איזה כייףף כמעט כל יום יש פרקקקקק..[בלי עין הרעעעעעע]
תמשיכיי ככככך=]]
[161!!]
בננותתתתתת מדהימות שלי. . .
תודה על התגובותת שלכןןןןןן. . . .
אין,אני חולהה עליכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן. . .
המשך יהיה מחר ב"ה..
אז,
עדד אז תגיבו. . .
תישארווו טיפנותתת במתחח,עם המוןן שאלותתתתתתתתתתת..חיחיחיי.
אוהבת הכי שישש,
תחכו למחרר..
סתיוו'שששששששששששששש 😊
נ.ב
אני רוצהה הרבה תגובותת אחרת לא יהיה המשךךך,
אל אחריותכן!!
ישש לך תגובותת אז שתקיייייייי 😛
אוהבתותךךךךך
ומחכה להמששששך
בתושששקה=]
והמשתמש של..
הילדה_והאגדה,לא עובדדד לי משום מה. . .
אז אני מהמשתמש הזה..
לא להיבהל. . .
אוהבת הכי שיש..
סתיוו'שששששששש 😊
חיחיחי זה בסדררררר=]
רואה איזה מהר מתקדמיםם לך העמ'?!
יופיי עכשיו אין לך מה להתבכיין ולהתלוננננן!
מושלםם ומדהים
יאללה המשכים
😊
אוהבבבתת
מאיושש
סתיו'ושש המשךך י'כישרוניתת
כתבייי המשךך בובה שיהיה יפהה כמו תמידדדדדדדדדד
אניי רוצה המשךך!
חח אמרתי לך שמהיום אני יטרידד אותךךך!!
אוהבתת
מאיההה
חחחח בתאלוש יא רעה.. חח כי הוא בוגד חח אהבתיייי
אני רוצה גם המשך!!! אלו!!! חח (יענתו כמו שעושים האלה בשוק.. חח בכיוון של ה-הלו של הטלפון)
חחחחח עזבי זאת השעה!!
אני גם מחכהה
טלושש
יאוווו סתיווש איך התקדמתי!!!
אני כבר בע'מ 144!!!
היום בערב או מחר אני איתכםםם!!!
יאיאיאיאיאיייייי!!
סוףסוףףף אני מ=א=ו=ש=ר=ת!!!!!!!!
אוהבתותךך עד אינסוףףף
יפיתי צ'לךךך!!!
הסיפורר שלךך מושלםםם!
כשאני אסיים לקרוא אני אכתוב לך על חוות דעתי כל כל הדמויות וזה..
שלך תמידדידידדדד
יו אר מיי אנג'לל!!!
יפיתי=]]
יפיתוששש ב'מתת התקדמתת=]
יאללה סתויייייי
עוד מעט יוצא שבבבת
או שכבר יצא[!?]
המשכככככי=]