[165]
את עדיין לא אוהבת אותוווווו? [ליאור]
דווקא כן,
האמת שאת החלק בסוף,דווקא ניקשרתי אליו,ניסחפתי עם מה שהרגשתי..
ארבלל ליאורר חמוד חחח...הוא שלי הוא שלי!!!
האמת ששכחנו מניר אה?! 😊 חחח
יאללה תמשיכו להגיב...
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 15/01/2006) דיייייי איזה מהממםםםםם
שוב קראתי את השורות האחרונוותת
וסתיוווווויי את גורמת לי לבכותתת=(
תמשיכיי מהררררר
אתמול בכיתייי שכתבתי את זה..
את השורות האחרונות כאילו,חחחח...
אני בדרך כלל כותבת את הפרקים שאני שמהה,שאני שומעת שירים כמו של מריה קארי..
וקחווו עצהה כולכםםםםםםםםםםםםם...
תורידוו ת'שיר הזה:
מריה קארי - Take A Look At me now
ותקראו איתו את הקטע בסוף...
מאז שהם עלו לחדר,
זה הכי מרגש שיש,
ואם לא היתרגשתםם אז כנראה שאני הרגישההההההההה..חחח
קיצר,
תגיבו עוד..
סתיוו'שששששששששששש 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 15/01/2006) דווקא כן,
האמת שאת החלק בסוף,דווקא ניקשרתי אליו,ניסחפתי עם מה שהרגשתי..
ארבלל ליאורר חמוד חחח...הוא שלי הוא שלי!!!
האמת ששכחנו מניר אה?! 😊 חחח
יאללה תמשיכו להגיב...
יופי שניקשרת אליו=]
ולניר[?!]
לא התגעגעתיייי בכלל!1
תזהררררררי לך=]
יואו מאמי זה כזה מדהים.. מרגש.. כל כך ריגשתי אותי..
אוהבת אותךךך
מחכה להמשך
טלוש
תודה!! 🙄
יאללה בנות,אתן לא חושבות שאיכזבתן??
אתמול ישבתי עד מאוחר ושמתי המשך,העיקר לפצות אתכם...
ולי?אתם ממש לא מחזירים..
מבאסות=/..
לילהה טוב,
סתיוו'ששששששששש 😊
אל תתבאסי יפההה
שלייייי=]
עוד מעט 200 עמ''''!!!!!!!!!!
מואאאאאה
לילה טווווב וקסום שיהיה לך=]
בתאלוששש
מאמייי חח אני חצי לומדת חצי קוראת.. אז לא הגבתי כמו שמגיע לך.. גם עכשיו אין לי זמןןן חח אוף אני כזאת מפגרתתת חחחחח
הפרק היה מושלםם ואני חולה על מריה קאריי אז הבנתי אותך.. חח גם סלין דיון זה טוב חחח
ויש עוד מלא שיריםם חחחח אני שומעת רק שירי אהבה בזמן האחרון חחח יש עוד הרבה שיריםםם אבל ביחידיםם everything i do i do it for you ואתמול נזכרתי בשיר של ניק קארטרר חחח do i have to cry for you ויש גם i dont want to miss a thing וואיי חח מלאא אוףףף הראש שלי נמצא בהכלל חוץ מבללמודד חחחח
ללמודדדדד מהררררררררר=]
חיחיחי ממש נהייתי חרשניתתתתת ]ממש[
בעעעעע
סתוווווויק
המשששך!
חחח לא מצליחההה ובקודם היה לי 56 חייבת לשפרררר
חחחחחחחחחח פויה עליי
חח מטורפות,
וטלו'שש אני מכירה חלק מהשירים שנתת,
הם ממש יפים,
את השאר אני יורידד מחר,
כי עכשיו?!?!
אני עפהה לישון,
מחר יהיה המשך ב"ה..
שאני יחזור מהמכון כושר..
אוהבת הכי שישששששששששששששששש,
סתיוו'שקה!! 😊
חחח יאללה לקום!!! חחחח
סתם.. בתגובה הבא אני יכתוב לך עוד שירי אהבה.. אם את רוצה אז בכייףף חח
שירים של סלין דיון את מכירה לא?אם בערך תגידי ואני יתן לך שמות ושל מריה קארי אני אוהבת הכיי
במיוחד: my all, all by myself, we belong together זה השירי אהבה..
אני רוצה המשךך
אוהבת המוןן טלוש
בנות,ממש תודה על התגובות שלכןן,
אני עכשיו הולכת לאיזה מקוםםםםם עם חברותת שליי ואז למכון כושר,
אני יגיעע בערב,דיי סחוטה אני מאמינהההה..
אזז אני ישתדל בכל זאת להשים המשך,
אני רוצה עוד תגובות קמצניות!!חחח
אבל אני מתה עליכןן בכל מקרה,אתןןן מלאכיות!!!!
קיצור,
ביו'ששששששששששששש לכן!!!
מוואה ענקית!!
סתיוו'ששששששששששששששששש'קה! 😊