😕 ואם אין לי כוח?חחח
לאבב יווו 😊
אוקע.. אני לא אגיב.. =]..
צ'אוווווווווווו
אההה.. ובתי מאמי.. אני לא רבה איתה.. תעשי טובה.. רשמתי "המשך.." לא מצא חן בעניה התגובה.. בעיה שלה.. לא נוח לה שמגיבים לה.. אז אנלא אגיב.. הפסד כולו שלה
QUOTE (G-A-L @ 05/01/2006) אוקע.. אני לא אגיב.. =]..
צ'אוווווווווווו
אההה.. ובתי מאמי.. אני לא רבה איתה.. תעשי טובה.. רשמתי "המשך.." לא מצא חן בעניה התגובה.. בעיה שלה.. לא נוח לה שמגיבים לה.. אז אנלא אגיב.. הפסד כולו שלה
אולי את לא שמה לב איך את מתנהגת,
אז אל תפילי את זה עליי,
אני לא עשיתי כלום. . .
גם אני לא רבה איתך....
ואני לא אמרתי לך לא להגיבבב...
פשוט רואים ש"את עושה טובה" שאת מגיבה. . . . .
אז פשוט תגיבייי ותגידיי מש'ו על הפרקק כי אני עובדתת עליוו לא פחותתת משעהההה..
ואני חושבת שמגיעה לי תגובה נורמלית,או לפחות מילה או שתייםם על הפרק....
סתיוו'ששששששש 😊
סתיוששששששששששששששששששששששששש מאמיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אני אוהבת אותך הכי הכי שישששששששששששששששששש זה הכי חשובבבבבב
מתי את ממשיכה??? בקשההה אני מחכהההה
טלוש
גמאנייייייי מאמיי תודההה חחחחחח!!
ו...המשכתיי היוםם,תסתכלי עמוד קודםם נשמה. . . . מוואה
סתיוו'שששששששששש 😊
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזההה שלמווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
איזה פרקק מדהים מטריףףף מעלףףףףףףףףף מושלםםםםםםםםםםם!!!
אייי סתוווווווויייייייי איזהה כתיבהההההההה מושלמתתתתתתת ישש לךך
כישרוןן מהלךךךךךךךךך שליי!!
אחדדדדדדד הפרקים המדהההימיםם ביותתתתתררר... ישששש ליאואאררר חזררררררר
הם שובבבב יחד! יש יש יש יש יש ושובבבבבבבבב יששששששש
אאאאיזהה כיייפפפפפ...!!
אמאא באמתת זה היה אחד הפרקים הנדיריםם!
כ"כ מרתקקקק יפההההה ומוששששלםם!!!!!!!
טופפ נוו אין פלאאאאא את כתבת אותוו
ומשהו שאת כותבת לא יכול לצאת משהו אחר
מאשר מושללםםםםםםםםם =]]
אזז יאאאאאלהה מלאכיתת שליי
אני מחכההההההה להמשךך
מוואהההההההההההההה
לווווופפ יו והמוןןןןןןןןןןןןן!!
יואווווווווווווווווווו פספסתי שני פרקים!! הרגע שמתי לב!!!!!!!!!!! איזה פרק!! יואווווווווווווווווווווווווו
אני כבר לא יודעת מה להגיד מרוב שחרשתי על מילים והפרק הזה פשוט יותר מדי מדהים!!!!!!!!!!!
יואווווווווווווווווו איך אהבתיייייייייייייייי נתת את הפיתרון הכי טובבבבבבבבב בחיים לא הייתי חושבת שככה זה יסגר!!!!!!!!!!!!!!!
אין עלייך!! פשוט אין!!!!!!!!!
עכשיו אני עוד יותר רוצה פרק!! איך אני ישן בלילה?? איך???
אוהבת המוןן טלוששש
סתיוו'ששששששששששששש מי אמוררררררררררררררררר..
איזה המשךךךךךךךךךךך שימחתא ותי .. למרות שמגעיה לכלבה הזאת לסבוללללללללללללללללל להבין סוף סוף מזה בלעדיו ומזה כאב.. אלב לא נוראא אני מתה עליהם שהם ביחד אי אפשר שהם רביםםםם!..
חחחחחחחחח יאלה שימיע וד המשך אוהבת אותךךךךךךךךךךך המון המון!!
-ברו'ש-
תודהההה יפותת שליי,
אין אין אני מתהה עליכןןן,בדוקק!!
היום יהיה המשך מאוחר יותר,
עכשיו אני עייפה,
וכנראה שאני יעשה עוד כמה דברים היום,
הוא עוד ארוך...
תמשיכוו להגיבבבב המוןןן. . .
אוהבת הכי שיששששששששש,עד סוף בעולם,
קבלוו נישוקיםםםם וחיבוקים!!
סתיוו'שששששש 😊
סתיו'וש אני משנהה שיטהה
חח מהיום אני יטריד אותך עד שתשימי המשךך חיחיחי
סתםם בובה שלי אבלל יאללה להשיםםםם
שיהיה מדהים כמו תמיד
אוהבתתת'תך
מממאייהה
סתיווששש מי אמוררר אני בע'מ 115 אני קוראת כמה שאני יכולה..
אין לי זמןן יש לי מבחן בהיסטוריה וספרדית!
אני מויי מצטערת!
מצידי הייתי קוראת עד הסוףף!
אבל אני מתקרבתת=]]
חולעלייך ומקווה שאת מבינה אותי!
יפיתי צ'לךךך=]]