סורי על הנטישה=]]
פפשוט אין ליי מצב רוחחח וחשקק להמשיךךך בזמן הקרוב,
אני רוצהה טיפהה חופשש מהכל,מהשיגרה,
ולצערי זה כולל גם את האתר,
אני ירשום המשךך עוד השבוע,
אבל אני באמת רוצה שתבינו אותי....
זה חשוב לי. . .
שוב פעם מבקשת סליחה. . .
אוהבת עד סוף העולם. . .
סתיוו'ששששששששששששששש 😊
סתיוש אנחנו מבינות אותךךךך ואוהבות אותךךך קחי כמה זמן שאת צריכהה הכי חשוב זה
הבריאותתת חח של הנפש גם
אוהבת המוןן
טלוש
ברור שמיבנותת מאמי=))
תמשיכיי כשתוכליי
סתיווששששששששש
כבר שלושה ימים שאני יושבת על הסיפור שלך...
מהעמוד ה1 עד לאחרון...
והיו קטעים שבכיתי, צחקתי, כעסתי ואפילו התאהבתי😊
חחח אני חייבת לציין שהסיפור שלך ממש ממש אבל מ-מ-ש מדהים!😊
והוא מרגש בטירוףףף=]]
וזהווו...
ותמשיכיי אותוו כי אני במתחח=]]
בובה אנחנו מבינותתתת
ונחכהה כמה שצריך חיחיח
אוהבתתך
מאיהה
תודה לכן על ההבנה,
וגם על כל המחמאות,
על הפירגון ועל הכל,
תודההההה לכןן באמתתתתתתת,
לבנותת,ואם יש פהה גם בנים,באמת תודה על כל התגובות,
הניפלאות שאתם רל הזמן מחלקים,
אני הכי אוהבת אותם בעולם!!
מחר אני כבר חושבת שיהיה המשך,
ושוב מצטערת שחיכיתם כל כך הרבה זמן,
נפצהה אותכם..
לילה טוב לכולם...
לאבב יוו אולללללללללללל=]]
סתיוו'שששששששששששששששששש 😊
סבבה מאמיי תמשיכיי שתוכליי
מאמי אנחנו מבינות אותך=]]
תמשיכי שתוכלי=]
אני רוצה כבר המשךשךשךשךשךשך :]]
אבל תוכלי כשתמשיכי..
QUOTE (אנונימית @ 13/01/2006) המשך?
😢
ניכנסתי לחדר ונישכבתי על המיטה,כיביתי את הטלוויזיה,והנחתי את ראשי על הכרית..
ושוב התמונה של ליאור עם מאיה,הצתיירה לה בראשי..
איך שהוא נישק אותה בכזאת תשוקה...בחשק...
'אבך העיקר הוא אוהב אותי,חח עכשיו אני ביחדד,וזה מה שחשובב'...חשבתי לעצמי..
ועוד כמה מחשבות עלו בראשי...
ובן כל המחשבות,
עיניי ניהיו כבדות,המחשבות נעלמו,ועיניי נעצמו. . . . . . . .
-----------------------=======--------------------------
"נונייי"...שמעתי את קולו של אהובי מדבר אליי בשעה שעיניי ניפתחות משינה עמוקה רק כדי לראות את פרצופו המושלם..
"יפה שלי"...אמרתי והיתמתחתי..
"כמה את יכולה לישון"..הוא אמר וציחקק...ואני חייכתי..
"כמה שיותר"...עניתי..
"חח מטורפת,יאללה קומי לשטוף פנים ונרד לאכול ארוחת בוקר"..הוא אמר ובאמת הרגשתי קצת רעבה..
ואני,אני קמתי כמו ילדה טובה והלכתי בלי לומר מילה למקלחת,שטפתי פנים,צחצחתי שיניים עשיתי את צרכיי,
ויצאתי...
"אני הולכת להביא לי בגדים מהחדר"..אמרתי לו בשנייה שיצאתי מדלת המקלחת..
"לא צריך"..הוא אמר בפשטות.."הבאתי לך כבר"
"וואלה?מה הבאת?"..שאלתי מופתעת והלכתי לעברו...
"הינה תראי"...הוא אמר והצביע לעבר הכיסא שעמד ליד פתח המרפסת..
הלכתי לעבר הכיסא,ובאמת ראיתי בגדים,הושטתי את ידיי לעברם ולעיניי ניגלו בגדים שלא הכרתי קודם..
הרמתי את השימלת המיני המהממת שניגלתה לעיניי,וחייכתי.."חדש?"..שאלתי אותו ולאחר שנייה הבטתי בו...
"רק בשבילך"..הוא אמר ובא לעברי....
"תודהה מושלם!"..אמרתי לו...
"בכיף,עכשיו לכי תמדדי אותה,אני רוצהה לראות איך היא עלייך"...הוא אמר..
"תכף"...אמרתי ונשקתי לשפתיו המושכות..
לאחר כמה שניות של נשיקות,הלכתי לכיוון המקלחת והתלבשתי..יצאתי לאחר כמה שניות..
"איך?"...שאלתי לאחר שיצאתי בפעם השנייה מזה חצי שעה מהמקלחת..
"את מהממתת"..הוא אמר ואני חייכתי..
"תודה"..אמרתי..
"יש לך עוד דברים לעשות לפני שנרד?"..הוא שאל..
"אממ להיתקלח?"...אמרתי וחיייכתי..
"למה עכשיו?"
"כי ככה בא לי"..עניתי בפשטות והלכתי לכיוון דלת היציאה..
"אוףף איתך"...הוא אמר..
"שנייה אני באה אני רק מביאהה ת'לבנים"..עניתי ופתחתי את הדלת..
"טוב לוקהה"...הוא אמר ואני צחקתי..
"למדת מש'ו בהשאות שלך פה"..אמרתי לו...
"חח ראית מזה.."..הוא אמר ואני יצאתי מין החדר..
הלכתי במזדרון לכיוון חדרי לשעבר,שכנראה הפך בין יום לחדרם של אופק וגאיה.
הקשתי על הדלת,ואפ'חד לא ענה..אז פתחתי אותה..
ולעניי ניגלתה דמותו של אופק במרפסת מעשן,ואת גאיה ישנה..
"קשה לענות?"...אמרתי בשעה שניכנסתי לחדר...ואופק הסתובב אלי..
"אהה לא שמתי לב,בוקר טוב"..הוא אמרר ולקח שחטה...
"בוקר טוב,מה הגברת לא רוצה לקום?"..שאלתי..
"יצאנו אתמול עד מאוחר,היא עייפה"..הוא אמר..
"גם ליאור יצא?"..שאלתי במהירות..
"לא,הוא היה בלובי,שתה מש'ו ועלה"..הוא אמר במהירות...
"הבנתיי"...אמרתי בהיסוס..
"טוב אני לוקחת מש'ו והולכת"..ארתי והלכתי לכיוון המלקחת,פתחתי את מיגרת הלבנים הוצאתי תחתון וחזיה,
ויצאתי משם..
"אתם לא באים לארוחת בוקר?"..שאלתי והלכתי לכיוון המרפסת..
"לא,אני פה,יחכה שגאיה תתעורר"...הוא אמר והסתובב לעברי..
"אתמול חזרתם מאוחר,נכון?,אז למה שתחכה לגאיה שתקום,כמו שאני מכירה אותה היא תישן לפחות עוד כמה שעות טובות,
אם אתה מעדיף לחכות לה אז סבבה,אני וליאור יורדים לארוחת בוקר,
אם תרצה לבוא אנחנו בחדר,נרד עוד רבע שעה בערך.."..אמרתי לו והוא חייך..
"נראה כבר"..הוא אמר ואני יצאתי מן החדר..לכיוון חדרנו,של ליאור ושלי..=]
"באתייי"...אמרתי בשעה שניכנסתי לחדר,כהרגלי..=/...
"אני פה"...ליאור צעק מכיוון המרפסת..
"אני ניכנסת להיתקלח,חכה לי"..אמרתי בשעה שהתקדמתי לכיוון המרפסת..
"חלאס עם זה כבר"..אמרתי לו כשעיניי נחתו על הסיגריה שהייתה בידו..
"עם מה?"..הוא שאל לא מבין..
"עם החרא הזה שאתה מחזיק בידיים שלך,אתה יודע שאני נגד זה,נכון?"..אמרתי לו בשעה שלקחתי את הסיגריה מידיו וזרקתי אותה למטה..
"ממש חמודה!"..הוא אמר ובא להוציא מהקופסה עוד סיגריה..
"ממתי התחלת לעשן ליאור?"..שאלתי אותו ברצינות ובטתי בעיניו...
"מאז שידעתי שאני כבר לא יכול לסמוך עלייך"..הוא אמר,והפתיע אותי בתשובתו...
"אתה לא סומך עלי?"..שאלתי
"אני כבר לא יודע,את משגעת אותי"..הוא אמר ושם את הסיגריה בפיו,ובא עם המצית להדליק אותה..
"אל תעשן לידיי שאני מדברת איתך,לפחות לא זה!!"...אמרתי לא בעצבנות...
"טובב"..הוא אמר והוריד את הסיגריה מפיו...
ואני,הרגשתי רעע,ידעתי שמש'ו פה הולךך להיגמר ממש לא טוב...
"מה ניסגר איתך ליאור?"...אמרתי מאוכזבת מהיתנהגותו..
"מה ניסגר איתי יפה שלי?"...הוא אמר..
"תפסיקק ליאור,אתה רואה?עכשיו יפה שלי,ומה אחר כך,נריב??..אתה לא ליאור שאני מכירה,שהכרתי"...אמרתי בעצבנות..
"אני לא מבין"..הוא שיחק אותה ראש קטן..
"עזוב אין לי עם מי לדבר,אתה משחק אותה ראש קטן יותר מידי"...אמרתי לו ויצאתי מהמרפסת..
"נויי"..הוא צעק ואני עצרתי במקומי..
"בואי"..הוא אמר ובאתי..לא הבנתי למה אני עכשיו כל כך חלשה מולו..
"את יודעת שאני אוהב אותך,נכון? אני לא השתניתי,אני אותו ליאור שהכרת בהתחלה,אבל דברים קרו..."...הוא אמר..
ואני?!אני פשוט הבטתי בו..
"אני ניכנסת להיתקלח"..אמרתי לו והלכתי לכיוון המלקחת...הוא לא עצר בעדי ולא אמר לי מילה...
ואני המשכתי ניכנסתי ונעלתי אחריי את הדלת...
פתחתי את זרם המים החמים,ובנתיים הורדתי את בגדיי מעליי..
לאחר כמה שניות כבר הייתי בתוך זרם המים החמים...
חפפתי את שעריי,הקצפתי את גופיי,שטפתי את כל כולי,ולאחר 15 דקות בערך יצאתי מן המקלחת..
התלבשתי במהירות...תחתון חזיה ואז את השימלה שליאור הביא לי..וקפקפי אצבע של פומה..
שמתי מעט קרם בשיער מהקרם של גאיה...
והייתי מוכנה..
יצאתי מן המקלחת..
"אני מוכנה"..אמרתי לליאור ששכב כעת על המיטה,לבוש בבגדים אחרים ממקודם..
מכנס קצר של אוניל שחור ולבן עם גופיה לבנה...וקפקפי אצבע שחורות..
"פיי איזה יפיוף אתההה"..אמרתי לו וקפצתי על המיטה לידו..
"את הכי יפה"..הוא אמר לי..ונתן לי נשיקהה רטובה על שפתייי...
"כפרהה שלי"..אמרתיי וחייכתי..
"יאללה נלך אהובה שלי?"..הוא שאל וחייך אליי..
"כן,בוא"..אמרתי לוו..קמנו מן המיטה ויצאנו מן החדר...
אופק לא בא בסוף?"..שאלתי אותו בשעה שהלכנו במסדרון,כמה צעדים אחרי חדרם של גאיה ואופק..
הוא דווקא בא כשהיתקלחת...הוא אמר שהוא יתקלח וירד"...אמר ליאור..
"אוקיי"..עניתיי וכבר היינו ליד המעליות,אחת המעליות ניפתחה ואנחנו ניכנסנו...
במעלית היו 2 בנות בערך בגיל שלנו,ואיתן ילדה קטנה..
ליאור לחץ על קומת הכניסה ואני הבטתיי במראה שהייתה במעלית....יותר נכון בעצמי..=]]
"לילו'ש אתה רוצה לצאת אחר כך?"..שאלתי אותו וחיבקתי אותו מהצד..
"ניראה כבר"..הוא אמר ונישמע מוזר,הוא זז ממני ככה שידי כבר לא חיבקה את מותניו..
לא אמרתי דבר רק הבטתי בו,כשהוא לא מביט על דברר חוץ מעל המראה שנשקף מהמעלית..
פתאום אמרה אחתת הבנות...............................................
מקווה שאהבתם ת'המשךךך..
מחרר יכול להיות יהיה המשךךך,
אני רוצהה הרבה תגובות..
תודה על ההבנה של כולכן...
אוהבת הכי שישששששששש..
סתיוו'שששששששששששששש 😊
יואוווווווווווו מה קרה לו??????????. ומה היא אמרה?????????? מחכה להמשךךךךךךךך
איך נתגעגעתייייי 😢😢😢
אוהבת המוןןן טלוש
משהוו פה פישי פישי עם ליאור!!
מה הוא עושה לה קונצים?!
כן סוך עלייה לא סומך עלייה?!
יאללה שיסלח לה לגמריי😊
סתיושש פרק מדהיםםם
התגעגעתי לסיפור צ'לך
תמשיכיי בובית
מוואההה