ומזל"טטטטטטט על ה160 עמודיםם😊
איכזבנננננו?!
תיראי כמה תגובות ישש לךך מהה את נורמליייית!?! 😯
יאללהה בלי להתעצלל..כתבי המשך
מדהים..
ה מ ש ך !!
לילה טוב =]=]
"אניייייייייייי אוהבבבבבבבבבבבבבתתת אותךךךךךךךךךךךךךךךך"...צעקתיי...הואא נישקק אותי והשתיק אותיי. . .
ככה המשכנו בשלנו,והגענו לנשקה ענקית,
גופו התגלה אלייי,השרירי והשזוף,שדאג להישתזף בלעדייייי,בעעע
חולצתו ירדה,כך גם שלי,'אייי התגעגעתיי אליווו,יאבאאאאאאא,חחח'חשבתי לעצמיי וצחקתי בין הנשיקות שלו..
פתאום. . . . . .
לא אחר מאשר. . . .
הטלפון שלו,צילצל. . . .
היתנתקנו מהנשיקה,הבטתי עליו בביאוס.
"לך לך תענה"..אמרתי לו..ונתתי לו נשיקה ..
הוא קם מעליי וניגש אל הטלפון שהיה מונח על השידה ליד הטלווזיה..
והוא ענה. . .
ליאור-הלו?
-----------------------------------
ליאור-הכל טובב...הוא אמר והביט בי..
-----------------------------------
ליאור-וואלה האמת שלא. . .
----------------------------------
ליאור-אני טיפהה עסוק,נדבר טוב?
---------------------------------
ליאור-אני לא יכול עכשיו. .
--------------------------------
ליאור-נו מה הקטע..?אני עסוק!
-------------------------------
קמתי מן המיטה וניגשתי ליד ליאור,ראיתי אותו ממשיך להיתווכח עם מי שזה,
אז עשיתי לו פרצוף,והוא היתרחק ממני עם הטלפון. . .
דיבר עוד כמה שניות ואז ניתק,
ואני,אני היסתכלתי עליו במבט חשוד,
"אל תסתכלי עליי ככה",הוא אמר אחרי שהיתעסק עם הטלפון עוד ככמה שניות,והניח אותו על השולחן של הטלווזיה..
"מי זה היה?"..שאלתי בהיתעניינות..
"סתם,חבר שלי"...הוא אמר והיתקרב אליי..עטף את מותניי בידו..
"מה הוא רצה?"..שאלתי..
"לדעת איך הולך"..הוא אמר ובא לנשק אותי..הרחקתי את ראשי,והוא קירב את שלו אליי עוד. . .
"מה ענית?"...המשכתי לשאול,הוא הביט בי...
"מה נהיית לי כל כך סקרנית?"..הוא שאלל אותי...וישב על אחת הכורסאות שהייתה בפינת החדר..
"סתם,עזוב באמת לא חשוב"...אמרתי והחלטתי שאני סתם פרנואידית...
ניגשתי לליאור וישבתי עליו,חיבקתי אותוו ושמתי את רגליי על דופן הכורסה,
"ממתי התחלת לעשן?"..שאלתי אותו..
"ממתי שנימאס לי מהכל"..הוא אמר והפתיע אותי..
"נימאס לך מהכל?"..שאלתי אותו..
"לפעמים"..הוא אמר...ושירטט את פניי עם אצבעו. . .
"באשמתי,נכון?"...שאלתי ונאנחתי..
"גם,אבל זאת לא רק את,זה כל החיים המחורבנים האלה,את לא מבינה כמה דבריםם יש שאנחנו לא מודעים אליהם,
הכל פה כל כך מסובך,שזה לא מובן לפעמים"...הוא אמר ונישמע רציני ועינייני בקולו..
היה לי חשק לדבר איתו על הדברים האלה,על החיים עצמם..
שפעם אחת נדבר כמו 2 אנשים בוגרים,שלא כל החיים שלהם זה צחוקים ובידור.
"יכול להיות שאתה צודק,החיים באמת כאלה לא מובנים"...אמרתי,ושיחקתי בשערו הפרוע..
"את יודעת על מה חשבתי,זה באמת נכון,את חייבת להקשיב"..הוא אמר ונישמע להוט ביותר..
"אני מקשיבה חיים שלי"..אמרתי לו והוא התחיל לדבר..
"את יודעת,הרבה זמן זה בראש שלי,יש ימים שאני יושב וחושב על זה,שאי אפשר להיפגע מכל אחד,
ורק הקרובים אלייך ביותר מסוגלים באמת לפגוע בך. . ."...הוא התחיל להגיד..ולא סיים...
"אתה צודק"...אמרתי.."רגע אל תפסיקיי אותי,תני להמשיך"..הוא אמרר ונתן לי נשיקונת. . והמשיך..
"אז,תחשבי על זה ככה,אם מיש'ו שאת לא מכירה,יבוא אלייך ביציאה ויגיד לך,בואנה ילדה את מכוערת וזה,
קיצר יתחיל לרדת עלייך,סלי שום סיבה,ככה...כי בא לו...איך תרגישי?"..הוא אמר....
את תגידיי כאילו,חראא עליייך למה אני רואה אותך,תסתכל קודם על עצמך ואז תשפוט אחרים..."..הוא המשיך לומר,
ואנ רק התעניינתי בדבריו,שגרמו ליי לחשוב על דברים שלא חשבתיי,אך הוא המשיך. .
"אבל בואי נגיד ו...בר באה אלייך,ואני סתם אומרר עכשיו שם של מישיי,אבל הכוונה היא לכל מיש'ו שקרוב אלייך,
אבל באמת קרוב,כאילו משפחהה,חברים,באים אלייך ואומרים לך נגיד,
איזהה מכוערת את היום,את באמת מגעילה,את צבועה וזה,איך תרגישי?...זה אותו דבר אם מיש'ו זר יגיד לך?"..
הוא אמר לי,ואני הייתי המומה,שליאור יכול לדבר בכזאת היתעניינות..
היה לי כיף לשמוע אותו,אבל באמת עכשיו שהוא אמר,
חשבתי על זה,ו...הוא צודק....
אם מיש'ו אחר יגיד ליי את זהה אני...
"אתה צודק,אני באמת יפגע,וזה ממש לא אותו דברר,מיש'ו קרוב אלייך שאומר לך דבר כזה,
זה אומרר כמה דברים,
או שאכפת לו ממך,,
או שהוא באמת חושב ככה..
זה מה שאני חושבת. . . .וזה באמת חכם מצדך לחשוב על זה,הפתעת אותי"...אמרתי לוו וחייכתי אליו חיוך מתוק...
"תודה מאמי,אני שמח ששיתפתי אותך בזה"...הוא אמר וצחקק,רציתיי לאכול אותו,
הוא חייך אליו,ורק נשק לי על שפתיי שחיכו לשפתיו באהבה...
"נכון שאתה לא חושבב עליי ככה?"...יצאתי לו ביציאה,באמצע הנשיקה..
"מה חושב?"..הוא שאל לא מבין..
"כאילו חושב עליי ככה,שאני מכוערת,מגעילהה וצבועה"..אמרתיי וחייכתי אליו..
"תראי,מכוערת...יש אפשרות"...הוא אמר..וחייך...ואז המשיך.."מגעילה?...גם יכול להיות,
אי אפשר אפילו לנשק אותך....וצבועה?אמממ לא יודע יש מצב.."....הוא אמרר ונתתי לו כאפהה...והוא צחקקק..
"אחחחחחחח,כמהה כאפותתת?איזהה שינאהה אמאאאאאאאאאל'ה"..הוא אמרר בסנוביות..
ואני,רק צחקתי עליו..."חחח ימגעיל!"...אמרתיי לו...."שמןןן אחדד!!!!!!!"...צעקתיי...
"נו תראו מי שמדברת,את עוד שנייה מדביקה אותי לריצפה,עם השומן שלך"..הוא אמר וצחקק...
"טחחח אני העיקר אני נהנת,אתה זה שסובל"..עקצתי אותו..
"תזהרי,עוד מעט את כבר לא כל כך תהני"..הוא אמר...
"בגלל שאתה אמרת?"...זילזלתי..
"נכון מאוד"...הוא אמר..
"אז לא ניראה לי שאתה מסוגל"..התגריתי בו..
"את רוצה שניבדוק את זה?"..הוא אמר..
"אה הא"..עניתי..וחייכתיי...
"יאללה קומי,1-2 ו...של..לוווווו...אני מגיע ל3"..הוא אמר...."3"..השלמתי אותו..
"כלבהה"..הוא אמר וצחקק....יאללה קומייי י'דבההה"
"לא רוצה ולא רוצה"...התגריתי בו..
"טוב אני קם"..והוא קם..."לא לא חכהההה,נו אני נופלתת"...צעקתי וצחקתי...ניתלתי עליו,והוא קם...זה היה מצחיק!!
"אתה הילד הכי שרוט שאני מכירה"..אמרתי וקפצתי לו הגב,שיעשה לי סוס...לא הלך לי...
"נוו תעצור שנייה"...צעקתיי לו..והוא לא שמעע..
"אני הולךך להשטיןן"..הוא אמר וחייך אליייי,וניכנס למקלחת...
נישכבתי על המיטה,והבטתי בטלווזיה שעוד דלקה....
היה ת'שיר של שקירה,התחלתי לרקוד על המיטה,השתגעתי....
השיר ניגמר,וליאור לא יצאאא...
"חתמתתת שם קבעע?"...צעקתי לו מבעד לדלת השירותים...
"אני מתקלח גם"..הוא אמרר ונישמע רגוע..
"מפגררר,מה אני סתם מחכה...אני בנתיים בחדר שלי,ששלנו בקרוב"...אמרתי וצחקתי..
"טובב חכמה שלי"..הוא אמר ואני יצאתי מדלת החדר לכיוון החדר שלי..
פתחתי את הדלת במהירות,
ולא האמנתי למראה עיניי,'חחח קורעים כאלהה',צחקתייייייי...ואופק וגאיה הביטו בי..
"טוב טוב אני לא יפריע,רק אל תוציאו עליי ת'עיניים שלכם,הלכתי לאהובייי"..אמרתי מחייכת ובאתי לסגור ת'חדר..
ואז גאיה קפצה...
"אהובךךךךךך?חזרתם?!"..היאא היתלהבה..
"כן כן כן כןןןןןןןןןןן"..התגאתי בעצמי..
"בגלל זה התעקבת שם,אה?!"..היא אמרה וצחקה...
"חחח מפגרת,הוא מתקלח,אני צריכה לחכות לו"..אמרתיי לה..
"אהה טובב,הבנתיי"...היא אמרה,וחזרה לאופק..
"ואתה אופקק,חמוד מצדך לשתף פעולה"..אמרתי בציניות..."ביי לכם"...אמרתי ויצאתי מן החדר,
שוב לכיוון חדרו של ליאור. . .
ניכנסתי לחדר ונישכבתי על המיטה,כיביתי את הטלוויזיה,והנחתי את ראשי על הכרית..
ושוב התמונה של ליאור עם מאיה,הצתיירה לה בראשי..
איך שהוא נישק אותה בכזאת תשוקה...בחשק...
'אבך העיקר הוא אוהב אותי,חח עכשיו אני ביחדד,וזה מה שחשובב'...חשבתי לעצמי..
ועוד כמה מחשבות עלו בראשי...
ובן כל המחשבות,
עיניי ניהיו כבדות,המחשבות נעלמו,ועיניי נעצמו. . . . . . . .
סתם פרקק מעפןן ביותרר...מצטערת לא היה לי כוחח ממש לרשום....
אבל בכל מקרה זה מה שיצא,חכו לפרק של מחר...
מוואה ענקיתתתתתתתת
ופרקק חדששש דורשש המון תגובותתתתתתתתת..
אוהבתת המוניםם..
סתיוו'ששששששששש 😊
אלעקקקק מעפןןן נווווווווווווווו!!
פעם שמעת על המילה שלמותתתתתתת?!? כי עם לא שלמות זה הכתיבה שלך
וכלך דבר שאת כותבבבבבבבבתת יוצא מדהיםם ומעלףףףףףףףףףףףףף
שום דבר לא יכולל לצאאאאאאתת מעפןןן?!?!.
יש מובן?!?! או שאני יתחיל לפרש לך מהמילון ת'מילה שלמות כדי שתביני לגמריי?!!?
אין סתיוווווווו את פשוטטטטטטטט כותבתתת משגעעעעעעעע וכל כך מיוחדד!!
אני מתה על הכתיבההההה המדהימהה הזאתת שלךךך
מאיפה כ"כ הרבה כישרון?!? בלי עין הרע 555
י'מוכשרת שליי מי כותב כל כך מדהים עם לא את?! האאאאאאאאא?!?
פרקקקקקקקק מ=ו=ש=ל=ם חח
הכישרוןןן שלך פשוט בששששששששמממממייייייייייים!
כל פעם מחדש את מפתיעעההההה אותיייייי.. מרגשת וסוחפתת אותייייייייי....
ועכשיוווו יש לי משהו להגדידדדדדדדדדדדד לךך!
אני רוצהההההההה המשךךך ודחוףףףףףףףף
כי עם לא אני לא ישן בלילה..
אני זקוקהה להמשךך בשביל להירדםםםםםםםםםםםםםםםםם
כבר אמרתי לך שאת סוחפתתתתתת?!?!
חעחעח הכישרון שלךךך סוחףףף אותי פשוטט..
כבר התמכרתתתתתייייי ווואאאאאננננייייייייי זקוקה
להממשששששךך הזה בדחיפותתתתתתתתתתתתת!!!!
אז ייאאאאאאאאלהה
שמניםםםם תגיבווו להההההההההההההההה
כי אני רוצה שהיא תשב על התחת ותכין עוד המשך
כזההההההההה מושלם כמו שרק היא יודעת לכתובב חעחע..
מלאכיתת שליי
אני אוהבתת אותך
מוואההההההההההההה
ענקית.!
שנינו'ש תודה יפה שלי. .
אוהבת אותך כל כךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מוואהה ענקית,
מוכשרתת מלידה שלי!!!
מוואההה אמורההההההההההההההההה
עוד? 😯
פשוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
סתיוווווווווווווו'וווווווווווווושקהה
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףף למה יש לי הרגשהה רעה
שיקרהה מש'ו בין ליאורר ומאיה הזאת עוד הפעם
אניי פשוטט מתהה עליוו אני רוצה להיות חברהה שלו חחחחחחחחחח
סתיו'וש י'מושלמתת
יאלללה היום אני רוצהה המשךך יפהה כמו תמיד
כי היום כבר מחר
חחח עזבי אל תייחסיי אני דפוקה היוםםם
אזז יאללה להתחילל לכתובבבבב
אוהבתתתת'תתתתתתתתתתתתתתך
מאייייייייייייייייייייייההה
פרק מעפןןןןןןן?!
לא לא לא לא לאאאאאאאא כפישש?!
פרק מושלםםםםם כן כן כן כן כןןןןןןןן😊
תמשיכיי בובה
מוווווואהה
אין מצב בחיים שיצא לך פרק מעפןן חחח מושלמתתת..
איזה כייףף שהם חזרווו
ונראה לי בטלפוןן זאת הייתה מאיה הזאתתת..
מאמיי המשכיייי דחופייי.
הוא בוגד בהההה עם המאיה הזאאאאאת!
אןי אני בטוחההההה.
יש בינהםם משששו!
איזה בנזונההההה
זהו ליאורררר..אנ'לאאאא אוהבתותךך יותרררר
עכשיו אני רוצה את נירררר@!
[אם יתגלה שליאור בוגד!@]
חיחיחי
יאללהה המשכוששששש
פרק מעלףףףףף כמותת תמידדדדדד=]
אוהבת המוןןןןןןןןןןןן
בתאלוששש
יואוווווווווווו איזה יפהההה איך ליאור השתנהההה קצת חבל... אבל עכשיו הוא לא שפוט כזה שלה... וממי הייתה השיחה?? ולמה הוא נתקע שמה? ולמה הוא אמר שהוא עסוק כמו איזה אחד שמתבייש במי שהוא נמצא איתו?
מחכה להמשךך טלוש
QUOTE (JustTalush @ 07/01/2006) יואוווווווווווו איזה יפהההה איך ליאור השתנהההה קצת חבל... אבל עכשיו הוא לא שפוט כזה שלה... וממי הייתה השיחה?? ולמה הוא נתקע שמה? ולמה הוא אמר שהוא עסוק כמו איזה אחד שמתבייש במי שהוא נמצא איתו?
מחכה להמשךך טלוש
כי הוא בוגגגגגגד=[