פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,165 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 166 מתוך 222
המשששששששך=[
אני רוצה לדעת מה עובר עלל ליאורררררי המושלמווווני הזההההה
גם הוא סובל,
אני בטוחההה=(
וואלה יפה לכם שהסיפור הגיע לעמוד השני כימעט,אהבתיי ביותר. . .
קיצר,המשך א=י=ן היום,
לילה טוב לכולם. . . .

סתיוו'שקהה 😊
אוף זה לא הוגן=[[


המשך
סתיוייי אנחנו רוצות המשךך מה איכפת לי מכל השאררר מי שלא כותבת המשך אז היא לא חשובהההה
איזנה בנות מעצבנות!! למה אתן קוראות בלי להגיב?? לפחות תכתבו מילה אחתת העיקר להגיב להההה
היא כותבת פה לא רק בשביל עצמה אלא גם בשבילכןן ותאמינו לי זה לוקח הרבה זמן.. ותוך כדי לפעמים יש בעיות במחשבב ובא למרוט שיערותתת ואומרות זהו זובי לא כותבת יותר אבל אחר כך נשברות בגלל התגובות וכותבות המשכים שובב תגובה יכולה לעשות את השינוי!! תפנימווו
וסתיוש...
אני מ-ת-ה ע-ל-י-י-ך ותמשיכי בשבילנו 😢
טלוש
טלו'שש תודהה חיים שלי,איזהה מתוקה את מוואהה!!!!!!!!!
ממשש אבבל,חיחיחי...

המשך יהיה ההיוםםם אני מקווהה...
למרות המצב של התגובות,
אני מקווה שכל מי שקוראת אתת הסיפור ולא מגיבההה תפנים ותתחיל להגיב,
כי זה ממש לא יפה מה שהולך פה...

מוואה ענקית,
אוהבתת המונייי המוננייייייים..

סתיוו'ש 😊
מקווה להמשך....
המשך?
סתיווששש אני זקוקה להמשךך!😢
גמני=(
אני ישים לכם יותר מאוחר,אין לי מה לעשות במיל,עכשיו אני קצת מנקהה ת'בית. . .בעעעעע
והיום אני לא הולכת למכון כושר,אזז אני ישים. . .
ובכל זאת,אני שמה אותו בלי חשק,אם כמות התגובות. .
כי יש פהה כמה אנשיםם שאוהבים לקרוא ולא להגיבב.......
וזה לדעתיי טיפהה חוצפה,אבל מהה שבא לכם..

אוהבת,
תיו תיו 😊
מחכה=]
ליאור הביט בי,במבטו הכובש..
הבטתי במבט שבו התאהבתי,בליאור שאהבתי,שכבר השתנה,ולא נישכח..
ודימעה קטנה ירדה מעיניי,דימעה עם המון משמעויות...
עיניו של ליאור ניפתחו,והוא הביט בי כלא מבין,
הוא קם והתקרב לכיווני.....חיבק אותי,
ואז הרגשתי....הרגשתי אותו...הוא פשוט בכה. . . . . . . . . בדיוק כמוני...

לא היה לי מה לומר,פשוט שתקתי,ונתתי לדימעותיי לרדת להם,
לא טרחתי לעצור אותם,כך גם ליאור,הוא פשוט חיבק אותי חזק כ"כ,
עד שיכולתי להרגיש את ליבו, דופק על גופי..
פתאום הרגשתי שזה רגע שלא קורה כל פעם,
אני בוכה,ליאור בוכה,
ושנינו אחד בידי זה...
ליאור לא השמעי את קולו,דרך הבכי..
אך אני כן,פשוט בכיתי,כי כאב לי על הכל,
על כל מה שקורה,ולא ידעתי מה יקרה,לא הבנתי כלום,פשוט כ=ל=ו=ם!
מצד שני כאב לי על ליאור,לראות אותו בוכה ככה,
וזה לא פעם ראשונה שבן בוכה בפניי,
וגם לא שנייה.
אני וליאור התנתקנו מהחיבוק לרגע,והבטנו אחד לשני בעיניים.
שלווה לא הייתה בהם,אך המון כאב.
מעניי הפסיקו לרדת במתמיד הדמעות,ומעניו גם,
אבל בכל פעם הייתה יורדת דימעה זעירה,דימעה עם המון משמעויות..
ליאור עדיין נעץ בי את עיניו,ולרגע לא הבנתי את משמעות הדבר..
הוא התקרב אלי,ונשק לשפתיי, נשיקה ממושכת...אך רק על השפתיים,לא יותר מזה,הוא התנתק לרגע,והביט בי שוב בחוזקה,
"אני אוהב אותך"...הוא אמר לפתע..
"ואני אותך"..אמרתי ובאתי לחייך,אך ידו של ליאור חסה את פיי,את חיוכי,הוא שם את אצבעו על שפתיי,ולא נתן לי לדבר,לא לחייך,
שוט להביט בו,רק בו,לא הבנתי למה הוא עשה זאת...
לאחר כמה שניות הוא הוריד את ידו ולקח אותי יד ביד,לכיוון המיטה.
הוא התיישב, וכך אני אחריו.
"אנחנו צריכים לדבר"..הוא אמר לפתע,והביט בי ברצינות.
"אוקיי"..אמרתי ופתאום התחלתי להלחץ,אך גם לי היה מה להגיד.
"את אוהבת אותי?"..הוא שאל...
"כן"..אמרתיי ורציתי שוב לחייך,אהבתי לומר לו זאת...
"אז מה הבעיה ביננו?"..הוא שאל..
"הבעיה?"..לא הבנתי..
"הבעיה"...הוא חיזק את דבריי..
"אני לא מבינה אותך"..אמרתי והבטתי בו ולא הבנתי למה הוא חותר.
"מעניין"..הוא אמר..."אז אני יגיד לך מה הבעיה"..הוא אמר ונשם עמוק.
"כן?"..אמרתי,ורציתי להקשיב לדבריו.
"אנחנו לא מסתדרים,הקשר שלנו הוא כמו טלנובלה,את לא שמה לב?!
בגידות,בכי וכאב,ריבים,חבר שנעלם ושעכשיו את פתאום מוצאת...חוזרת אליו,ואנחנו ניפרדים,
את ניפרדת ממנו,חוזרת אלי,ואז יש פסק זמן,ומה עושים?!יושבים בבית ומחכים לתשובה מגברת בין לוי,
ובנתיים מה אני עושה?אני יושב אם עצמי וחושב מה לא עשיתי טוב,כשבעצם היחידה שטעתה פה זאת את,
כי מה אני עשיתי,מה אני עושה?אוהב אותך???"..הוא הרים טיפה את קולו לבסוף... ואני התייבשתי...
בכמה מילים הוא אמר פשוט הכל,את כל מה שקרה ביננו...וידעתי שהוא צודק,והדמעות עמדו בעיניי,
אך החזקתי אותם,לא רציתי להישבר עכשיו,הבטתי עליו והבנתי שיש לו עוד כמה דברים לומר,
השפלתי את מבטיי לכיוון רגלי שהי מונחות בצורה חצי מזרחית על המיטה..והוא המשיך. . .
"זה טעות לאהוב אותך,נוי?"..הוא אמר טיפה יותר רגוע..."זה טיפשות שננתי לעצמי להיתאהב בך?,
בילדה הכי לא החלטית בעולם,בילדה הכי מסובכת שיש,שמשחקת בי,ומשחקת,ואז מחליטה בסופו של דבר שהיא אוהבת אותי..
נוי,אני מרגיש שזה טעות,ואני לא יודע למהה, אבל אני מתחרט שהכרתי אותך,אני לא מבין למה אלוהים שלח לי דווקא אותך,
את גורמת לי לכ"כ הרבה סבל,שאנ י מרגיש שזה מוגזם...אני לא אותו ליאור שהייתי פעם...
ואם להגיד את האמת,לעולם לא הייתי ככה,את שינית אותי 180 מעלות"..הוא אמר ואני הבטתי בו כלא מבינה,
כל מה שהוא אמר הידהד לי בראש...לא האמנתי לדבר אחד,שגרם לראשי להיתקע במילים האלו..שהוא העז להוציא מפיו..
"אני מתחרט שהכרתי אותך,אני לא מבין למה אלוהים שלח ליי דווקא אותך"...דיקלמתי לו את המילים שהוא אמר..
ואז הבטתי בו...הוא לא אמר עוד מילה נוספת,רק שתק..
"אתה יכול ללכת,אני לא מחזיקה אותך"...אמרתי והרגשתי פתאום חזקה...אך כ"כ מושפלת...
'אני לא מבין למה אלוהים שלח לי דווקא אותך'..שוב זה עבר בראשי,המשפט הכואב הזה...
"אני לא יכול ללכת,אני אוהב אותך"..הוא אמר והבטתי בעיניו...אך הוא לא בשלי....לקחתי את ידייי וסובבתי את ראשו,
שהופנה לכיוון אחר בכלל,ואז הוא הביט בעיניי,התקרבתי אליו ולחשתי לו....."בחיים,אבל בחיים אפ'חד לא אמר לי את מה שאתה אמרת,
לא פגע בי כמו שאתה דאגת כרגע לפגוע,ושתדע לך שכמה שאני פגעתי בך,אתה אולי סלחת לי...אבל אני?!בחיים לא יסלח לך..
אתה יכול עכשיו להיתפלל לאלויהם כדאי לשכוח אותי...הכי כדאי שתמשיך בחיים שלך,כי אני ואתה,גמרנו!!"..אחרי סיימתי להגיד לו את זה,
התרחקתי ממנו,והוא הביט בי המום,במובן המילה המום!
ואני,אני הייתי כ"כ כועסת,כ"כ עצבנית,הרגשתי מושפלת.....אך החזרתי לו,הבנתיי שעשיתי בשכל,
למרות שעכשיו אני צריכה להתפלל לאלוהים כדי שאני ישכח אותו,דווקא עכשיו,דווקא עכשיו שהתאהבתי בו כ"כ חזק,
דווקא עכשיו כשאני יודעת שבניר פגעתיי מספיק,וגם איתו זה ניגמר..................
"אני ואתה לא נישאר באותו חדר!"..אמרתי לאחר כמה דקות,שבהם אני הספקתי ללכת כמה פעמים על החדר ולחשוב,
ואז לשכב על המיטה,
וליאור רק יצא למרפסת,ישב על הכיסא מעוצב האבן,ועישן...
דבר שגרם לי להביט לכיוונו דיי הרבה פעמים..
"את בטוחה שזה מה שאת רוצה?"..הוא אמר וניכנס מן המרפסת לחדר,והביט בי.
"אני לא רוצה להיות עם מיש'ו שמצטער שהוא הכיר אותי"...אמרתי..
"אני אוהב אותך"..הוא אמר ליי וכך גם אני רציתי לומר, אך לא...מה שהיה היה וניגמר. . .
"אז מי הולך מהחדר אתה או אני?"..העברתי נושא...
"נוייי"..הוא אמרר מתעקש..
"טוב אז אני אלך"..המשכתי להיתעלם וקמתי מן המיטה, לכיוון הדלת..
"לא,אני אלך"..הוא אמר מיואש.."תשארי פה"...הוא אמר ויצא שוב פעם למרפסת...הביא את הקופסת סגריות שלו והביט בי...
"אני מצטער,אני רק מקווה שיום אחד תוכלי לסלוח לי..את לא הבנת אותי,את הכוונה שלי"...הוא אמר ונישמע כ"כ רציני..
היה ניראה שכ" עצוב ורע לו,עד שכימעט נישברתי..
אבל המשפט שלו חיזק אותי....המפשט שגרם ליי לשנוא אותו....כן כך תמיד אומרים..
-=-הגבול בין אהבה לשינאה הוא הדק ביותר-=-
'אני מתחרט שהכרתי אותך,אני לא מבין למה אלוהים שלח ליי דווקא אותך'..המשפט גרם לי לצמרמורת חדה..
"תלך מפה"..אמרתי נוקשת..."אני מבטיחה לך שעכשיו היחיד שיסבול פה זה אתה,
כי מי שפוגע בי,משלם...ואתה?!מכולם...פגעת בי הכי הרבה"..אמרתי והבטתי בעיניו המלאות דמעות..
"להתראות נוי"..הוא אמר חנוק...
"לא"..אמרתי..
"מה?"..הוא לא הבין..
"לא להתראות,שלום ליאור,שלום ולא להיתראות"...אמרתי והרגשתי צביטות חדות בלב.....
הוא לא אמר דבר ויצא מן החדר,כל מה שנותר לי לעשות כרגע,זה לסגור אחריו. . . .
דייהיא כזאת מטומטממממממממממממממממממממממממת 😠

דיי נוו..
סתיו אני בוכה פההההההההההההההה 😢
יששששששששששששששששששש 😊
מאושרת אניי
עכשיו היא תחזור ארצהה לנירוששששששששש
QUOTE (ligosh @ 18/01/2006) יששששששששששששששששששש 😊
מאושרת אניי
עכשיו היא תחזור ארצהה לנירוששששששששש
תשתקייייייייייייייייייייייייייי 😢
😢


ליאוררררררררי אני אוהבת אותךךךךךך!!

מה החוצפניתת הזאת בוכה עכשיוווווווו?!!
כמה היא פגעה בבבבו!?
היא לא חשבה על זההההה
רק על עצמה האגואיסטית הזאת חושבתתת!!

"עכשיו שהתאהבתי בו כ"כ חזק,
דווקא עכשיו כשאני יודעת שבניר פגעתיי מספיק,וגם איתו זה ניגמר.................."


אה כאילוווווו היא עוד חושבת שבאסה
אם ליאור לא רוצה אותה אז ניר ירצה?!
כלבהההההההההההההההה כפויייית טובההההה
שונאת אותתתתתתה!!

ליאור צודק בכל מה שהוא אמרררררר
אני איתוווווווו..

ליאורייייייי==>איתךך אחרייייייך לנ---צצ-צ-צ---ח-ח-ח-חח

ואת נויייייי=>טפו עליךךךךך מותתתתתי!

המששששך סתוייייי=]
אני פשוט קצת עצבנית
חיחיחי[B]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך