המששששששששך=]
אני העמ' ה-143!!!!!!!!
בכל 5 וחצי חודשים האלה לא נישארנו חודשיים נורמליים ביחד!!
הכל במריבות או בבגידות,בפסקי זמן,ובשטויות.
אבל זהו אני לא מוכנה שזה ימשיך.
אני לא מוכנה לפגוע בו יותררררררר,מעכשיו זה יהיה מש'ו אחיד,מש'ו שלא יגרום ליי לסבל!
אני פשוט חייבת לעשות את זה,גם אם אני רוצה וגם אם לא,זה המצבבבב ועליי להיתמודד איתו............................
נישארתי שוכבת על המיטה,מנסה להפנים את ההחלטה.
אני ידעתי שהחופשה עומדת לההרס,החופשה שלה חיכיתי מאז שהייתי קטנה.
והכל בגללי,אין לי את מי להאשים,אני צריכה לשאת בתוצאות,לדעת לקבל גם את מה שלא הכי מתאים.
קמתי מן המיטה בצעדים יחפים, וניכנסתי למקלחת,פתחתי את זרם המים החמים,הורדתי בגדים וניכנסתי אל מתחת לזרם.
דמעות בודדות זלגו מעיניי מבלי הרגשה קודמת,
לא הייתי על הקרקע,אלא בעולם של מחשבות,של כעסים,של האשמות.
לא רציתי שזה יהיה הסוף,אבל אין מה לעשות,ככה זה אמור ליהות,אלא אם כן ליאור ירצה אותי שוב,
אלא אם כן הוא לא ניפגע ממני יותר מידי.
תחושה של בדידות הכתה בי,של כאב,של אכזבה עצמית.
המים שירדו על גופי התערבבו יחד עם הדמעות המלוחות,
והמחשבות חדרו עמוק לליבי,בצביטות של אכזבה,בכאבבבב, הרגשתי את עצמי ללא שפוויה.
יצאתי מהמקלחת לאחר חצי שעה של בכי ודמעות,הייתי עם חלוק מגבת עלייי ומתחת תחתון וחזיה.
הוצאתי בגדים מהארון שהיה בחדר, מכנס גינ'ס קצר של קרוקר וגופייה שחורה של TNT והתלבשתי באיטיות,המחשבות לא נתנו לי מנוח,נעלתי נעליי ספורט ועשיתי קוקו.
לקחתי את משקפיי השמש ויצאתי מן החדר לכיוון......
החדר של גאיה ואופק..הלכתי במזדרון המלון,החדר היה במרחק 2 חדרים מאיתנו....
הלכתי עוד כמה צעדים והגעתי לדלת חדרם,דפיקות ליבי הואצו,ידיי רעדו,עבר בי גל של פחד,של תסכול.
פחדתי מתגובותו של ליאור כשיראה אותי,מה הוא יעשה? מה הוא יגיד?
עברה בי צמרמורת, פחדתי לגעת בדלת כאילו היא איחזה חפץ חשוד א מש'ו,אבל ידעתי,שמאחוריי הדלת מחכה לי הפתעה.
הייתי רוצה שהיה תיהיה טובה,אך אין לדעת,הייתי בטוחה שליאור יהיה שם וידעתי שהואא יגיב בצורה כלשהי,
אך לא ידעתי איך,ומזה נבע בעצם החשש.
המחשבות בראשי,בעודי נוגעת בידית הדלת,הסתחררו,
פשוט החזקתי את הידית חזק ומשכתי אותה למטה.
ידעתי שמה שיקרה יקרה,אבל להיכנס לשם אני חייבת....
הדלת ניפתחה ואני ניכנסתי, בוחנת פינה ופינה בחדר,רואה ומחפשת זכר לליאור, אך ליאור?!
לא היה שם.
אני-איפה הוא?..היתפרצתי לחדר.
אופק-אייי נוי, מי? את מי את מחפשת...לא הבין...
אני-את ליאור,איפה הוא?
אופק-הלך...וגאיה ניכנסה מן המרפסת,עם סיגריה ביד.
אני-הלך?!..שאלתי את אופק ולא ייחסתי חשיבות לגאיה.
אופק-כן..
אני-לאן הוא הלך???
גאיה-לעשות סיבוב,הוא אמר שהוא רוצה לחשוב...גאיה פתאום התערבה בשיחה.
ואני לא עניתי,פשוט הבטתי בהם,ומעיניי ירדה דימעה,לא עוד אחת,רק דימעה בודדה.
"איך הוא?"...המשכתי לומר..
אופק-הוא בסדר,יותר טוב מאתמול בלילה.
אני-באמת?..שאלתי בתקווה.
אופק-כן,ניראה לי שהוא יתגבר....
חייכתי אליו ואמרתי,"אני מקווה,זה הרס אותי ששברתי אותו,לא מגיע לו.."
גאיה-כן,הוא ילד זהב...
אני-טוב הלכתי לחדר שלי.
גאיה-את לא מעדיפה להישאר פה?
אני-אממ,לא מאמי,אני בחדר.
גאיה-אוקיי...
יצאתי מחדרם של אופק וגאיה,ופניתי שוב לחדרי,פתחתי את הדלת עם כרטיס המגנט וניכנסתי...
הלכתי לכיוון המיטה,ונישכבתי עלייה....
שוב המחשבות עלו..
מחשבות מבולבלות,מצד אחד אני שמחה שהוא יתגבר על זה,ושהוא יותר טובב עם הכל.
ומצד שני, לא ראיתי אותו עדיין, מאז אתמול....דבר שהעציב אותי ושוב הדמעות התחילו ושוב הצער חזר,
כבר לא הייתי שמחה אלא עצובה,כי נורא התגעגעתי אליו, לריח שלו,לטעם שלו,למגע שלו, שלא ידעתי אם אזכה לחוות אותו שוב,
אבל מהר הייתה לי תשובה לשאלה,כשיד נגעה בכתפיי...
המשך יבוא...
יאאאאא
ליאורררררררררי תסלחחחחח לההההההה
תסלחחחחחח תסלחחחחחחחחחחחחחחח!!
למרות שהיא ביצ'יתתתתתת=]
חיחיחיי
סתויייייי פרק מעעעלף כרגייייייל
אבל קצררררררררררררררררר😢
אני רוצה עודדדדד אחחחחחחד!
ההההמשךךךך
בתאלייייי=]
ליאורייייייייייייי ------->>
אל תסלח לה תיהיה איתיי 😁 🙄 😕
חח סתם סתם באארור שתסלח להה
אתם מממממממאוד חמודים ביחדדד
סתיוו פרק יאפה מאודד
תמשיכיי בובהה
מווווווווואהה
😊 תודה לכןןןןןן..
אוהבת המון,
סתיוו'שששששששששש 😊
יו אני מההתחלה ידעתי שניר יביא רק צרות..
מה הוא נתקע באמצע החיים?!!?!?
ליאורי 😢
QUOTE (Kariniiii @ 22/12/2005) יו אני מההתחלה ידעתי שניר יביא רק צרות..
מה הוא נתקע באמצע החיים?!!?!?
ליאורי 😢
😢
😂 איזה מתוקות אתןןן..
יאללה מגיע לי עוד כמה תגובות,
וניראה כבר אם אני ישים המשך.
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןן
מוואההה
תמשיכו להגיבבבבבבבבבבבבב
סתיוו'שששששששש 😊
התחלתי לשמור שבת,אז אין היום המשךךך.
במוצאיי שבת יהיה...אני אשתדללל..
תמשיכוו להגיבבבבבבבבבבב..
ושיהיה לכולכןןןןןן שבת שלום!!
אוהבת המוןןןןןןן
סתיוו'שששששששששששש 😊
אוקיי ילדונת השלמתי עכשיו את כל הפרקים(בערך 13 פרקים)כי אין לי מושג איך יכולתי להפסיק לקרוא את הסיפור ה~מ~ה~מ~ם שלך טוב אבל נראה לי שזה בגלל שלא היה לי כ"כ מצב רוח בחודשיים האחרונים
אבל זה עבר..קיצר אני מחכה להמשך שלך לראות מה קרה עם ליאור.. 😛
==שבת שלום==
שיר.. 😎