סתיוושש בובה מושלמת שששלייי
אני מתה להמשךך=[
תמשיכיי חדופיי דחופיי
אוהבת אותךךךךך המוניי
מוואהההההההה ענקיתת
QUOTE (HeNNNNNNN @ 20/12/2005) סתיוושש בובה מושלמת שששלייי
אני מתה להמשךך=[
תמשיכיי חדופיי דחופיי
אוהבת אותךךךךך המוניי
מוואהההההההה ענקיתת
😢
אמרת יפה..זה לא בראש שלך..
אבל כשמתחייבים לעשות משהו..עושים..
ואני מאמינה בפעם בשבוע יש לך מוזה לא????...
"עכשיוו הסברים,עכשיווווווווווווווווווווו"...צעקה לי גאיה
אני-איזה הסברים?.שאלתי לא מבינה,כאב לי הראשש..
גאיה-ידוע לך מה היה אתמול?
אני-היינו בקרנבל.
גאיה-הלוואי וזה היה רק זה.
אני-למה?
גאיה-תנסי לזכור..
אני-רגע,מה יש לי לזכור,היינו בקרנבל,רקדנו,דיברנו,שתינו...שתינו ו....גאיה?
גאיה-כןן?
אני-מה אז?
גאיה-עשית טעותתתת,טעות גדולה.............
אני ניבהלתיי,לא ידעתי מה עשיתייי,הייתי מבולבלת.
מהר קמתי מן המיטה,בעודי עם הבגדים של אתמול,וריח של אלכוהול נודף ממני.
ניגעלתי מעצמי.
אני-מה הקטע? מה עשיתי?..שאלתי בחוסר ידיעה.
גאיה-ת'טעות של החיים שלך.
אני-תגידי ליי מה אבלללל,לעזעזללללללל..צעקתי.
גאיה-טוב אל תצעקייי.
אני-אז דברי כבר,מה לא ברור שאני בלחץ?..פניתי אליה ביאוש =/..
גאיה-ניר,את..
אני-ניר,אני?
גאיה-כןן..
אני-ניררררררר?!..אמרתי כאילו רק עכשיו קלטתי מה היא אומרת...מה קשור ניר?
גאיה-הזכרת אותו אתמוללל..
אני-מה כבר עשיתי,אמרתי..שאלתי בתקווה לתשובה שלא תמחץ אותי..
גאיה-סיפרת ש....
אני-ששכבנו?!..שאלתיי ועלה בי הפחדד..
גאיה-שששששששש לא,מה שכבתם?..עוד הפעם??..היא עיקלה את מה שאמרתי.
אני-כןן..אמרתי והורדתי את ראשי למטה,אך בליבי,ידעתי..זו לא הייתה טעות.
גאיה-דיייייייי,ולא סיפרת לי?!
אני-מתיי באמת היה לי זמן מפגרת?!
גאיה-אתמול אמרת שתספרי לי, נו בשירותים....היתעקשהה..
אני-ממש יכולתי..=/..ו...נו נו ספריייייייי...המשכתי לומר.
גאיה-אה כן...אז..סיפרת שהיתנשקתם,וצעקת שיש לך עדיין רגשות אליו,ופשוט התחלת לבכותת,וליאור היה המום,
אמרת כ"כ הרבה שטויות,עד שאני אפילו לא יודעת איך ליאור נישאר איתך,אחרי כל מה שאמרת.
אני חושבת שבאת להגיד שהיה יותר מנשיקה,אבל שתקת...היא לקחה את ידיי וליטפה אותה ראשי היה כלפי מטה,והיא הרימה לי מהסנטר,
הכל יהיה טובב,דיי,עכשיו אחרי שעשית ת'טעות הזאת,אני מקווה שתפנימי.
אני-להפנים מה?!..אמרתי עם דמעות בעיניים, מה אני יכולה להפנים?..ליאור בטח הרוסססס,הוא בטח חושב שבגדתי בו שוב.
גאיה-ליאור עם אופק,הוא לא יכל לישון בלילה.
אני-מסכן..הדמעות רק גברו.
גאיה-את יכולה לספר לי מה קרהה בינכם?
אני-ביני לבין ליאור?
גאיה-לניר..=/
אני-אההה,זה סיפור ארוךךך..
גאיה-אני שומעתתת..אולי הגיע הזמן שתספרי לי הכל,אמרה וחייכה אליי.
אני-טוב,זה הסיפורר,..................................וככה סיפרתי לה את הכל,על רון,על שחר,על ליטל ועל היומהולדת שעשו לי.
על 5 וחצי החודשים שהייתי עם ליאור,על ניר,ועל כל מה שעברנו,על הכללל,לקח לי מש'ו כמו חצי שעה רק לספר,
אבל התגובה שלה שסיימתי הייתה שווה.
גאיה-א=נ=י ל=א מ=א=מ=י=נ=ה ל=ך ב=ג=ר=ו=ש!!!!!!
אני-זה מה שיש לך להגיד?
גאיה-כאילו כן אני מאמינה,אבל...מה קורה לך?!,בואנה את חרא של ילדהה.
אני-חח למה?.. משום מה עלה על פניי חיוך.
גאיה-את משחקת בכל העולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני-לא אני לא..
גאיה-כן את כן..
אני-נו זה לא בכוונה,זה יוצא לייי.
גאיה-תשלטי בזההה,עכשיו אני מבינה את העצבות שיש בליאור כרגע....
באותו רגע ששמעתי את המילים "עצבות בליאור",החיוך ירד,הלב קפא,כאילו הרגשתי התחלפה לה בהרגשה אחרת,שונה,הפוכה מהשנייה.
ירד לי דמעות,וגאיה חיבקה אותי חזק,חיבוק שהייתי זקוקה לו,מזל שיש לי אותה פה עכשיו.
הרגשתייי רעע פשוט רעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אני-מה אני יעשה עכשיוו אה?!!?מהה?!...אין הוא בטוח לאא יסלחח לייייייייי זו לא הפעם הראשונה שליייי,אניייי תמיד גורמת לו לסבול,
כל דבר אני הורסתתתת,נישבר ליי מזהה,נישבררררר..
גאיה-ששש דיי דיי תרגעייי,תסדרו את העניינים ביניכם, תרגעייי,היא אמרה שוב אחרי שהבכי גברר.
ידעתי שעשיתי טעות,טעות שאולי אני לא יקבל עליה מחילה.
אני-גאיה??
גאיה-מה מאמיי?
אני-אני רוצה לחשוב,את יכולה להשאיר אותי לבד?!
גאיה-הייתה שתיקה של כמה שניות....כן מאמי,אני בחדר שלי אם את צריכה מש'ו.
אני-תודה.
הבטתי בדלת ניסגרת לה לאט...ומכל סניטמטר ירדה לה דימעה אחת כואבת...
הדמעות החלו לרדת להם בכמויות...
כאב ליי...כאב לי על ליאור...כאב לי עליי...על עצמי...
נישכבתי על המיטה מקופלת לצידו של הקיר והתחלתי פשוט לבכות.....הוצאתי הכל...
זאת הייתה בהחלט הפעם הכואבת ביותר,פעם עוד הייתה לי תקווה שמש'ו יסתדר,שהוא יסלח לי,אב ל היום?!
אחרי כל הפעמים,אני לא חושבת שהוא יסלח,שאני יסלח לעצמי,וזה לא בגלל שאני בגדתי בו,אני לא..אני בעצם לא.
אבל אני לא יסלח לעצמי שגרמתי לו עוד הפעם להיפגע,לבנאדם שנתן לי והוכיח לי שיש שלמות בעולם..
אין אין,אני פשוטט רעהההההה...רעההה רעהההההההההההה.
דקירה חדה נחתה לי על הלב.
דקירה כואבת,הרגשתי רע,מגעיל....
כשחושבים על זה,מתי הוא גרם לי לסבול?
אני מביאה את הסבל על עצמי,אני בוגדת בו,נהנהת ברגע הזה,ואחר כך בוכה,ולמה!?כי אני עושה טעות.
איי אני כזאת מטומטמת,אני פשוט מזוכיסטית,מה קורה לי??!
מתי הייתי כזאת!?
ממתיי?
מאז שניר בא??
מאז שנירר הופיעע?
למה הוא הופיע בכלל?! אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
אני כאילו מרגישה שכל חמשת וחצי החודשים האלה היו לשווא.
כאילו מאלתיי לא פעם ולא פעמיים באמון שלו בי,וזה לא כאילו,זה נכון.
זה מה שלא טוב,שזה נכון,שהכל כ"כ נכון,עדד כאבבב,עד בכי,עד דמעות...
בכל 5 וחצי חודשים האלה לא נישארנו חודשיים נורמליים ביחד!!
הכל במריבות או בבגידות,בפסקי זמן,ובשטויות.
אבל זהו אני לא מוכנה שזה ימשיך.
אני לא מוכנה לפגוע בו יותררררררר,מעכשיו זה יהיה מש'ו אחיד,מש'ו שלא יגרום ליי לסבל!
אני פשוט חייבת לעשות את זה,גם אם אני רוצה וגם אם לא,זה המצבבבב ועליי להיתמודד איתו............................
המשך יבוא.....
אחד הפרקיםם הכהכהכהכהכי יפיייייים עד עכשיוו!!
יואוו זה כל כךך עצווווווב
היא באמת מטומטמטמת ומשחקת בכולםם!!!!!
בא לי להרביץ להה!
מסכנייי ליאוררררררי שליייייייי=[[
כן כןן..הוא שליייי=]
מי החליטטטט?==>אנייי?
למהההה?==>ככככה=]
חיחיחיייייי
המשכיי מהרררררר
ואל תייחסי לתגובותתתתתת יש לך סיפור פשוט מוששששלם
וכתיבה מדהימההה שמפתיעהה אותי כל פעם מחדששש=]
אל תפסיקי לעולםםםם לכתובבבבב
בתאלייי,תודה חיים שלי.
האמת שבפרק הזה אני הבנתי שעשיתי טעות,
אני מרגישה שבמשך כל הסיפור שיחקתי ב2 דמויות,שממש לא הייתי רוצה להיות במקומן.
אחת שבוגדת,ואחר כך ניפגעת,מבולבלת,וחסרת שיגרה.
ואחד תמים,מתוק,אוהבבב,שרק סובל וסובל, ומקבל על עצמו את כל מה שהיא עושה.
והם בעצם ליאור ונוי,מסכנים,אין אני פשוטט רעהה.
חיחי =]]
טוב,אז?
תודה על התגובההההה ועל חבת הדעת שלך.
אוהבת אותך המון,
סתיוו'ש =]]
בנות,תגיבו,ממש בא לי לכתוב ת'פרק הבא.
דיייייייייייי איזה עצוביי 😢 😢
רקק שלא תיפרד ממנו
טפו טו טפוו
אוףףףףףףףף שתפסיק לשחק בוו
ותשכח את ניררררררררררררר=/
סתיוושש פרק אחד היפיםם
תמשיכיי יפיופהה
מוווואהה
איזה עצוב \ :
שלא יפרדדדו !!
הם כ"כ יפים ביחחחד !#!
שתשכחחחחחחחחחח מניר הזה כבר ..
בעעע ..
תמשיככככי ..
את כותבת מדהים .. !#!
QUOTE (אנונימית @ 21/12/2005) מושלם המשך דחוףףףף
😊
יאאאלה=]
יש לך 5 תגוובוות כבררררר..!
עם שליייייייי=>6=]
מווווואהה
בתאליייייייייי
אמממ..תודה לכן יפות שליי..
אוהבת אותכןןן מאודדדדדדדדדדדד...
המשך?מחרר ב"ה.
היום יש לי עוד כמה דברים לעשות וללכת לישון.
תגיבו עודדדד..
מוואה ענקיתתתתתתתתתתתת..
סתיוו'שששששש 😊