זה הרבה..זה עושה טוב על הלב..ואתם לא יודעים כמה..
בקיצור,אמרתי את מה שהיה לי להגיד.
ואני מקווה שזה באמת יעזור...
אני מצפה ליותר תגובות..כי זה מגעיל בעיניי,לקרוא ולא להגיב.
-=-=-=-=-=-=-
כשרשמתי את המילה "המשך" זה לא מצא חן בעניך. . .
אז אחר כך למה את מתפלאאאהה??
גל..לא שזה לא מצא חן בעיניי...
אני התכוונתי לזה שכשאני רושמת המשך אני מצפה שתגידו מש'ו על הפרק ולא רק לבקש המשך..
כי אני משקיעה בפרקים...וניראה לי שמגיעה ליי לפחות מילה אחת פשוטה על הפרק..
צודקתתתתת
חחח נוסח כמו:
איזה יפהה מחכה להמשךך
גם מספיק
וגלוש מאמי תפסיקי לעשות פרצוף חמוץץ את יודעת שאנחנו אוהבות אותךךך 😛
פשוט תכתבי ת'4 מילים האלה וזהו
וסתיוש..
אני מחכה 😢
בזמן החופשי שלך
אוהבת המוןן
טלוש
טלו'ש אני מתה עלייך יודעת?!יא מיוחדת!!
מ-ד-ה-י-ם-!
את כותבת מדהים!
והסיפור לדעתי הוא בין הכי יפים בפורום
תמשיכי 😊
אוהבת אותך
או ההוא מהבר.. או ליאור..
ואיי תמשיכי אני במיייייייייתח😛
אנלא אפסיק..
סורי שלא היה לי כוח להקליד ת'מילים האלה.. אבל את שמה לב.. את מבקשת שיגיבו לך.. ואחר כך את מתלוננת.. מה את רוצה?.. אני אכתוב מה שבא לי.. ואם לא נוח לי.. אני אכתוב רק המשך... והיציאה הזאתי שלך.. של אל תגיבי אם זה ככה.. הביאה את זה למצב שאנלא מגיבה לסיפור שלך היום רק שתדעי
חחחח אני מתה עלייך יותררררר
ותאמיני לי, אין לי שום דבר מיוחד.. לצערי הרב הגעתי למסקנה שאני ממוצעת ביותר...
את יודעת, תמיד אמרו לי שיש לי פוטנציאל לא ממומש אבל כל זה בולשיט...
השנה רואים אותי רק בתור ליצנית (חחח יש לי יציאות כאלה טובות אבלל חח ואגב-חחח הטיימינגים.. חח חוסר טקט מפחידדד) ולא בתור תלמידה.. כי כמו שאמרתי נהייתי ממוצעת ביותר.. וזה כואף 😢
חחח ואני גם לא יכולה לסגור ת'פהה אני תמיד מדברתת אני בנאדם שלא יהיו איתו ת'רגעי שקט האלה... חחחח קיצר לסיכום.. אני פטפנית חסרת טקט וממוצעת חחחחח אבל אני חייה עם זה לא רע...😉
אגב, תמיד אומרים שבנים לא אוהבים את זה... אז דווקא לי אמרו שזה הכי יפה בי.. אני תמיד מחייכת.. תמיד צוחקת.. תמיד מדברת חחחח
טלוששש