QUOTE (הילדה_והאגדה @ 23/01/2006) אתם בכלל לא שווים שאני אכתוב המשך,ויודעים למה?כי ההנאה שלי פה ניגמרה.
ניראה שזה עבר כבר מתוך בחירה לחובה,אני לא כמוכם,אני לא יבאס אותכם ויפסיק ת'סיפור.
אבל תמשיכו ככה,וההמשכים יהיו בהתאם..
לי נימאסס מהסיפור הזהה לגמרייייייייייייייייייייייייייייייי
אויש סתיוש.... אני מזה מבינה אותךך
ושתדעי לך שיש לך סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםם רצינייי זה הסיפור הראשון מבחינתייייי
ואין לך מושג כמה אני נהנת לקרוא אותוו אבל את צודקת, אנשים מתרגלים לטוב... ואז מפסיקים להעריךך
אבל אני מעריכההה ואני נהנת מכל שורהה יש פרקים שאפילו אני קוראת כמה פעמים
חחח לא נעים לי להגיד מחכה לנהמשך כי הכעס שלך מוצדק
אז... איתך בהכל אוהבת תמידדדד טלוש
QUOTE אתם בכלל לא שווים שאני אכתוב המשך,ויודעים למה?כי ההנאה שלי פה ניגמרה.
ניראה שזה עבר כבר מתוך בחירה לחובה,אני לא כמוכם,אני לא יבאס אותכם ויפסיק ת'סיפור.
אבל תמשיכו ככה,וההמשכים יהיו בהתאם..
לי נימאסס מהסיפור הזהה לגמרייייייייייייייייייייייייייייייי
את לא אמורה להתבאס או להתעצבן..
כי יש לך סיפור מדהים...
ותכתבי כי זה משהו שאת אוהבת לעשות ותהיי בטוחה שיש מלא
אבל מ ל א שאוהבים תסיפור שלך
כי לא רק שהוא מדהיםם גם הכתיבה שלך מדהימה...
הינה התוצאות...
מהצהריים יש 2 תגובות...
עזבו אין עם מי לדבר..
לילה טובבבבבבב,
סתיוו'ש 😊
[COLOR=blue]קרציות!!!
תגיבו מה עולה כסף?! 😠
דייייייייי איזה שלמותתתתתתתתתת
אבללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
ליאור ונוי צריכים להיות ביחדדדדדדדדד😢 😢 😢
הם מושלמיםם ביחדד
וסתיוושש אם את לא מחזירה אותם תביאי לי את ליאורי טופפ?!
הוא מבוזבז ככה שהוא לבדד
שלא יהיה לי בסוף גיי
טפו טפו טפו
יאללההה פרינססה שליי תמשיכיי
ותגיבו כבררררר😢
אנונימית וחנו'ש תודה=]]
היום לא יהיה המשך...
אוףףףףףףףףףףףףף
דוגרי באמת כבר מבאס כל הקטע הזה.. אין לכם מושג מה אני צריכה לעשות כדי להיכנס לפורום.. ואני כבר מתחילה לחשוב למה להתאמץ בכלל?
וסתיוש את צודקת
אני איתך
כמה שאני רוצה המשך אני חושבת שבאמת לא מגיע פה לאף אחד
אוהבתךךך טלוש
טו'ש תודה על ההבנה,הרבה היו מתווכחים שאני צריכה להשים,אבל טוב לדעת שלדעת מיש'ו אני עדיין צודקת...
מוואה ענקית..
סתיוו'ש 😊
QUOTE (JustTalush @ 24/01/2006) אוףףףףףףףףףףףףף
דוגרי באמת כבר מבאס כל הקטע הזה.. אין לכם מושג מה אני צריכה לעשות כדי להיכנס לפורום.. ואני כבר מתחילה לחשוב למה להתאמץ בכלל?
וסתיוש את צודקת
אני איתך
כמה שאני רוצה המשך אני חושבת שבאמת לא מגיע פה לאף אחד
אני עם טל..
ואגב..פרק מהמםםםםםם
מהמםם כרגיללל
יואוו איזהה באסהה שהם ניפרדוו.
עכשיו השלמתיי את הפרקיםםם חח.
מאמיי המשכייי דחופיי לאבב יווו
מאמי..
אני מתה על הסיפור שלך=]]
הוא אחד המושלמים באתר..
עובדה שהוא הגיע לעמוד שהוא הגיע..=]
אל תפסיקי... תמשיכיי לפחות לבנות שמקפידות לקרוא ולהשאיר תגובות..
זה חשוב לנו=]
אז רק שתדעי שהסיפור לך מושלם ואני מתה לדעת מה יהיה בהמשך=]
אז תמשיכיייי=]]
שלך, סופוש😊 😊
תודה בנות=]]
בתאלייי שלייייי היית חסרהה לי לאןןן נעלמת?!
איפה המהומות שאתת מקימהה שאני לא רוצה להמשיך ת'סיפור!?
חחחחחחחחחח געגעתי אליךך טיפשונת..
מתה עליךך!!!
סתיווששש
ברור שאנחנו מבינות
אותךך
אבל תביני גם את אותנו--
ה ת מ כ ר נ ו לסיפור שלךך!!
אנחנו לא יכולות בלעדיוווווווו 😢 😢
אז יאללה תמשיכיי פרינססה שליי
QUOTE (HeNNNNNNN @ 25/01/2006) סתיווששש
ברור שאנחנו מבינות
אותךך
אבל תביני גם את אותנו--
ה ת מ כ ר נ ו לסיפור שלךך!!
אנחנו לא יכולות בלעדיוווווווו 😢 😢
אז יאללה תמשיכיי פרינססה שליי
😉