פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד ·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·...

·´¯`·-»מאכזבה•°לאהבה°•חדשה«-·´¯`·

✍️ stavcohen8 📅 15/05/2005 17:44 👁️ 61,217 צפיות 💬 3,321 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 144 מתוך 222
כבר יצאה שבת..ממזמן
איזהה סיפור יפהה עכשיו קראתי את כל הפרקים והוא פשוטט מושלם..

יואוו הלוואי שהוא יסלח לה שיבין שהיא אוהבת אותוו ושהיא הייתה שיכורהה.

מאמיי המשךךךךךךךךךךך
אמממ...מאמייי תודההה רבהההההההההההההה..
חיחי..

אבל ידוע לך שכששיכורים אומרים את האמת תמיד?!
אז זה אמת..חח

אני שמה המשךך עוד מעט..

מוואה ענקיתתתתתתת

סתיוו'שששש 😊
?
מהמםםםםם!!!
פשוט מושלם!!!
תמשיכייי דחוףףףףףףףףףף
שוב המחשבות עלו..
מחשבות מבולבלות,מצד אחד אני שמחה שהוא יתגבר על זה,ושהוא יותר טובב עם הכל.
ומצד שני, לא ראיתי אותו עדיין, מאז אתמול....דבר שהעציב אותי ושוב הדמעות התחילו ושוב הצער חזר,
כבר לא הייתי שמחה אלא עצובה,כי נורא התגעגעתי אליו, לריח שלו,לטעם שלו,למגע שלו, שלא ידעתי אם אזכה לחוות אותו שוב,
אבל מהר הייתה לי תשובה לשאלה,כשיד נגעה בכתפיי...

הסתובבתי בבהלה לכיוון ליאור שעמד כמה סנטימרים בודדים ממני..
הבטתי בו במבט עצוב,מלא חרטה...
לא ידעתי מה הוא מרגיש,מה קורה בליבו ובראשו..

"ליאורר"..אמרתי לאחר כמה שניות שהסתכלתי עליו..
אך הוא לא ענה...רק הביט בי,במבט קפוא ללא משמעות..
הבטתי בו גם אני ואז קמתיי מן המיטה...הושטתי את ידי האחת לכיוונו וסימנתי שיתן לי את ידו..
הוא המשיך להביט בי ללא ניע......אבל לא התייאשתי..
שברתי את השקט שנימשך עוד כמה שניות..."אני לא יודעת אם להיצטער,אני יגיד לך את האמת"
ליאור פתח את עיניו והפעם ניראה שגרמתי לו להגיד כמה מילים...
"את לא צריכה להצטער?!"...הוא שאל בפליאהה..
"לא,ממש לא,טוב נו אולי קצת,אבל זה קרה שלא היינו ביחדד.."...אמרתי לו מנסה להסביר את עצמי..אבל ללא הצלחה..
"וזה אומר שאת צריכה ישר לקפוץ למיש'ו אחר?"...הוא שאל בביטחוןן..
"זה היה כשהיינו בפסקק זמן,ליאורר,פסקק זמן!!.."..הדגשתי ת'פסק זמן...
"וזה אומרר שאת צריכה לקפוץ על ההזדמנות הזאת שהייינו בפסק זמןן וללכת לנירררררר?! אהה?! תעני ליי..
אני לא מביןן אותך נוייייי,את אומרת שאת אוהבת,אבל אני לא יודע אם את מתכוונת אלייייייי או לניר,נימאסס לי שאת משחקת ביי..
דייי אני כבר לא יכולל עוד,אני אוהבב אותך נוייי אני אוהב אותךך כמו שלא אהבתיי מעולםם,
וכל פעם שאת פוגעת בייי אני נישבררר,נישברררררררררררר..את גומרת אותיי והכי גרוע?!
שאת אפילו לא שמה לבב שאת עושה את זה.."...הוא אמר..ורגשתי כאילו הוא הוריד מליבו הרבה..ראיתי מעיניו דימעה,
שהוא אפילו לא טרח לנגב אותה....

"אני יודעת,אוףף ליאוררר אני לא שולטת בזהההה..וזה הכי גרוע,
אניי מהופנטת,כאילו שניכבשתי על ידיי שניכם..."..אמרתיי לו כשמעייני יורדת להן כמה דמעות בודדות..
"נוי,את מתוסכלת..ואת מורידה את זה עליי"..הוא אמר והביט עמוק בתוך עייניי..
"אני..חוששת שכן"...החזרתי לו מבט..
"את משגעת אותייי.." "וזה כואב ליי"...התפרצתי לדבריוו..
"אז למה את עושה את זה?"...הוא אמר חסר אונים..
"אני לא שולטת בזה....זה זה הזיכרון,הזדיכרונות שלא מרפים ממני...
יש לי כ"כ הרבה עומס בראש,ליאור...שאני לא אתפלא יום אחד אם אני ישתגע.."
"בנתיים אני זה שמשתגע..."...הוא אמר בשעה ששיחק באצבעותיו..
"סליחהה,בעצם אני יבין אם לא תסלח ליי..זה לא מגיעע לי..."...אמרתי בעצבות..
"כבשת אותי נוי,ואני יודע שאני אסבול אם אני לא יהיה קרוב אלייך.."...הוא אמרר..
"אני מפחדת לפגוע בך שוב..אני אומרת את האמת.."אמרתי לו בעצרת נשימהה....
"אני חושב ש...."..והפסיק כמה שניות.."שאנחנו צריכים כמה זמן לחשוב...וניראה לי שהחופשה הזאת היא מקום מצווין.."..הוא אמרר בטוח בעצמו..
"כ...כן..הא?!.."...גימגמתי..
"אני רוצה לחשובב וצריך...גם את צריכה,את לא חושבת?..זה הדבר הכי טוב לשנינו,שתחליטי אחרי שתחשבי על כל מה שקורה תבואי,
ככה גם לי יהיה זמן לחשוב על הכל.."...הוא אמר ולא הביט בעיניי משום מה...
"אוקיי,אני מסכימה.."..אמרתי..
"אין לך ברירה.."..הוא אמר והביט בי במבט חד.."אתה צודק.."...אמרתיי והבטתי בו בחזרה באותו מבט....

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

"ניראה לי שליאור יותר מידי טוב בשבילך.."..אמרה גאיה בשעה שהלכנו בטיילת החוף..
"כן,אני יוצאת תמיד החרא,אפ'חד לא יכול להבין אותי"..אמרתי בעצבנות..
"אני מבינה אותך..מבינה טוב מאודד..."...היא אמרה ליי ופנתה לכיוון באסטה של עגילים ושרשראות..
"אני מבולבלת גאיה,אין את לא תצליחי להבין מה עובר עליי,גם אם אני יפרט מילה מילה ממה שקורה לי"...אמרתי מנסה להסביר את עצמי..
אך גאיה לא הביטה לכיווני והייתי עסוקה מידי בעגילים המהממים שהיו תלויים על המעמדים..
"תתיחסיי אליי י'חראאאאאאאאאא"...צעקתי עלייהה..
"אני מתייחסת,תשתקי.."...היא אמרה בשעה שהיא מרימה זוגות עגילים..
"כן,מתייחסת לעגילים.."..אמרתי מיואשת..
"כבר אני ימשיך איתךך בשיחה נויו'שקההה"..היא אמרה ולא הייתה לי ברירה אלא להסכים..

בחרנו אני והיא 2 זוגות עגילים ויצאנו מהבאסטה...
והמשכנו ללכת בטיילת,כל רגע עצרנו באיזה באסטה שגאיה נידלקה עליה,והמשכנו שוב ושוב..
ואני?!אני רק מנסה להשחיל מילה פה ושם,אבל הבנתי שלדבר?זה רק לאוירר...היא עסוקה מידי בקניות שלה..
הרמתי ידיים,וזרמתי איתה,פשוט ידעתי שאבוד ליי...
ניכנסו לבאסטה של בגדים...

"את פשוטט מעצבנתתתתתתתתתתתתת"...צעקתי עליה..
"נוו חלאס כברר"..היא אמרה...וכמו תמיד הייתה עסוקה בדברים שהיו שם..
"נישאר לנו עוד שבועע להיות פה?...וזה פעם אחרונה שאני יוצאת איתךך"...אמרתי החלטית..
"כן כן"..היא אמרה בלגלוג...

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

הגענו למלון לאחר שעתיים וחצי של סיבובבב בכל הטיילתתתתת..
לי היה כ"כ חםם עד שכבר חשבתי שאני מתבשלת..
גאיה הייתה עסוקה בדברים שהיא קנתה,כמו בגד ים חדש,וגי'נסים חדשים ארוך וקצר..
עגילים טבעות חולצות,הכלללללל!
לי לא היה חשק לקנות כלום,שפוט ישבתי במרפסת שעה שגאיה מסדרת ת'דברים.

"יאללללללה בואי לבריכהה..."..היא צעקה לי למרפסת..
התעוררתי ממחשבותיי שלא מרפות ממני כבר יומיים,מאז השיחה עם ליאורר...
החלטתי באמת ללכת להיתרענן,ובאמת היה לי חשק לרדת לבריכה....."אני באההההההה"...צעקתי לה חזרה,וניכנסתי לחדר...
היא כבר הייתה לבושה בבגד ים החדש שלה,שניראה עלייה כמו על דוגמנית..
"אני הולכת להיתלבש כוסית שליי"..צחקתי והלכתי למקלחת..

לאחר כמה דקות יצאתי שעליי הבגד ים ומעליו חצאית גינ'ס מיני וסטרפלס לבן..שיער פזור ומשקפי שמש..
"אני מוכנההההה"..הודעתי להה...אך לא היה צורך היא שמה לב ושרקה כמו בן..
"ששש שששש,יא גבר"...אמרתי בעליזות..
"חח אחלהה גבר,לא סתם.."... אמרה וצחקה,משכה את ידיי ויצאנו מן החדר....


הגענו לבריכה,והתיישבנו שתינו על מיטת שיזוף,פרסנו מגבות,וישר ישבנו להישתזף..
"לא חם לך?"...שאלתי את גאיה לאחר כ-10 דקות של ישיבה בשמש..
"חם חם.."..היא אמרה.."בואי ניכנססססססס למים כבר.."..היא אמרה נוטפת זיעה..
היא קמה וקפצה ראש למים,אני אחריהה..

שחיתי זה עשה לי טובב,פחות מחשבות...פחות כאבים ובילבולים..
עצרתי בצידה השני של הבריכה הענקית...מתנשפת...
עוד פעם המחשבות עלו,על ליאור,היכן הוא כעת?!...יומיים שאופק והוא נעלמים,רק בארוחות אני רואה אותםם..
אך זה לא הטריד אותי הרבה זמן,כי ברגלי הרגשתי עקיצההה..."אחחחחחחחחחחח"...קפצתי..
וכך גם גאיה קצפה מתוך המים,מתנשפת וצוחקת....נישענת לידי על סף הבריכה..
"מפגרתתת,שמת לב שאת מפגרת?!"...שאלתי שאלה רטורית..
"לאא..אני שמה לב למש'ו הרבה יותר מענייןןןןןןןןןן..."..היא אמרה בחשק,חמהה הילדה הזאת..........................................


המשך יבואא..
יאללה זהו,התעייפתי,בטח שמתם לב שצורת הכתיבה שלי השתנתה..ככה יותר נוח לי..
מקווה שאהבתם..
יאללה תגובותתתתתתתתת...אמממ...הרבה..

אוהבת מליאןןןןןןן מליאןןןןןןןן
סתיוו'שששששששש 😊
מהמם ביותרררררר
תמשיכייי דחו,ףףףףףף
אחלה פרק=]]
לא הבנתי מה השתנה???
המשךךך דחוףף=]
תודה לכןן =]]]]

אממ בתאל הכוונה היא שהצורה של הכתיבה הייתה שונה,
פעם הייתי רושמת ת'שיחות בינהםם עם שם ומקף..{דוגמא:ליאור-.......}
מקווה שהבנתם...

חיחיי..

תמשיכו להגיב,אוהבתת המוןןן
סתיוו'שששששששששששששששש 😊
מאמיי איזהה מושלםםם.

אוףףף נו שתבין כבר שהיא אוהבת אותווו וזהוו
ואז יחזרו והכל יהיה טוב ויפה.

חמודה הגאיהה הזאתת היא מזכירה לי אותי לפעמים בקטע של הקניות =]
ואואואווווו סתיוווו יפהה צ'לייי אני התחלתייי לקרואאאא אני בהתחלההה ע'מ 12!!!
נראהה לך שאני אפספס סיפורר של כזאתי ילדהה מושלמתת?!
הוא מדהיםםםם!!!
יואווו וליאורר ההזההה הוא גבר חלומותיי!!!
חעחע אני לא צריכה לבקש המשךך כי יש לי עוד מליוןןןן המשכיםם לקרואאא=]]]
כיייפי לי!!! אני אמשיךך יותר מאוחררר
ואני מויי אשמח אם תקראי את שלי!!!
קוראים לו 'סיפור ראשון שלי..מקווה שתאהבו'
אני אחכה לתגובה ממך יודעת שלא תאכזבי;] אם בא לך כמובן..
אז אני אוהבתותךך מאודודודודודדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!
ואת כותבתתתתת מ=ד=ה=י=םםםםםםםםםם
ונדיררררררררררררררררררררררררררררר
אל תפסיקי לכתובבב אףףף פעםםםם!!
לאףףף יווו מווווווווווווצ'וווווווווווווו
הרבהה נשיקותתתת
יפיתי צ'לךךך=]]]
נולדתי לאהבה-אממ ממש תוןדה מיאמיייי..
חח לא ה כל קל בחיים,
ואני לא ה ייתי סולחת על דבר כזה..
כי כמו שקראת כבררר היא לא בגדה בו פעם אחת...
תעמדיי את עצמך במקומו ותגידי אם היית סולחת אוקיי?!
חחח
אוהבת אותךך המוןן,ושמחה שאת קוראת את הסיפור...
😁


יפתיו'שששש שלייי יש יש יש יש יששששששששש
את קוראת את הסיפורררררררר שלייייייייי
אני מאושרת..
חיחיחי
כפרוןןן עליייייייייייייייך..
אני מזהה שמחה עכשיוו את יודעתתתתתתתתת?!!?!
ואני יקרא את שלךךךך מבטיחההההההההה!!!
הינהה אני יתחילללל או היום או מחררר,למרות שכבר קראתי לפניי כמה ימים 3 פרקים מבסיפור שלךך..
נורא עיניין אותי,חיחי.. 😊
אז,אני מבטיחהה לך שאני אקראא אותוווווווו....
עד הסוף+תגובה ענקיתתתתתתתתתתתתת!!!
אני בטוחהה שאת כובתתתת מדהיםםםםםםםם!!
בטוחהה בטוחה!!
אמממ,אזז לאבב יווווו סווווווווווווווווווו מא'צצצ מיי אמוררר מי וידהההההה מייי לייייייייף!!!
מוואהה ענקית!!!!


סתיוו'ששששששששששששש 😊
איפהה כולם?!??!?!! 😢
סתיוווווווווווווווו
דייייייייייייייייייייייייייייייייי
תעשי שהוא יסלח להההההההההה
הם מווווווושלמים ביחדדד😢
אופייי 😢 😢
תמשיכייי יאאפה שליי
מוואה ענקיתתתתתתת
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 26/12/2005) יפתיו'שששש שלייי יש יש יש יש יששששששששש
את קוראת את הסיפורררררררר שלייייייייי
אני מאושרת..
חיחיחי
כפרוןןן עליייייייייייייייך..
אני מזהה שמחה עכשיוו את יודעתתתתתתתתת?!!?!
ואני יקרא את שלךךךך מבטיחההההההההה!!!
הינהה אני יתחילללל או היום או מחררר,למרות שכבר קראתי לפניי כמה ימים 3 פרקים מבסיפור שלךך..
נורא עיניין אותי,חיחי.. 😊
אז,אני מבטיחהה לך שאני אקראא אותוווווווו....
עד הסוף+תגובה ענקיתתתתתתתתתתתתת!!!
אני בטוחהה שאת כובתתתת מדהיםםםםםםםם!!
בטוחהה בטוחה!!
אמממ,אזז לאבב יווווו סווווווווווווווווווו מא'צצצ מיי אמוררר מי וידהההההה מייי לייייייייף!!!
מוואהה ענקית!!!!


סתיוו'ששששששששששששש 😊 [/b]
כפרוני עלייךךך אני מ=א=ו=ש=ר=ת שאתת שמחההה זאתי הכוונה מיי לייףףףףףףףף!!!
יאיאיאיאייייייייי קולולולווווווושששששש יששששששששששש היא תקרא ת'סיפור צ'לי איזה כייפי לי!!!!!!!!!!!! 😂 😂
יייהההההההההההההההההההההההההההה!!!
אני כבר מחכהההה לתגובהה ממך בקוצררר רוחחח לאףףף יוווו סווו מאצ'!!!!!!!
יפיתי!!!
נ.ב.-כלל פעם כשאני אקרא עוד ועוד ואתקדם אני אכתוב לך באיזה ע'מ אני בשביל שתדעי שאני ל=א נוטשתת ותשאלי את גללל-כשאני מבטיחההה אני מקיימתתת וסיימתי לקרוא את הסיפור שלהה אין לי בעיה לקרוא פה את כל הסיפוריםםם!!!!!!! 😊
אבל שלךך באמתתתת מדהיםם במיוחדדד!!!!!!!!!!!!!!....... 😁
לאףף יוו מווצ'וווו מי וידהההה מיי אנג'לללל מי פרינססהההההההההההה!!!!!!!!!!
צ'לךךךך במלאןןןןןןןןן המוןןןןןןןןןן מוווווווווווצ'ווווווווו אהבהההההההההההההההה😊
יפיתי!!!!!!!!!! 😍 😍

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך