מי מטורפותתת אה?!
מי מי מי?!
אני מתה עליכןןן
שיהיה לכן שבועע טוב. . .
המשך מאוחרר יותרר. . . .
אוהבת הכי שישששששששש
סתיוו'ששששששששששששששש 😊
בנותתתתתתתת. . .
תשמעווו עכשיו הודיעוו לי שישש לי מבחןןןןןןן במדעים מחרר. . .
מבחןן משווה,שהציון שלו עובר לתעודה,
ועברתי לכיתה יותר קשה,
כיתת בגרות מוגברת. . .
ואני חייבת להתחיל להשקיע יותר. . .
אזז היום לא יהיה המשך,
אני הולכת ללמוד למבחן,
אני חייבת לעבורר....
אזזז מחר בעזרת השם יהיה המשך. . .
מקווה שתבינו אותי...
וסליחהה..
אוהבת הכי שישש
שבועע טוב..
סתיוו'שששששששששש 😊
סתיושש שיהיה לך ההמון המון בהצלחה במבחן=]
אין בעיה מאממייייי=]
מחכותתת!!
בהצלחה במבחןןןןןן1!!
שבוע טוףףףףף=]
בתאלושששש
אל אני עדיין לומדת,
יש לי אתרים...כאילו אני לומדתת מהאינטרנט אבל אני מחוברת לאתר בלי שום קשר. . .
רוצה לראות!?חחחח הינה. . .
http://www.sikumim.co.il/sikumim/grade9/biologia2.htm
הוכחה שאני לא משקרת. . .
מאמינה לך=]
בהצלחה במבחןן
בתאלושששש
אמאא סתיוווו נכנסתיי לסיכומיםם וזהה בדיוקק המבחן שעשיתי קיבלתיי 92
תגידיי יש מצבב את מעפולה?!?!
אממממממממ בנות. . .
שלומלום!!!
חיחיחי..
המבחן הלךך בסדרר למי שזה מעניין. . .
מקווה ל90 ומעלה. . .
חברה שלי עכשיו אצלייייייי. . .
אזז שהיא תלך אני ישים המשךךךךךך וב-9 יש לי מסיבההה. . .
אז. . . .
תצטרכוו לחכות,סוריי,הימיםם האחרוניםםםםם שליי פשוטט עמוסים!!!!
תצטרכוו להבין....
בתאלל רק דיברת שיש המשךךך כל יוםם ותראיי ת'מצבבבבבבב...חחחח
איזה פהה.. . .
אזז אללל תתאכזבו. . .
בכל מקרהה זה כולה סיפורר מכוער. . . .בליי חייםם..חחחח
אז,נדבררררררררררררר
תמשיכו להגיבב בנתייייייייייייייים 😁
אוהבת הכי שיששששששששש
סתיוו'שששששששששששששששששששש 😊
אני בטוחה שהציון במבחןן הזהה הוא 90 ומעלהה חחח =]
מאמיי תמשיכי שתוכליי.
וזהה ממש אבלל ממשש לא סיפור מכוער בלי חיים
אני אוסרת עליך להגיד את זהה עוד פעםם... 😠
מאמייי לובב יווו המשךךךךך!!!
יווו עכשיו השלמתי מלא מלא מלא מלא פרקים
אמאלה אני כולי צמרמורות וכאלה
אמאאא=[[
איזה עצוב..
אבל העיקר הם חזרו😁
למרות שהשיחת טלפון הייתה מוזרה ביותר=\\
בקיצור? תמשיכייי 😁
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 08/01/2006) אממממממממ בנות. . .
שלומלום!!!
חיחיחי..
המבחן הלךך בסדרר למי שזה מעניין. . .
מקווה ל90 ומעלה. . .
חברה שלי עכשיו אצלייייייי. . .
אזז שהיא תלך אני ישים המשךךךךךך וב-9 יש לי מסיבההה. . .
אז. . . .
תצטרכוו לחכות,סוריי,הימיםם האחרוניםםםםם שליי פשוטט עמוסים!!!!
תצטרכוו להבין....
בתאלל רק דיברת שיש המשךךך כל יוםם ותראיי ת'מצבבבבבבב...חחחח
איזה פהה.. . .
אזז אללל תתאכזבו. . .
בכל מקרהה זה כולה סיפורר מכוער. . . .בליי חייםם..חחחח
אז,נדבררררררררררררר
תמשיכו להגיבב בנתייייייייייייייים 😁
אוהבת הכי שיששששששששש
סתיוו'שששששששששששששששששששש 😊
עלקק סיפורר מכוער בליי חייםם
תתחיללייי להירגעע חיחיחח
סתםם בובה
שמחהה שהלך לך טובב
ממ תשימיי המשךך מתייי שאתת יכולה
כיי אנחנו תמידד מחכותת! 😂
אוהבתתתתתתתתתךךךך
מאיושששששששש 😊
תהניי במסיבהה מאמי=]
ותמשיכיי כשתוכליי
אמן אמן אמןן!? שתקבלי 100 !!
רוצה מכותתתתת?!
מה זה סיפור מכוער בלי חיםםםםם!?!???
הייייייית מ=ת=הההההה
המשששששך מהררררררררררררר